Misschien ook maar hermetisch afgesloten houden na de coronaquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:52 schreef Pumpalov het volgende:
Inmiddels is de grootste zigeunercommune van Europa (Stolipinovo, Plovdiv, Bulgarije) hermetisch afgesloten van de buitenwereld omdat corona daar als een lopend vuurtje gaat.
klinkt als een soort uitroeienquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:52 schreef Pumpalov het volgende:
Inmiddels is de grootste zigeunercommune van Europa (Stolipinovo, Plovdiv, Bulgarije) hermetisch afgesloten van de buitenwereld omdat corona daar als een lopend vuurtje gaat.
nee i know, maar ik bedoelde ook 'dat zou mooi zijn als dat kon'.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:50 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Je laatste zin is het antwoord toch? Dat houden ze niet bij.
40.000 doden door gevolg van Corona is acceptabel, maar de wereld is te klein als Youp komt te overlijden. We leven in een vreemde wereld.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die man heeft geen bijster goede gezondheid. Hopelijk krijgt hij geen longontsteking ofzo
Ook niet echt verrassend dat het hier goed rond zal gaan. Vermoed dat ze ook geen gezondheidszorg gaan krijgen.quote:
Politie, ambulances en gezondheidsmedewerkers komen daar sowieso al niet. Leven niet zeker.quote:
Lekker brunchenquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:55 schreef vosss het volgende:
https://www.1limburg.nl/v(...)gelijk-noodhospitaal
Intertoys weer in levenquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:57 schreef maily het volgende:
Hamsteren in de speelgoedwinkel; legpuzzels!!!
Hier vrijwillig wonenquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:57 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ook niet echt verrassend dat het hier goed rond zal gaan. Vermoed dat ze ook geen gezondheidszorg gaan krijgen.
[ afbeelding ]
Heb jij een nieuwe username?quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:52 schreef Pumpalov het volgende:
Ja maar meer gebouwen hoeft toch niet? Genoeg plek in de huidige ziekenhuizen!quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:55 schreef vosss het volgende:
https://www.1limburg.nl/v(...)gelijk-noodhospitaal
Ik snap sowieso niet waarom sommige mensen er zo over vallen als er gezegd wordt dat er vooral ouderen aan dood gaan. Ik zie niemand juichen of zo. Het is gewoon een feit. Ouderen gaan elke dag dood, ook door normale griepjes, hoor ik nooit wat over, maar nu ze dood gaan aan Corona ben je opeens een lul als je gewoon een feit op tafel legt. Ik denk dat niemand blij is als er een ouder persoon dood gaat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:47 schreef riazop het volgende:
Alle opaatje en omaatjes horen al wekenlang dat dit "niet zo erg" is omdat er vooral ouderen aan sterven
Die hebben denk ik ook een andere kijk op Nederland gekregen
Gaat de bruidsmarkt nog door of moet ik wachten tot volgend jaar?quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:52 schreef Pumpalov het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |