Waarom zouden Japie en Mark desinfornatie verspreiden voor de Russen? Volgens mij weten ze gewoon niet beter.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:43 schreef Ryan3 het volgende:
Onze "vrienden" in het Kremlin zijn begonnen met een desinformatiecampagne, om het vertrouwen in de overheid te destabiliseren. Ongeveer wat je in de TK zag gisteren.twitter:MatthiasMeisner twitterde op donderdag 19-03-2020 om 11:38:31Der Kreml hat laut EU eine "signifikante Desinformationskampagne" in der #Corona-Krise gestartet, wie meine Kolleg*innen @:claudi und Frank Jansen berichten https://t.co/V3mrNjq8Me via @:Tagesspiegel reageer retweet
kamelenteen is ook niet gespleten, zou in sommige gevallen toch eten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:52 schreef Knip het volgende:
In Leviticus 11 wordt het eten van vleermuizen verboden (vers 18), maar ook het eten van konijnen (vers 5)
5 Ook geen konijnen. Zij herkauwen wel, maar hebben geen gespleten hoeven. Ze zijn onrein voor jullie.
18 kauwen, roerdompen, pelikanen, 19 ooievaars, alle soorten reigers, hoppen en vleermuizen.
Die man heeft geen bijster goede gezondheid. Hopelijk krijgt hij geen longontsteking ofzoquote:
https://www.nu.nl/nuzakel(...)ker-griepvaccin.htmlquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:51 schreef RipCity het volgende:
De cabaretier is opgenomen in het ziekenhuis, en de artsen hebben de situatie vooralsnog onder controle.De cabaretier is opgenomen in het ziekenhuis, en de artsen hebben de situatie vooralsnog onder controle.
„Wij verzoeken u de familie met rust te laten zodat zij alle aandacht aan het herstel van Youp kunnen geven”, aldus de verklaring van het management. Zij kunnen vooralsnog ook geen verdere informatie geven over de situatie, laten zij aan De Telegraaf weten.
Begin februari grapte Youp van ’t Hek nog in zijn column over het virus. Hij had toen een griep. „En dan krijg je mondkapmopjes en Coronagrapjes over je heen.” Het ging binnen een paar dagen beter met de cabaretier; nadat hij zaterdag ziek werd, zou hij woensdag weer op het podium in Carré staan.
Later schreef hij geheel in zijn eigen stijl dat hij meer dan zat was van de berichtgeving over het coronavirus. „Ik kan tv kijken en naar nationale virusdeskundigen gaan luisteren, maar ik kan geen virusdeskundige meer zien. Laatst wenste ik ze zomaar op een zwart moment allemaal een virus. Het schoot mijn boze hoofd uit. Ik schrok van die gemene gedachte en nam alles onmiddellijk terug.”
„Maar, dacht ik toen ik bij zinnen was, ze mogen wel iets minder op tv. Ze zijn er nu vaker op dan Peter R. de Vries en Eus samen. En ze zeggen stuk voor stuk wat we al weken weten. Daarbij vertrouw ik die Ab Osterhaus niet. Die had tien jaar geleden toch belangen met die Mexicaanse griep? Iets dat hij toen zo hard ontkende waardoor ik helemaal zeker wist dat het niet deugde. Zinloze vaccins die we van zijn bedrijfje moesten kopen. Ach ja. Handel.”
Misschien ook maar hermetisch afgesloten houden na de coronaquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:52 schreef Pumpalov het volgende:
Inmiddels is de grootste zigeunercommune van Europa (Stolipinovo, Plovdiv, Bulgarije) hermetisch afgesloten van de buitenwereld omdat corona daar als een lopend vuurtje gaat.
klinkt als een soort uitroeienquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:52 schreef Pumpalov het volgende:
Inmiddels is de grootste zigeunercommune van Europa (Stolipinovo, Plovdiv, Bulgarije) hermetisch afgesloten van de buitenwereld omdat corona daar als een lopend vuurtje gaat.
nee i know, maar ik bedoelde ook 'dat zou mooi zijn als dat kon'.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:50 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Je laatste zin is het antwoord toch? Dat houden ze niet bij.
40.000 doden door gevolg van Corona is acceptabel, maar de wereld is te klein als Youp komt te overlijden. We leven in een vreemde wereld.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die man heeft geen bijster goede gezondheid. Hopelijk krijgt hij geen longontsteking ofzo
Ook niet echt verrassend dat het hier goed rond zal gaan. Vermoed dat ze ook geen gezondheidszorg gaan krijgen.quote:
Politie, ambulances en gezondheidsmedewerkers komen daar sowieso al niet. Leven niet zeker.quote:
Lekker brunchenquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:55 schreef vosss het volgende:
https://www.1limburg.nl/v(...)gelijk-noodhospitaal
Intertoys weer in levenquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:57 schreef maily het volgende:
Hamsteren in de speelgoedwinkel; legpuzzels!!!
Hier vrijwillig wonenquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:57 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ook niet echt verrassend dat het hier goed rond zal gaan. Vermoed dat ze ook geen gezondheidszorg gaan krijgen.
[ afbeelding ]
Heb jij een nieuwe username?quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:52 schreef Pumpalov het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |