@Kyran wat is hier goede raad? Meteen afzonderen of is dat al te laat?quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:33 schreef Sfancta het volgende:
Mijn ergste nachtmrrie is uitgekomen. Vrouw werkt in zorg en is in aanraking geweest met een vermoedelijk besmet persoon, en begint zich zelf nu steeds slechter te voelen.
Ben serieus aan het denken om in een tent in de tuin te slapen met mijn kind.
Sterkte in ieder geval!quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:33 schreef Sfancta het volgende:
Mijn ergste nachtmrrie is uitgekomen. Vrouw werkt in zorg en is in aanraking geweest met een vermoedelijk besmet persoon, en begint zich zelf nu steeds slechter te voelen.
Dan zijn jullie al besmetquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:33 schreef Sfancta het volgende:
In Zuid-oost Azie is het aantal cases wel flink gestegen laatste tijd. SIngapore had grootst aantal cases op een dag. En het aantal cases in Zuid Korea per dag is weer boven de 100quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:32 schreef hollandia02 het volgende:
Segers: Piek in Azié
Geen nieuwe besmettingen gemeld in corona-epicentrum Wuhan
https://nos.nl/artikel/23(...)picentrum-wuhan.html
Personen zijn nog niet erg besmettelijk zonder symptomenquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dan zijn jullie al besmet
Sterkte!
Bovendien praat de betreffende user al dagenlang continu poep. Niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Personen zijn nog niet erg besmettelijk zonder symptomen
gr gr.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat muziekje ookquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:37 schreef Jano9 het volgende:
https://www.blick.ch/news(...)tuem-id15803574.html
Dit is dan wel weer grappig.
Ja, maar als je gezond bent is dat geen probleem. Ze zuigen je niet leeg.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:34 schreef Anton91 het volgende:
[..]
En als je bloed doneert ben je dan niet tijdelijk iets zwakker?
Dit is een onjuist statement.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
wel gevaarlijk, zulke leugensquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Bovendien praat de betreffende user al dagenlang continu poep. Niet serieus te nemen.
Lijkt me duidelijk dat zonder symptomen als hoesten/niesen mensen minder besmettelijk zijn?quote:
Ik zou m'n vrouw naar de tent sturen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:33 schreef Sfancta het volgende:
Maar ze voelt zich slecht. Of telt dat niet als symptoom?quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Minder zeker, maar helemaal niet is incorrect.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat zonder symptomen als hoesten/niesen mensen minder besmettelijk zijn?
Onzin. Zou ik liegen over mijn waarschijnlijk zieke vrouw? Die wellicht jouw vader of moeder dagelijks helpt? Sukkelquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Bovendien praat de betreffende user al dagenlang continu poep. Niet serieus te nemen.
Not great, not terrible.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet erg, niet 'niet', maar 'niet erg'.
Net op tijd dat YouTube-linkje in die steen gekerfd. Sterkte, groepsimmuniteit-soldaat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:33 schreef Sfancta het volgende:
Misschien eens kappen met je verhaal tig keer herhalen. Je hebt hier echt al zoveel onzin lopen te verkondigen dat niemand je meer serieus neemt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:42 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Onzin. Zou ik liegen over mijn waarschijnlijk zieke vrouw? Die wellicht jouw vader of moeder dagelijks helpt? Sukkel
Dat inmiddels wel al, maar dat betekent niet dat huisgenoten al meteen besmet zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar ze voelt zich slecht. Of telt dat niet als symptoom?
100%quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:42 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Onzin. Zou ik liegen over mijn waarschijnlijk zieke vrouw? Die wellicht jouw vader of moeder dagelijks helpt? Sukkel
quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Net op tijd dat YouTube-linkje in die steen gekerfd. Sterkte, groepsimmuniteit-soldaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |