geen zorgen, ik ga nog wel weg vandaagquote:
Al die plaatjes die hier voorbij komen wegen niet op tegen die enkele die Mario hier van BB post toch?quote:
Ze mist ons gewoon FFquote:
waarom nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb nu geen tijd en 2de topic te openen
ow das wel logischquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb nu geen tijd en 2de topic te openen
ik zeg toch niet dat het niet mag?quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:34 schreef Dotteke het volgende:
Ja ik snap niet waarom er nu moeilijk gedaan wordt over een plaatje
Het gaat hier de hele dag door met die plaatjes
Iedereen mag hier zijn mening geven toch?quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat het niet mag?
ikstel hem gewoon een vraag
en hij geeft antwoord
en klaar daarmee is het toch prima?
snap eigelijk niet eens wat jij hiermee van doen had.
dank jequote:Op donderdag 19 maart 2020 10:37 schreef FreshFruit het volgende:
Iemand heeft een humeurtje duidelijk.
Laat haar met rust,ze moet even wakker worden.
Ja echt hequote:Op donderdag 19 maart 2020 10:37 schreef FreshFruit het volgende:
Iemand heeft een humeurtje duidelijk.
Laat haar met rust,ze moet even wakker worden.
prioriteiten moet je hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:37 schreef Nizno het volgende:
in rusland is het leven nog lang door gegaan
maar ondanks de nnu 147 gevallen daar heeft poetin het drukker met een wet maken zodat hij nog langer aan de macht kan blijven
quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:39 schreef Nizno het volgende:
joh ik stel gewoon uit interesse vast dat hij een topic in RLS had, ik bedoel er niets mee
Dot zit daarna meteen op mn nek terwijl mario gewoon normaal antwoord geeft en er niets aan de hand is. Ik snap niet wat mijn humeur daarmee van doen heeft
ja, maar de bewoners hebben de zaken wel al wat beter door. Maar de wcpapier ligt nog voldoende in de winkels. alleen de boekweit is bijna opquote:
`het wordt daar pas een probleem als de vodka op isquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, maar de bewoners hebben de zaken wel al wat beter door. Maar de wcpapier ligt nog voldoende in de winkels. alleen de boekweit is bijna op
Ik vraag je gewoon een vraagquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:39 schreef Nizno het volgende:
joh ik stel gewoon uit interesse vast dat hij een topic in RLS had, ik bedoel er niets mee
Dot zit daarna meteen op mn nek terwijl mario gewoon normaal antwoord geeft en er niets aan de hand is. Ik snap niet wat mijn humeur daarmee van doen heeft
ik heb op fok en hele tietentopicquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, maar de bewoners hebben de zaken wel al wat beter door. Maar de wcpapier ligt nog voldoende in de winkels. alleen de boekweit is bijna op
ja dat vermoed ik ook idd. denk dat poetin dan meteen op zn achterste benen staatquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
`het wordt daar pas een probleem als de vodka op is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |