mag ik wel?quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:23 schreef engine het volgende:
[..]
Mooie vrouw voor haar leeftijd
En af!
Moet je even met m'n pa overleggenquote:
Benieuwd of mam deze memo ook gehad heeft.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:24 schreef Dotteke het volgende:
Mag niet meer een ellenboog. Moet je met de voet doen
damn, dat soort opmerkingen hoor ik vaker en dan is het ineens de smoes dat pa niet wilquote:
M'n pa is best een vrije geestquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
damn, dat soort opmerkingen hoor ik vaker en dan is het ineens de smoes dat pa niet wil
Was op tv dus denk het welquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:25 schreef engine het volgende:
[..]
Benieuwd of mam deze memo ook gehad heeft.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:25 schreef FreshFruit het volgende:
Nizzy.![]()
![]()
![]()
Uit met de pret.
No more points.
Keine punkte mehr.
U kunt rustig doorlopen.
En ze komt ook steeds vroeger ook hequote:Op donderdag 19 maart 2020 10:25 schreef FreshFruit het volgende:
Nizzy.![]()
![]()
![]()
Uit met de pret.
No more points.
Keine punkte mehr.
U kunt rustig doorlopen.
Heb je lekker geslapen?quote:
Gewoon buiging en knikjequote:Op donderdag 19 maart 2020 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was op tv dus denk het wel
Je moet hoesten in je elleboog, dus waren ze er al snel achter dat een elleboogje geven ook niet de oplossing was
ja ik ben klaar met de dingen die ik in de ochtend moest doen, vanmiddag nog wel wat op de rolquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze komt ook steeds vroeger ook he
Hoi NIz
waarom wil je dat weten?quote:
Touché,is interesse. Maar aan je reactie te zien zal ik je beter even met rust laten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik ben klaar met de dingen die ik in de ochtend moest doen, vanmiddag nog wel wat op de rol
[..]
waarom wil je dat weten?
quote:
verstandigquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Touché,is interesse. Maar aan je reactie te zien zal ik je beter even met rust laten.
goed bezig!!quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:29 schreef Dotteke het volgende:
Heb hier ook al weer het nodige gedaan.
Gaat weer goed daarquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:29 schreef mario390 het volgende:
party vorbij
ze zijn dronken
[ afbeelding ]
Ja net als er een topic voor plaatjes, en voetbal isquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:30 schreef Nizno het volgende:
heb je daar geen topic in RLS voor mario?
nou gebruik die danquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja net als er een topic voor plaatjes, en voetbal is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |