Jawel hoor. Ik heb een lesprogramma ontvangen voor 2-3 uurtjes per dag.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:38 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kan nu even niet.
Zat aan, vanm weer ff denkquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Plym, dat was geen lang slaapje
Toppiequote:
Denk dat veel mensen niet inzien dat dat inderdaad nu even écht niet kanquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
en buiten op het trapveldje ook even niet
Nee, helaasquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:38 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kan nu even niet.
Daar vrees ik ook voorquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:40 schreef Nizno het volgende:
klinkt misschien hard maar ik denk dat dit de eerste BNer wordt die er aan gaat bezwijken
Das mooi! Hoop ondertussen niet dat dit straks de standaard wordt als we de onkosten voor Corona virus bestrijding straks terug moeten bezuinigen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik heb een lesprogramma ontvangen voor 2-3 uurtjes per dag.
ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen niet inzien dat dat inderdaad nu even écht niet kan
Haha nee ik ook niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Das mooi! Hoop ondertussen niet dat dit straks de standaard wordt als we de onkosten voor Corona virus bestrijding straks terug moeten bezuinigen.
sneu wel want kon altijd wel lachen om de collumnsquote:
Ja, hartpatient he, maar hij kan het ook in de milde vorm hebben.quote:
Laten we hopen, Niz. Dat hij weet te overlevenquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
sneu wel want kon altijd wel lachen om de collumns
en ik had hem niet eens in mn lijstje voor 2020 gezet
Daar zat ik van de week ook al aan te denken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Das mooi! Hoop ondertussen niet dat dit straks de standaard wordt als we de onkosten voor Corona virus bestrijding straks terug moeten bezuinigen.
Zeker.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hartpatient he, maar hij kan het ook in de milde vorm hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |