Supermarktquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De meesten hier denken nu: "Poiesz,wat is dat? "
Voor de kinderen is ook lastig en logisch dat ze met hun vriendjes willen spelen.. Kinderen de hele dag in huis voor drie weken lang is ook geen pretjequote:Op donderdag 19 maart 2020 11:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, maar toe ze willen toch met hun vriendjes spelen en alles. He snap die ouders nou, zo hard geroepen dat scholen dicht moesten want broeinest maar nu moeten ze er zelf voor zorgen en nu zijn de kinderen zo lastig
Hahaha, ik plak ze meestal gelijk in het boekje maar soms gooi ik ze ook eerst in de laquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor.
maar ik laat altijd eerst de lade uitpuilen voor ik er mee aan de slag ga
is zo lekker om een hele schrale tong te hebben na het vol plakken van 5 boekjes achter elkaar
nee klopt, maar ja de ouders riepen het hardst dat de scholen dicht moesten hequote:Op donderdag 19 maart 2020 11:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Voor de kinderen is ook lastig en logisch dat ze met hun vriendjes willen spelen.. Kinderen de hele dag in huis voor drie weken lang is ook geen pretje
Mee eensquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Voor de kinderen is ook lastig en logisch dat ze met hun vriendjes willen spelen.. Kinderen de hele dag in huis voor drie weken lang is ook geen pretje
Zeker weten?quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:36 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zou mijn kinderen bij Nizno droppen.
ik zet ze wel in de achtertuin, achterdeur en schutting op slot.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:36 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zou mijn kinderen bij Nizno droppen.
Is tegen natuurlijk om kinderen binnen te houden. Die horen te spelen en hun energie kwijt te kunnen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee klopt, maar ja de ouders riepen het hardst dat de scholen dicht moesten he
oeps, die had al niet de beste gezondheidquote:
Dikke prima.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zet ze wel in de achtertuin, achterdeur en schutting op slot.
ja het is ook tegen natuurlijk dat ze niet naar school gaan. die horen te leren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Is tegen natuurlijk om kinderen binnen te houden. Die horen te spelen en hun energie kwijt te kunnen.
Maar die kan je makkelijk wegspoelen, die andere nietquote:
Klopt, maar dat kan nu even niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja het is ook tegen natuurlijk dat ze niet naar school gaan. die horen te leren.
Morguh Plym, dat was geen lang slaapjequote:
en buiten op het trapveldje ook even nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:38 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kan nu even niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |