Mensen zijn daar echt boos om.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:24 schreef Nizno het volgende:
AH stopt op meerdere plekken met zegels voor de spaaracties en ook met verkoop van koopzegels.
rapper donnie had al problemen met zn handjes ofzoquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:25 schreef Jippie68 het volgende:
Hoeveel mensen zouden nu met eczeem handen lopen?
Hier is dat al het geval, ze vroeg wel of ik zegels wou en zei later onee mogen geen zegels meer geven..quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:24 schreef Nizno het volgende:
AH stopt op meerdere plekken met zegels voor de spaaracties en ook met verkoop van koopzegels.
En doorspoelen ook.quote:
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:25 schreef Jippie68 het volgende:
Hoeveel mensen zouden nu met eczeem handen lopen?
En de kassabon krijg je nog wel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier is dat al het geval, ze vroeg er wel of ik zegels wou en zei later onee mogen geen zegels meer geven..
ik moet zeggen dat koopzegels meer rendement geven dan een spaarrekening dus dat ik het van die kant bekeken wel snap dat sommigen ietwat pissed zijnquote:
Inderdaad, las er eergisteren al een boos stuk van iemand overquote:
Die lik je niet zegels wel, maar ik dacht die zegels kan je ook nat maken met een vaatdoekje of een stuk keukenrol die je een beetje nat maaktquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En de kassabon krijg je nog wel.
die weiger ik altijd alquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En de kassabon krijg je nog wel.
jij denkt dat mensen zo verantwoord zijn dat ze dat gaan doen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die lik je niet zegels wel, maar ik dacht die zegels kan je ook nat maken met een vaatdoekje of een stuk keukenrol die je een beetje nat maakt
Nee denk ik niet, maar zo kan het wel..quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij denkt dat mensen zo verantwoord zijn dat ze dat gaan doen?
ze gaan nu al gezellig bi elkaar op het bankje zitten kijken naar de kinderen bij de speeltuin
Zeg dat wel, geeft toch meer gedoe dan we in eerste instantie dachten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:30 schreef Dotteke het volgende:
Ja MrsL het is allemaal wat he.
We mogen en kunnen niets meer.
ja, maar toe ze willen toch met hun vriendjes spelen en alles. He snap die ouders nou, zo hard geroepen dat scholen dicht moesten want broeinest maar nu moeten ze er zelf voor zorgen en nu zijn de kinderen zo lastigquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee denk ik niet, maar zo kan het wel..
Ja dat snap ik dan weer niet maar goed, gewoon lekker je kids bij je in de achtertuin laten spelen
Wanneer heb je die gekregen dan? Voor het hele gebeuren of er naquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:30 schreef Nizno het volgende:
enige zegeltjes die ik opplak zijn die van de poiesz en die heb ik nog gewoon in een laatje liggen tot de tijd dat het allemaal weer rustig is en ik ze op ga plakken.
De meesten hier denken nu: "Poiesz,wat is dat? "quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:30 schreef Nizno het volgende:
enige zegeltjes die ik opplak zijn die van de poiesz en die heb ik nog gewoon in een laatje liggen tot de tijd dat het allemaal weer rustig is en ik ze op ga plakken.
voor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wanneer heb je die gekregen dan? Voor het hele gebeuren of er na
ik heb de term al eerder laten vallenquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De meesten hier denken nu: "Poiesz,wat is dat? "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |