quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Heeeey schat, gooit 'em eens wijd ik heb honger"
quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:53 schreef UitStraling het volgende:
mature egyptian woman with hairy beavers
quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
ik vergeet hromr vaak op whatsapp als het hier druk is
ik geloof dat ik het meer niet Googlequote:Op donderdag 19 maart 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
En nu ga ik het opzoeken ook godverdomme.
Als je mijn naam nou eens goed zou typen minikroket.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
ik vergeet hromr vaak op whatsapp als het hier druk is
ik iedereen behalve jouquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:58 schreef Koen66 het volgende:
ik heb vrijwel niemand van hier op Whatsapp
ik jou welquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Waarom heb ik jou dan niet op Whatsapp?
zo zo, lekker betrokken allenquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
O god, vandaag buitelen de managers ineens over elkaar heen met 'WE MOETEN COMMUNICEREN NAAR ONZE KLANTEN OVER CORONA'. Ik word zo moe van die mensen. Daar zijn we dus al een week mee bezig.
Domheid en incompetentie is duidelijk boven komen drijven, hier ook. Zie het als voordeel als het voorbij is en één en ander wordt geëvalueerd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
O god, vandaag buitelen de managers ineens over elkaar heen met 'WE MOETEN COMMUNICEREN NAAR ONZE KLANTEN OVER CORONA'. Ik word zo moe van die mensen. Daar zijn we dus al een week mee bezig.
Dat zie je ook al overal ja. "Let goed op hoe bedrijven in deze tijd met hun werknemers omgaan, dat toont hun ware aard" etc. Is wel zo natuurlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:00 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Domheid en incompetentie is duidelijk boven komen drijven, hier ook. Zie het als voordeel als het voorbij is en één en ander wordt geëvalueerd.
Gewoon reageren, huh Corona, dat bier? of waar heb je het over?quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
ik heb vroeger in de tijd van msn messenger een keer een date gehad met een jongen.
Dus bij thuiskomst dacht ik aan vriendin te vertellen hoe raar die wel niet gekleed was.
Heb ik dat dus in zijn venster getypt en verzonden
Wij hebben teveel managers en andere types die alleen maar in praatclubjes zitten. Mensen van wie je alleen maar last hebt en die niks bijdragen.quote:
Ik ben al twee weken fulltime bezig met communicatie over corona. En nou schieten er een paar managers wakker die er ook even hun plasje over moeten doen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon reageren, huh Corona, dat bier? of waar heb je het over?
Ik hoef niet te vragen of het nog wat is geworden?quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
ik heb vroeger in de tijd van msn messenger een keer een date gehad met een jongen.
Dus bij thuiskomst dacht ik aan vriendin te vertellen hoe raar die wel niet gekleed was.
Gewoon even bombarderen met alles wat je de afgelopen 2 weken al verzonden hebt. "Uw mening is NIET relevantquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben al twee weken fulltime bezig met communicatie over corona. En nou schieten er een paar managers wakker die er ook even hun plasje over moeten doen.
Ben wel benieuwd wat hij aan had nu, jij niet?quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoef niet te vragen of het nog wat is geworden?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal is gewoon te verkrijgen via MSN messenger dus.
ik heb zakelijk wel eens zitten roddelen in een chat over iemand, bleek diegene precies net achter degene te staan waar ik dat tegen zeiquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
Gebruik jij uberhaupt Whatsapp?quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Waarom heb ik jou dan niet op Whatsapp?
Zeer onprofessioneelquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb zakelijk wel eens zitten roddelen in een chat over iemand, bleek diegene precies net achter degene te staan waar ik dat tegen zei
nee . vond hem ook niet leuk verder.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoef niet te vragen of het nog wat is geworden?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb zakelijk wel eens zitten roddelen in een chat over iemand, bleek diegene precies net achter degene te staan waar ik dat tegen zei
"Ze zei, lief, als je niets hebt te vertappen, dan hoef je niet te appen volgens mij...."quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:16 schreef Koen66 het volgende:
ik heb wel wat Fokkers op Whatsapp maar nauwelijks van hier. Hooguit Molo en Tamieke tenzij ze recent een nieuw nummer hebben gehad
quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee . vond hem ook niet leuk verder.
hij had een soort van gangster/pimp look met nepbontjas, zon gang sjaaltje om zijn hoofd en een pimp hoed..
Pfffoee niet doen joh, als ik schuldgevoel zou hebben zou ik de komende 3 miljoen jaar wel in de hel basgitaar aan het spelen zijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voel mij nog steeds schuldig daar over :p
ja das toch fucking lullig zoiets.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pfffoee niet doen joh, als ik schuldgevoel zou hebben zou ik de komende 3 miljoen jaar wel in de hel basgitaar aan het spelen zijn
Gewaagde outfit voor een datequote:Op donderdag 19 maart 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij had een soort van gangster/pimp look met nepbontjas, zon gang sjaaltje om zijn hoofd en een pimp hoed..
het kan nog erger... Lang geleden tijdens een conferentie wel eens zitten roddelen over een manager terwijl we stonden te pissen.quote:
Iedereen maakt foutenquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das toch fucking lullig zoiets.
Jij kent alleen maar gekke mensenquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het kan nog erger... Lang geleden tijdens een conferentie wel eens zitten roddelen over een manager terwijl we stonden te pissen.
Die manager was er dus ook maar die was zo klein dat ie niet boven het tussenschot zichtbaar was
KOENquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het kan nog erger... Lang geleden tijdens een conferentie wel eens zitten roddelen over een manager terwijl we stonden te pissen.
Die manager was er dus ook maar die was zo klein dat ie niet boven het tussenschot zichtbaar was
quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij kent alleen maar gekke mensen
quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KOEN![]()
Dit moet geen patroon worden mannetje, want dan hebben we een ander gesprek
Nee nooitquote:
Is wel zo inderdaadquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij kent alleen maar gekke mensen
wijsheid komt met de jarenquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie hem nog wel eens op tinder voorbij komen. hij is nu gewoon normaal gekleed :p
Oh dan kun je het dus opnieuw proberenquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie hem nog wel eens op tinder voorbij komen. hij is nu gewoon normaal gekleed :p
Kan een aap wel een broek en een net jasje aantrekken blijft het nog steeds een aap.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee:Pquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan kun je het dus opnieuw proberen
Wegblijven daar, blijven nu echt alleen maar de gekken over.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
in corona topic zijn ze nu hun overlevingskansen aan het bespreken
klik maar weg
Misschien heeft ze net als jij een gerbilfetish?quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:30 schreef UitStraling het volgende:
Waarom wil het piepjonge knappe nichtje van een net zo'n knappe ex constant vriendjes met me worden?
heb alle corona dingen weg gekliktquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wegblijven daar, blijven nu echt alleen maar de gekken over.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
waar kan ik zo een kopen?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
dat soort topics, net als NWS en POL irriteer ik me alleen maar aanquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb alle corona dingen weg geklikt
We gaan er allemaal aan, dit is het einde van de wereld!!!!!!!!!quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:32 schreef Koen66 het volgende:
liever een lief positief topic zoals dit![]()
als we gaan dan gaan we lief en positiefquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We gaan er allemaal aan, dit is het einde van de wereld!!!!!!!!!
heb je dat beestje gezien?quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We gaan er allemaal aan, dit is het einde van de wereld!!!!!!!!!
Ja, zal ook wel weer op je verlanglijstje staan ...quote:
die wordt zo wel erg langquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, zal ook wel weer op je verlanglijstje staan ...
Evolution reversed: Survival of the maddest?quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wegblijven daar, blijven nu echt alleen maar de gekken over.
Oh die fora kom ik altijd al nooit. Dat is niet de reden waarom ik op fok zit zegmaar. Ik wil een beetje lol hebben en vermaakt wordenquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat soort topics, net als NWS en POL irriteer ik me alleen maar aan
Die overleven nog geen dag als het echt mis gaatquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Evolution reversed: Survival of the maddest?
Zal lekker opruimen volgende week dan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die overleven nog geen dag als het echt mis gaat
maar.... er was toch niemand besmet?!?!?!??!?!?!?quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)t-problemen-toe.html
Nu moet het wel ernstig zijn.
daar hoef ik vandaag gelukkig niet heenquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
straks weer mijn dagelijkse loopje naar de ah
Ik hoop op de picnic vanmiddagquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
straks weer mijn dagelijkse loopje naar de ah
ja ik hoef ook niet maar dan ben ik nog buiten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar hoef ik vandaag gelukkig niet heen
je kunt ook naar buiten zonder naar de appie te gaanquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik hoef ook niet maar dan ben ik nog buiten.
zonder doel? Dat vind ik altijd raarquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kunt ook naar buiten zonder naar de appie te gaan
wandelen, hardlopen, fietsen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zonder doel? Dat vind ik altijd raar
nou ja moet wc papier kopen. nog 2 rollenquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:55 schreef gianni61 het volgende:
naar een publieke plek als een supermarkt gaan terwijl het niet nodig is. dat is pas raar..
hoeveel heb je er nog thuis?quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja moet wc papier kopen. nog 2 rollen
Nee ze hebben daar heul goed over nagedacht bij picnicquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat er dadelijk een hoestende Chinees aan de deur.
Ik sta nu op 62. Zaterdag komen er nog 12.quote:
Dat was het altijd wel op de zaak, lekker eten en bijkletsenquote:
Met zulke powershell skills heb je geen corona meer nodigquote:
Ik kletste altijd de hele dag door met iedereenquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat was het altijd wel op de zaak, lekker eten en bijkletsen
nou vergis je je in hoor. Soms denk ik of ik voor 2 personen poepquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt toch maar zo'n klein enkel velletje nodig?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik sta nu op 62. Zaterdag komen er nog 12.
En 18 blikken bruine bonen want ik krijg de berging zo nooit leeg
*trekt broek weer omhoog.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou vergis je je in hoor. Soms denk ik of ik voor 2 personen poep
maar voor hoeveel personen veeg je?quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou vergis je je in hoor. Soms denk ik of ik voor 2 personen poep
nou soms wel voor 3 personen. Vandaag ook. Stopte maar niet met wat er uit kwamquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar voor hoeveel personen veeg je?
Dat van die bruine bonen was niet serieus trouwensquote:
Moet je genoeg vezels eten. Beter voor de consistentie. Dat het sigaren worden in plaats van plakkaatverf.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou soms wel voor 3 personen. Vandaag ook. Stopte maar niet met wat er uit kwam
niet mijn probleem dat jij elke dag brunchtquote:
ben je hiervoor al eens naar een dokter geweest?quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je genoeg vezels eten. Beter voor de consistentie. Dat het sigaren worden in plaats van plakkaatverf.
Stop NU.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat ik veel poep?quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je hiervoor al eens naar een dokter geweest?
nee, om de consistentie te verbeteren.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet mijn probleem dat jij elke dag bruncht
Ja. Meisjes horen helemaal niet te poepen.quote:
Nee?quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, om de consistentie te verbeteren.
' dokter ik heb een probleem'quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Meisjes horen helemaal niet te poepen.
dat heeft er niks mee te maken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee?
ALs je veel eet moet het er toch ook weer uit
Je dokter leest niet mee op Fok! Waarschijnlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' dokter ik heb een probleem'
' wat dan meisje'
' ik moet poepen'
oh zo. ja ik had niet begrepen dat je het aan het aantal velletjes linkte. ik tel niet hoeveel velletjes ik gebruik.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heeft er niks mee te maken.
of je drol nou 100 gram of 1 kilo is, na 6 velletjes papier moet het wel ongeveer klaar zijn ..
Youp van 't Hek is sinds enige jaren hartpatiënt. De cabaretier werd in 2015 een aantal keren onwel op het podium. Hij kreeg daarna een hartoperatie en een aantal bypasses. Vier maanden later begon hij weer met optreden. Eind vorig jaar belandde hij opnieuw in het ziekenhuis, nadat hij onwel was geworden tijdens een voorstelling in Rotterdam.quote:
Met 6 velletjes kom ik niet ver hoorquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heeft er niks mee te maken.
of je drol nou 100 gram of 1 kilo is, na 6 velletjes papier moet het wel ongeveer klaar zijn ..
ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vervelen jullie je meer nu of niet?
Ja weet ik. Maar hij is net zo mens als jij en ik. We hoeven niet te gaan doen alsof er Plotseling Iets Vreselijks aan de hand is omdat het toevallig een BN-er is. Die zijn niet "meer waard" of zoquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Youp van 't Hek is sinds enige jaren hartpatiënt. De cabaretier werd in 2015 een aantal keren onwel op het podium. Hij kreeg daarna een hartoperatie en een aantal bypasses. Vier maanden later begon hij weer met optreden. Eind vorig jaar belandde hij opnieuw in het ziekenhuis, nadat hij onwel was geworden tijdens een voorstelling in Rotterdam.
ik zou willen dat ik nu thuis zat. het blijft prachtig fiets weer..quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oh hier regent hetquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou willen dat ik nu thuis zat. het blijft prachtig fiets weer..
Ga puzzelenquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
pas een week in een halve lockdown en ga nu al dood van verveling
Zoek een hobbyquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
nee dat bedoel ik ook niet maar het kan nog wel eens risky voor hem worden helaas.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar hij is net zo mens als jij en ik. We hoeven niet te gaan doen alsof er Plotseling Iets Vreselijks aan de hand is omdat het toevallig een BN-er is. Die zijn niet "meer waard" of zo
ja dat wel ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik ook niet maar het kan nog wel eens risky voor hem worden helaas.
Ik vraag me af of hij dat gaat redden met zijn hartproblemenquote:
Als ik een vagina zou hebben zou ik me echt nog geen seconde vervelen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
Neuh, ik ben druk aan het werkquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
Bij een bitterballetje moet soms ook even de ragout er uit geperst worden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Hier kan geen blauw pilletje meer tegenop
quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
bruinsie:D
Minister Bruins blijft nog thuis, maar het gaat wel een stuk beter
Het gaat een stuk beter met minister Bruins voor Medische Zorg. Hij blijft vandaag en mogelijk ook morgen nog thuis. Wel houdt hij contact met het 'coronateam' van het kabinet, de Ministeriële Commissie Crisisbeheersing.
Gisteren zakte de minister tijdens het Kamerdebat over de coronacrisis door zijn knieën. Hij liep zelf de zaal wel uit, maar ging even later naar huis
Held manquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
bruinsie:D
Minister Bruins blijft nog thuis, maar het gaat wel een stuk beter
Het gaat een stuk beter met minister Bruins voor Medische Zorg. Hij blijft vandaag en mogelijk ook morgen nog thuis. Wel houdt hij contact met het 'coronateam' van het kabinet, de Ministeriële Commissie Crisisbeheersing.
Gisteren zakte de minister tijdens het Kamerdebat over de coronacrisis door zijn knieën. Hij liep zelf de zaal wel uit, maar ging even later naar huis
En zijn lievelingsknuffelbeestje en een hele stapel Suske en Wiskes.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekker op de bank hoop ik. in zijn pyjamatje met een bitterballetje
Potvis angespoeldquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:51 schreef bitterbal het volgende:
als zij was gevallen had niemand haar kunnen omhoog helpen
[ afbeelding ]
Pff, ik kom niet door het werk heen. Ze hebben overal mij bij nodigquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
"Minister van Volksgezondheid"quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:51 schreef bitterbal het volgende:
als zij was gevallen had niemand haar kunnen omhoog helpen
[ afbeelding ]
Dat wil ik wel zienquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En zijn lievelingsknuffelbeestje en een hele stapel Suske en Wiskes.
De Block lijdt al jaren aan obesitas. Haar zwaarlijvige voorkomen is meermaals punt van discussie geweest. Zo vond VRT-journalist Tom Van de Weghe haar niet geloofwaardig als minister van Volksgezondheid. De Block liet zich ontvallen "de strijd te hebben opgegeven".[14]quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Minister van Volksgezondheid"
quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pff, ik kom niet door het werk heen. Ze hebben overal mij bij nodig
Ja dit begrijpt niemandquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Minister van Volksgezondheid"
Zielig ergens hč?quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De Block lijdt al jaren aan obesitas. Haar zwaarlijvige voorkomen is meermaals punt van discussie geweest. Zo vond VRT-journalist Tom Van de Weghe haar niet geloofwaardig als minister van Volksgezondheid. De Block liet zich ontvallen "de strijd te hebben opgegeven".[14]
Hier is het ook niet te doenquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pff, ik kom niet door het werk heen. Ze hebben overal mij bij nodig
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Dit gaat mij te ver dit soort spelletjesquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:58 schreef LTVDK het volgende:
Moeten we al nieuwe getallen doorgeven @:Dr_Flash ? Ik ga voor 2424
Dat kan. Je hoeft niet mee te doen. Jouw keuzequote:Op donderdag 19 maart 2020 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit gaat mij te ver dit soort spelletjes
Ik ook niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan. Je hoeft niet mee te doen. Jouw keuze
De werkelijke boodschap uit dat filmpje is dat we voor 10 jaar in quarantaine gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:58 schreef bitterbal het volgende:
Volgens onze grote leider kunnen we de komende tien jaar blijven poepen
https://twitter.com/i/status/1240588903125483525
Beginnen we ca. 13:00 - 13:15 mee. Ik ga niet de hele dag teruglezen of iemand al wat geroepen heeftquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:58 schreef LTVDK het volgende:
Moeten we al nieuwe getallen doorgeven @:Dr_Flash ? Ik ga voor 2424
2425quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan. Je hoeft niet mee te doen. Jouw keuze
Ja gvd wat heb je anders te doen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beginnen we ca. 13:00 - 13:15 mee. Ik ga niet de hele dag teruglezen of iemand al wat geroepen heeft
quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier is het ook niet te doen
Gebruikers met onredelijke wensen, terwijl we moeten roeien met de riemen die we hebben.
'ik moet thuiswerken, maar wil dat niet op een laptop'
- je mag een beeldscherm, toetsenbord en muis lenen, hier tekenen.
'het is maar een kleintje, ik wil zo'n andere*'
- haha. Nee.![]()
![]()
- nog steeds neeMensen.SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
ja zijn wc rollen tellenquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gvd wat heb je anders te doen.
Ik werk nog, tamtakquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gvd wat heb je anders te doen.
Dat dus....quote:
Trek iets sexies aan, voor mijn fantasie.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
ik ga maar een beetje spazieren draussen
quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek iets sexies aan, voor mijn fantasie.
Hopelijk is het merendeel niet zo zeikerig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:06 schreef Muck het volgende:
Dat is
[..]
Dat dus....
We helpen ze zoveel we kunnen, maar het is nooit genoeg.
Ey lul, ik zit op het werk om zeikerds als jij te helpen. Ik hoop dat je bank lekker zit
AH bah johquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*splatsch
Sorry ruim het zelf wel op
Neuh, de meesten zijn heel relaxed en snappen ook wel dat we maar twee handen hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hopelijk is het merendeel niet zo zeikerig.
Ook zo moe al?quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, de meesten zijn heel relaxed en snappen ook wel dat we maar twee handen hebben
Maar de bizar hoge werkdruk en een aantal nare mensen tussendoor maakt gewoon dat deze week erg zwaar is.
Dat was ik al, maar nu totaal geslooptquote:
ik kom er aan!quote:
Yep gaan zware maanden worden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat was ik al, maar nu totaal gesloopt
quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Benieuwd of ze terug Komt vandaag of dat dat pas op #22222 gaat gebeuren @:essnhills
Flesquote:
Is dat het enige wat je is bijgebleven?quote:
En Gerbilsquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je is bijgebleven?
Ik doe dit al jaren 3 dagen in de week. En nu 5. Ik denk dat ik bij het bovenste percentiel zit van mensen die er het minste last van hebben, eigenlijkquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:48 schreef essnhills het volgende:
Ik ben zķ klaar met dat alleen thuiswerken
K heb een koffiezaakje gevonden die open is met 1 bankje buiten. Beetje mondkapjes kijken :pquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:48 schreef essnhills het volgende:
Kwam alleen even hoi zeggen hoor. Was ff broodje aan het eten. Straks weer aan de gang en dan vanmiddag nog even naar buiten.
Ik ben zķ klaar met dat alleen thuiswerken
Stoepkrijt mee. En strafschopgebied om jezelf heen tekenenquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K heb een koffiezaakje gevonden die open is met 1 bankje buiten. Beetje mondkapjes kijken :p
Serieus mondkapjes ja?quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K heb een koffiezaakje gevonden die open is met 1 bankje buiten. Beetje mondkapjes kijken :p
Ik werk af en toe (eens in de paar maanden ofzo?) wel eens een dagje thuis als dat zo uitkomt. In november bijvoorbeeld een keer toen een monteur langs moest komen voor mijn CV ketel. En in februari nog een keer een middagje.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe dit al jaren 3 dagen in de week. En nu 5. Ik denk dat ik bij het bovenste percentiel zit van mensen die er het minste last van hebben, eigenlijk
Ja ook op de fiets. Fietsen ze het virus veilig tegemoet :pquote:
Lolquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeg dat ze die in moeten leveren bij mensen die in ziekenhuizen werken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ook op de fiets. Fietsen ze het virus veilig tegemoet :p
Maar zijn denk geen autochtonen die dat dragen.
Zie heel veel mensen alleen op straat. Waar woon je ?quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol
Ik ga vanmiddag wel naar buiten rondje lopen![]()
Kreeg wel de tip om tijdens het wandelen iemand te bellen. Dan heb je minder het idee dat je alleen bent
In Hoorn. Maar een willekeurig persoon op straat tegenkomen en begroeten is echt wat anders dan persoonlijk contact..quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zie heel veel mensen alleen op straat. Waar woon je ?
Ja ik woon ook alleen. Misschien ben ik wel een introvert figuur. Al snap ik best dat dat hier niet zo overkomt. Ik vind het wel prima, geen mensen om me heenquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:53 schreef essnhills het volgende:
En ik woon alleen.
IK MIS MENSEN OM ME HEEN
Werk zequote:Op donderdag 19 maart 2020 12:57 schreef essnhills het volgende:
Maar goed,
genoeg gezeurd, tijd voor een beurt.
Toedels
Jij houdt wel van 69 he ouwe befbeer?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:12 schreef Arch-Indar het volgende:
2469
Beter op tijd erbij zijn vandaag.
Nee die doen we niet meerquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:26 schreef Koen66 het volgende:
2437 en 16 extra overleden vandaag schat ik
ah dat heb ik niet meegekregen. Zit de laatste dagen dan ook voornamelijk weer alleen 's avonds hierquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die doen we niet meerHet moet wel leuk blijven.
Ja, euhmm, bedankt... Heb even niet opgeletquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben ik nog op tijd? Ik zeg dat we de 2500 gepasseerd zijn, ik zet in op 2513.
ja dat zei ik ook alquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben ik nog op tijd? Ik zeg dat we de 2500 gepasseerd zijn, ik zet in op 2513.
OAquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, euhmm, bedankt... Heb even niet opgelet
Ik ga af op een berekening die Joop had gemaakt vorige week, die kwam op een exponentiele groei uit.quote:
Ben je niet blij dat het testen eindelijk flink op gang komt?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:47 schreef gianni61 het volgende:
ik zeg 2631 en als ik ook maar een beetje in de buurt zit, doe ik niet meer mee
quote:
ja jullie zijn genoteerdquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:48 schreef bitterbal het volgende:
ik volg ltvdk. hij heeft misschien wel inside info
Is mijn geboortedatum.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij houdt wel van 69 he ouwe befbeer?
Regelmaat?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn boerenverstand zegt dat we pas over een week écht kunnen merken hoeveel effect de maatregelen hebben.
Nadeel aan thuis derpen, ik ben mijn regelmaat een beetje kwijt.
Mijn hongersignaal is van slag. Wel de gunstige kant op, met dit tempo val ik af door stil te zitten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Regelmaat?
Wat is dat?
Net wel lekker ff 35 minuten gewandeld.
Balletjequote:
quote:
Flesquote:
nee, zit te werkenquote:
Nightwishquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Youtube-speellijst gaat de verkeerde kant op. Bok op met je Nightwish.
Waarom denk je dat het testen nu eindelijk flink op gang komt?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je niet blij dat het testen eindelijk flink op gang komt?
Ja, op z'n tijd. Maar nu geen zin in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |