quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Heeeey schat, gooit 'em eens wijd ik heb honger"
quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:53 schreef UitStraling het volgende:
mature egyptian woman with hairy beavers
quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
ik vergeet hromr vaak op whatsapp als het hier druk is
ik geloof dat ik het meer niet Googlequote:Op donderdag 19 maart 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
En nu ga ik het opzoeken ook godverdomme.
Als je mijn naam nou eens goed zou typen minikroket.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
ik vergeet hromr vaak op whatsapp als het hier druk is
ik iedereen behalve jouquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:58 schreef Koen66 het volgende:
ik heb vrijwel niemand van hier op Whatsapp
ik jou welquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Waarom heb ik jou dan niet op Whatsapp?
zo zo, lekker betrokken allenquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
O god, vandaag buitelen de managers ineens over elkaar heen met 'WE MOETEN COMMUNICEREN NAAR ONZE KLANTEN OVER CORONA'. Ik word zo moe van die mensen. Daar zijn we dus al een week mee bezig.
Domheid en incompetentie is duidelijk boven komen drijven, hier ook. Zie het als voordeel als het voorbij is en één en ander wordt geëvalueerd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
O god, vandaag buitelen de managers ineens over elkaar heen met 'WE MOETEN COMMUNICEREN NAAR ONZE KLANTEN OVER CORONA'. Ik word zo moe van die mensen. Daar zijn we dus al een week mee bezig.
Dat zie je ook al overal ja. "Let goed op hoe bedrijven in deze tijd met hun werknemers omgaan, dat toont hun ware aard" etc. Is wel zo natuurlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:00 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Domheid en incompetentie is duidelijk boven komen drijven, hier ook. Zie het als voordeel als het voorbij is en één en ander wordt geëvalueerd.
Gewoon reageren, huh Corona, dat bier? of waar heb je het over?quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
ik heb vroeger in de tijd van msn messenger een keer een date gehad met een jongen.
Dus bij thuiskomst dacht ik aan vriendin te vertellen hoe raar die wel niet gekleed was.
Heb ik dat dus in zijn venster getypt en verzonden
Wij hebben teveel managers en andere types die alleen maar in praatclubjes zitten. Mensen van wie je alleen maar last hebt en die niks bijdragen.quote:
Ik ben al twee weken fulltime bezig met communicatie over corona. En nou schieten er een paar managers wakker die er ook even hun plasje over moeten doen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon reageren, huh Corona, dat bier? of waar heb je het over?
Ik hoef niet te vragen of het nog wat is geworden?quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
ik heb vroeger in de tijd van msn messenger een keer een date gehad met een jongen.
Dus bij thuiskomst dacht ik aan vriendin te vertellen hoe raar die wel niet gekleed was.
Gewoon even bombarderen met alles wat je de afgelopen 2 weken al verzonden hebt. "Uw mening is NIET relevantquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben al twee weken fulltime bezig met communicatie over corona. En nou schieten er een paar managers wakker die er ook even hun plasje over moeten doen.
Ben wel benieuwd wat hij aan had nu, jij niet?quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoef niet te vragen of het nog wat is geworden?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal is gewoon te verkrijgen via MSN messenger dus.
ik heb zakelijk wel eens zitten roddelen in een chat over iemand, bleek diegene precies net achter degene te staan waar ik dat tegen zeiquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
Gebruik jij uberhaupt Whatsapp?quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Waarom heb ik jou dan niet op Whatsapp?
Zeer onprofessioneelquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb zakelijk wel eens zitten roddelen in een chat over iemand, bleek diegene precies net achter degene te staan waar ik dat tegen zei
nee . vond hem ook niet leuk verder.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoef niet te vragen of het nog wat is geworden?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb zakelijk wel eens zitten roddelen in een chat over iemand, bleek diegene precies net achter degene te staan waar ik dat tegen zei
"Ze zei, lief, als je niets hebt te vertappen, dan hoef je niet te appen volgens mij...."quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:16 schreef Koen66 het volgende:
ik heb wel wat Fokkers op Whatsapp maar nauwelijks van hier. Hooguit Molo en Tamieke tenzij ze recent een nieuw nummer hebben gehad
quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee . vond hem ook niet leuk verder.
hij had een soort van gangster/pimp look met nepbontjas, zon gang sjaaltje om zijn hoofd en een pimp hoed..
Pfffoee niet doen joh, als ik schuldgevoel zou hebben zou ik de komende 3 miljoen jaar wel in de hel basgitaar aan het spelen zijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voel mij nog steeds schuldig daar over :p
ja das toch fucking lullig zoiets.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pfffoee niet doen joh, als ik schuldgevoel zou hebben zou ik de komende 3 miljoen jaar wel in de hel basgitaar aan het spelen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |