Weer iemand die niet kan rekenen. 1,5 miljard mensen zijn niet besmet met corona. Slecht 80.000 zijn dat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:03 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Lees het artikel nog eens angsthaasje.
But you don’t think millions of people are going to die around the world?
I can’t imagine why. China is a quarter of the world’s population, right, give or take, maybe slightly less. Roughly 3,000 deaths in 1.5 billion people… China seems to have plateaued.
Dit zijn onzin berichten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:04 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Een tegen geluid is hier hard nodig. Dit zijn hele goede berichten.
Aan griep gaan ook af en toe jongere mensen aan dood. Dus dat kan ook met het Corona virus.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nog wel ja in Nederland.
Wacht maar eens een maandje.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:54 schreef iBenny het volgende:
twitter:DVanLangenhove twitterde op woensdag 18-03-2020 om 22:08:32Honderden van dit soort filmpjes, en de lockdown is amper een dag bezig. Altijd dezelfde bevolkingsgroep. Wie het verband niet wil zien, is ziende blind. https://t.co/cCRTZNkU59 reageer retweet
twitter:tancredipalmeri twitterde op donderdag 19-03-2020 om 00:05:20It doesn’t exist a word to define this image.
Those military trucks across Bergamo are carrying coffins to other cities of Lombardy region so to proceed with cremation process, as the city and cemetery morgue can’t take the overload.
This is how far #coronavirus went https://t.co/SkvdLZdlic reageer retweet
mijn apotheek is dicht en doet alleen bezorgen via de brievenbusquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:50 schreef quirina het volgende:
https://m.facebook.com/ap(...)ge_internal&mt_nav=0
Bangmakerij of niet ? Is bestaande apotheek.
Waar? ik zie alleen dat Lidl filmpjequote:Op donderdag 19 maart 2020 10:05 schreef ToT het volgende:
[..]Dat filmpje van die Turkse bakker er onder!
Klopt. Iedereen die elkaar maar wat bang zit te maken voor een virus wat een China niet eens dodelijker is dan de griep.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:05 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Aan griep gaan ook af en toe jongere mensen aan dood. Dus dat kan ook met het Corona virus.
Dus de hele wereld is gek behalve jij?quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:05 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Aan griep gaan ook af en toe jongere mensen aan dood. Dus dat kan ook met het Corona virus.
Wel dodelijker dan de griep helaas.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:06 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Klopt. Iedereen die elkaar maar wat bang zit te maken voor een virus wat een China niet eens dodelijker is dan de griep.
😂😅
Ff naar beneden scrollen.quote:
Bron?quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:06 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Wel dodelijker dan de griep helaas.
Bron, want onzin?quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:06 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Wel dodelijker dan de griep helaas.
China heeft extreme maatregelen genomen om het in te dammen. Daarom is de situatie daar onder controle. Dat snap je zelf ook wel lijkt me.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:03 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Lees het artikel nog eens angsthaasje.
But you don’t think millions of people are going to die around the world?
I can’t imagine why. China is a quarter of the world’s population, right, give or take, maybe slightly less. Roughly 3,000 deaths in 1.5 billion people… China seems to have plateaued.
Qftquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou voorzichtig zijn met het delen van tweets van een, laten we het voorzichtig zeggen, niet zo fris bekend staande Dries van Langenhove...
beetje veel, probeer eens 500quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:51 schreef Sfancta het volgende:
Ik slik 1000 mg vitC per dag, kan je hiervan enorm winderig worden? Ik blaas de hele dag door niet normaal veel en hard.
In China is dat het geval. Bron: https://www.timesofisrael(...)e-die-from-covid-19/quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
China heeft extreme maatregelen genomen om het in te dammen. Daarom is de situatie daar onder controle. Dat snap je zelf ook wel lijkt me.
Je zegt eerder dat de gewone griep dodelijker is. Daar klopt geen snars van.
In onderzoek onder 1000 zorgmedewerkers was ongeveer 5-10% besmet. Allen met "strands" die niet in het ziekenhuis voorkwamen. Is dus gewoon van mensen die het in het dagelijks levben hebben opgelopenquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Percentage onder zorgpersoneel is sowieso flink hoger dan onder de rest van de bevolking.
Ben benieuwd voor hoeveel weken wordt het verlengdquote:
Minimaal 4 denk ik.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ben benieuwd voor hoeveel weken wordt het verlengd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |