Dat lukt mij weer niet, hoe lang slaap je dan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik ook wel willen.Ik slaap als een baby.Ik zet een podcast aan en ben binnen 5 minuten weg.
Heb hem ook niet gezien hoorquote:
Ongeveer 4 à 5 uur per keer,soms wel langer.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat lukt mij weer niet, hoe lang slaap je dan?
Ja zoveel slaap ik normaal ookquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ongeveer 4 à 5 uur per keer,soms wel langer.
Eerlijk? Ik weet wat het is,maar dat is ver bij mij vandaan.quote:
Blut und ehre.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:47 schreef mario390 het volgende:
zij moest dann in de sprekkamer
[ afbeelding ]
Disney filmquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik weet wat het is,maar dat is ver bij mij vandaan.
Maar jij hebt ook een verrot ritme, zit soms de hele nacht opquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ongeveer 4 à 5 uur per keer,soms wel langer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Het is voor mij wel makkelijk,maar 24 uur wakker blijven is niet slim.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook een verrot ritme, zit soms de hele nacht op
EIgenlijk moet je dat ritme zien om te gooien en overdag dan minder slapen
Ik weet dat het makkelijk klinkt dan dat het is
quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Voor de straatkrant?quote:
Goedemorgen.quote:
Nein.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |