spannendquote:
GA EENS SLAPEN JIJ !!quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:31 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben er even vandoor, tot later vandaag lieve mensen
o, Dan heb je het goed te pakken. Hoop dat je je snel weer beter voeltquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik werd wakker en nog steeds erg moe en verkouden. Heel de dag onder een deken op de bank gezeten. Geen energie. Maar gaat nu weer goed dus ik klaag niet
Das lief, maar als jij je zo ziek voelt dan hou ze maar lekker zelf. Slapen is goed voor je genezing, doe je weer krachten opquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel. Was niet mijn bedoeling maar oke had het kennelijk nodig![]()
Jammer dat ik niet wat uurtjes aan dotteke kan geven
Walvisvetquote:
Ja klopt, voelt alleen zo raar. Heel de dag weg en ik heb er amper wat van meegekregen. Dacht gisteren ook de hele tijd dat het donderdag was en nu ook weer vrijdagquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das lief, maar als jij je zo ziek voelt dan hou ze maar lekker zelf. Slapen is goed voor je genezing, doe je weer krachten op
Levertraan.quote:
Das wel een goede tipquote:
Jaaaaaaaaquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]strijder
Heb je frozen 2 gezien ?
Ja, dat geloof ik graag. Maar beter veel slapen dan wakker zijn en je zo beroerd voelen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja klopt, voelt alleen zo raar. Heel de dag weg en ik heb er amper wat van meegekregen. Dacht gisteren ook de hele tijd dat het donderdag was en nu ook weer vrijdag
Dat laatste zou ik ook wel willen.Ik slaap als een baby.Ik zet een podcast aan en ben binnen 5 minuten weg.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel. Was niet mijn bedoeling maar oke had het kennelijk nodig![]()
Jammer dat ik niet wat uurtjes aan dotteke kan geven
Heb je een TR gemacht?quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:39 schreef mario390 het volgende:
en meisje hefft in brasil nu op de sofa als de party is
de HITLER Groet gezeigt
Ja klopt, al hoef ik voorlopig liever niet meer zoveel te slapenquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik graag. Maar beter veel slapen dan wakker zijn en je zo beroerd voelen.
Maar dat je dan in de war bent met dagen snap ik heel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |