quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:limoentjuh hoe gaat het met je?
Ah beterschap limoenquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]HAAHSIE
Prima, veel gehoest vandaag. Maar beter dan gisteren en eergisteren. Voelde me toen echt uitgeput, koorts. Was eergisteren om 16uur gaan slapen en pas gisteren om 9uur wakker geworden.
Ziekjes ?quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dochter lijkt overigens minder te hoesten. Thank god.
Wauw, dat is een lekkere ruk Limoen, dat doet een mens goed of niet danquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]HAAHSIE
Prima, veel gehoest vandaag. Maar beter dan gisteren en eergisteren. Voelde me toen echt uitgeput, koorts. Was eergisteren om 16uur gaan slapen en pas gisteren om 9uur wakker geworden.
Sinds maandagquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ziekjes ?
Had ze er lang last van dan ?
Ben ik blij om.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dank je wel Haags.
Voel me al stukken beter
17 uur geslapen? Dat meen je niet?quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]HAAHSIE
Als je het nodig hebt..quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
17 uur geslapen? Dat meen je niet?
oh ohquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Maar wel in Nederland weer dus
Das het verneukeratieve van Coronaquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lexy
Ja, je weet ook niet wat ze allemaal al aan het testen zijn of niet
Het kan maar zo zijn dat een bestaand middel helpt, maar het kan ook zijn dat niets helpt
Of dat het snel gevonden wordt, of dat het jaren duurt
We weten het niet
Gelukkigquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dochter lijkt overigens minder te hoesten. Thank god.
Cherso.quote:
Nee niet echt, ik werd wakker en nog steeds erg moe en verkouden. Heel de dag onder een deken op de bank gezeten. Geen energie. Maar gaat nu weer goed dus ik klaag nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, dat is een lekkere ruk Limoen, dat doet een mens goed of niet dan
Matsu Matsu.quote:
Ciao vriendquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:31 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben er even vandoor, tot later vandaag lieve mensen
Vergeet je pinpas niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:31 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben er even vandoor, tot later vandaag lieve mensen
Wel. Was niet mijn bedoeling maar oke had het kennelijk nodigquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
17 uur geslapen? Dat meen je niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |