Ja ook, is meer mijn ding zeker. Hoe gekker hoe beter. Breek mij de bek nie los, maar als je daar dan toch bent op vak. Ja tochquote:Op donderdag 19 maart 2020 03:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een afgezakte bar met dronken lui die net niet meer in staat zijn om hun glas bier naar je toe te gooien
Tijd voor een fok-karaoke meetquote:Op donderdag 19 maart 2020 03:07 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja ook, is meer mijn ding zeker. Hoe gekker hoe beter. Breek mij de bek nie los, maar als je daar dan toch bent op vak. Ja toch
Ik ben helemaal niet bij stemquote:Op donderdag 19 maart 2020 03:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Tijd voor een fok-karaoke meet@:moemoe?
ik ookquote:Op donderdag 19 maart 2020 03:09 schreef skysherrif het volgende:
ben echt benieuwd naar de nieuwe matrix film, jammer dat ie vertraagd is
Is een gaaf land Japan. Wij zaten in Osaka. Hebben Kyoto gezien en nara. Nara is een en al tempels, en heel mooi. Kyoto ook leuk. Gouden tempel ook bezocht, en die ninja tempels ook. Ook waar die vechtfilms zijn opgenomen. Kortom, een heel heel mooi land!quote:Op donderdag 19 maart 2020 03:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar je kunsten dear!
[..]
Lijkt me ook een heel mooi land om te bezoeken, afgezien van de karaoke. Staat op mijn lijstje.
@Limoentjuh zal het wel filmen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 03:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als wij ooit meeten wil ik het wel op film hoor.
MOEMOE VERDORIE DAT HEBBEN WE NET BESPROKENquote:Op donderdag 19 maart 2020 03:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als wij ooit meeten wil ik het wel op film hoor.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 03:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
MOEMOE VERDORIE DAT HEBBEN WE NET BESPROKEN
WAT GEBEURD OP DE KARAOKE AVOND BLIJFT OP DE KARAOKE AVOND
ALS JIJ FRANS BAUER ZINGT WI LJE OOK NIET DAT MENSE NDAT JAREN LATER NOG KUNNEN ZIEN
hihi
Nee, wie zou dat nog jaren op fok posten?quote:Op donderdag 19 maart 2020 03:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
MOEMOE VERDORIE DAT HEBBEN WE NET BESPROKEN
WAT GEBEURD OP DE KARAOKE AVOND BLIJFT OP DE KARAOKE AVOND
ALS JIJ FRANS BAUER ZINGT WI LJE OOK NIET DAT MENSE NDAT JAREN LATER NOG KUNNEN ZIEN
hihi
Hahaquote:Op donderdag 19 maart 2020 03:14 schreef devzero het volgende:
ik had wel verwacht dat mario nu wel zou beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |