Die vind ik niet zo bijzonder.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naakte Alicia Vikander. Niks mis mee
Welke? Over Ted Bundy?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo bijzonder.
In die film net zat wel een cute meisje
Oh je moet er nog eentje toevoegen trouwens over Call me by your name gesprokenquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo bijzonder.
In die film net zat wel een cute meisje
Hoe heet zij? Ze komt me bekend voorquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja zij. Daar kan je toch uren naar staren joh.
Jazeker, formule 1 filmpjes kijken op YouTube, FOK!ken, en een gratis kutshooter spelen waarbij ik altijd helemaal aan gort word geschotenquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe je überhaupt nog iets anders in je vrije tijd?
Done.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh je moet er nog eentje toevoegen trouwens over Call me by your name gesproken
Beautiful Boy
quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh wel toevallig dat ze ook dezelfde naam heeft dan.
Die cast van Once Upon a time was ook niet verkeerd trouwens met bekende gezichten. Leo, Brad, Kurt Russel, Margot Robbie, Dakota Fanningquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh ze zat dus ook in Okja wat ik gisteren heb gekeken en herkende haar gewoon totaal niet.
Altijd leuk.
Di Caprio en Brad Pitt samen voelde gek genoeg als een crossover de hele tijdquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die cast van Once Upon a time was ook niet verkeerd trouwens met bekende gezichten. Leo, Brad, Kurt Russel, Margot Robbie, Dakota Fanning
Is dit nou een pleonasme?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
compleet in scène gezet toneelspel.
Nee, Formule 1 interesseert mij geen ene reet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iemand van jullie Drive to Survive gekeken? Vond het zelf maar mèh. Gewoon compleet in scène gezet toneelspel.
Ja 2 afleveringen ofzo volgens mij.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iemand van jullie Drive to Survive gekeken? Vond het zelf maar mèh. Gewoon compleet in scène gezet toneelspel.
Ik ben nu bezig met het tweede seizoen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vond het wel goed duo eigenlijk. Hebben volgens mij ook nog nooit met elkaar in een film gespeeldquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Di Caprio en Brad Pitt samen voelde gek genoeg als een crossover de hele tijd
Nee mijn interesses liggen ook ergens anders sorryquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |