SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doden in Nederland
....
17-03 43 (+19)
18-03 58 (+15)
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
[ Bericht 2% gewijzigd door Fukushima op 18-03-2020 21:00:02 ]Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Mss kunnen ze het over vleermuizen gaan hebbenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
PvdD kan met alle respect beter gewoon thuis gaan blijven. Als je in deze tijd nog altijd dieren erbij wil betrekken heb je het niet helemaal begrepen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Wie niet?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:28 schreef SeLang het volgende: Ik ben inmiddels helemaal klaar met dat kutvirus
![]()
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
bel ze evenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:52 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Mss kunnen ze het over vleermuizen gaan hebben"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Damn, heb veel gemist zie ik. Wat ontzettend sneu voor Bruins. Arme gast werkt vast hard en krijgt even een crisis van heb ik je daar op zijn bord gegooid. Ene kant heeft die Japie die van alles beweert wat uiteindelijk niet waar blijkt te zijn en aan de andere kant een kabinet/partij/MP/volk/kamer die van alles wil.![]()
Het was naar alle waarschijnlijkheid wel een dier die dit virus de wereld in heeft geholpen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
PvdD kan met alle respect beter gewoon thuis gaan blijven. Als je in deze tijd nog altijd dieren erbij wil betrekken heb je het niet helemaal begrepen.
Een vleermuis of een soort gordeldiertje.
En ik ben ook wel benieuwd of (huis)dieren ook corona kunnen krijgen en hoe dit virus zich in hun manifesteert.
In principe zijn wij zelf ook dieren.
Dus dat het ook even over dieren gaat is denk ik helemaal niet zo onnozel.
Ook met het oog op onderzoek, maar wat dat betreft ben je bij de PVDD misschien niet helemaal aan't goede adres![]()
![]()
ouderenuurtje bij de supermarkten?
we hebben toch echt wat strengere en daadkrachtige maatregelen nodig nu. Om maar over dierenwelzijn en een ouderenuurtje te praten is totaal niet relevant. Elk uur telt.![]()
Wel eens met ouderenuurtje.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Tja een hogere drempel is een lineaire oplossing voor een exponentieel probleem, dat werkt maar een heel korte tijdquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:47 schreef Greenpeas het volgende:
Het gaat helemaal mis in Italië trouwens. ICU's daar raken overvol dat men de "lat" om op de ICU terecht te komen steeds hoger legt.
(In het Italiaans / VertaaldEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Het is een straf van God want eten van vleermuizen mag niet. (Deuteronomium 14:18)quote:
@KingRoland @Doublepain![]()
Ik ben een dierenvriend hoor, maar godskolere, wat is dat pvdd-wijf strontvervelend...Bovenstaand bericht is een column.![]()
Ja, ja, ja, ja, ja. Omdat het, omdat het prachtig isquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Wiebes gedraagt zich soms als een autist, maar dit doet hij wel goed.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Goed service-aspect wel van Jetten.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Doktertje spelen met Ruttequote:Op woensdag 18 maart 2020 20:54 schreef Hexagon het volgende:
Thuis is hij hobbyarts. Ben wel benieuwd wat die uitvreet.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Op glazenpotjes zittenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:54 schreef Hexagon het volgende:
Thuis is hij hobbyarts. Ben wel benieuwd wat die uitvreet.![]()
Inwendig onderzoek bij z'n partnerquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:54 schreef Hexagon het volgende:
Thuis is hij hobbyarts. Ben wel benieuwd wat die uitvreet.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Wutquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:52 schreef pussycatdoll het volgende:
Duitsland gaat ook wel hard met 3000 nieuwe gevallen vandaag.![]()
Het is wel belangrijk maar gevoelsmatig lijkt het mij een beetje alsof PvdD het hier meer heeft over partijbelang dan het gezamenlijke belang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |