Ander keertjequote:Op woensdag 18 maart 2020 21:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kunnen we een potje schaken
ik vervee lme.
Dat heb ik nu al 4 keer gehadquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:25 schreef Nizno het volgende:
dit is ook wel een poef and its gone trouwens
ik schaak nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kunnen we een potje schaken
ik vervee lme.
Is dat Sky?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:25 schreef Nizno het volgende:
dit is ook wel een poef and its gone trouwens
[ afbeelding ]
ja dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan niet goed schaken maar durf te wedden dat ik nog Rotterdam
Lekkerrrrrrquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:42 schreef aKboR het volgende:
[..]
en net andijviestamppot met worst en sukadelapje gegetenen lactosevrij vlaflipje na.
Pak maar. Ik ga niet op zitten voor een paar punten.quote:
denk ik ookquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan niet goed schaken maar durf te wedden dat ik nog Rotterdam
monopoly groningen editiequote:Op woensdag 18 maart 2020 21:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wat voor gezelschapspelletjes speel je wel
Aardbeving,ga niet langs start en oe krigt gene muntjes.quote:
Zou niet moeten mogen Mario.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:28 schreef mario390 het volgende:
en kijk nu is en fall uit nederland en vrouw praat
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-03-2020 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
t benne allemaal plastic huisjes, veilig voor aardbevingsquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Aardbeving,ga niet langs start en oe krigt gene muntjes.
Hoe kan ze dan praten?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
toch gaat om en dode vrouw
de in westdorpe gevonden worden is
de politievrouw chantal westerhof van enschede heeft verteldquote:
Ben benieuwd Marioquote:
quote:
Komt goed.Ik moest gelijk aan Southpark denken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:36 schreef Nizno het volgende:
kan t plaatje dat ik zocht niet vinden FF, andere keer, kom hem vast wel tegen als ik niet zoek
Nou...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |