Eensquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent ook mooi,op je eigen manier.
finnen kunnen hard lopenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
En in 30 jaar die Fin nog steeds niet gevonden.
quote:
ja waarom denk je?quote:
twitter:martijnrosdorff twitterde op woensdag 18-03-2020 om 20:18:03Hier en daar slaat de verveling reeds toe. #corona #leiden https://t.co/H5e4TYGvrE reageer retweet
Geniaal.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
ja waarom denk je?
om dat verbrekers de in duitsland wat anstellen dann in de nederlande fflüchten en dann werden ze in 2 landen gezoekt deswegen werken de politie van de landen te samen
dat breekt zo lekker de weekquote:
Jah.quote:
Ik dacht dinsdagquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik dacht eigenlijk de hele dag dat het donderdag was
Dat heb ik ook al.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik dacht eigenlijk de hele dag dat het donderdag was
Thuis werken zo min mogelijk naar buiten. Leven op water en brood. Een crimineel heeft het beter 😁quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:36 schreef aKboR het volgende:
[..]
jawel..
ff gestopt met koffie/thee
op water en brood geweest
Nix van aantrekken.quote:
en net andijviestamppot met worst en sukadelapje gegetenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thuis werken zo min mogelijk naar buiten. Leven op water en brood. Een crimineel heeft het beter 😁
Rozijnen en krentenbrood.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thuis werken zo min mogelijk naar buiten. Leven op water en brood. Een crimineel heeft het beter 😁
Dat is in jouw termen een uurquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:42 schreef mario390 het volgende:
als mijn post überhaupt doorgaat moet ik 20 sekonden wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |