haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HahahaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Fjouwer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tripoquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
4 yn it Frysk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
maar goed de twee tvprogramma's opsporing verzocht en de duitse versie er van werken dus gewoon samen en zoeken waarschijnlijk een finse medelanderquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Jij weer.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja en daar de buurman van de zus van de achterneef en die zijn overbuurman zijn nichtje van.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar goed de twee tvprogramma's opsporing verzocht en de duitse versie er van werken dus gewoon samen en zoeken waarschijnlijk een finse medelander![]()
Ooooh! jij bent knapquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar goed de twee tvprogramma's opsporing verzocht en de duitse versie er van werken dus gewoon samen en zoeken waarschijnlijk een finse medelander![]()
![]()
Voel je je al iets beter?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de zendung werkt al over 30 jahren met de niederlande samen het zijn de wat in studio werken ook per telefon met de niederlande verbondenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mooi is dat,telefoon.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
de zendung werkt al over 30 jahren met de niederlande samen het zijn de wat in studio werken ook per telefon met de niederlande verbonden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En in 30 jaar die Fin nog steeds niet gevonden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij bent ook mooi,op je eigen manier.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eensquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent ook mooi,op je eigen manier.Zonder wrijving geen glans![]()
finnen kunnen hard lopenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
En in 30 jaar die Fin nog steeds niet gevonden.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Geen ideeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:ja waarom denk je?quote:
om dat verbrekers de in duitsland wat anstellen dann in de nederlande fflüchten en dann werden ze in 2 landen gezoekt deswegen werken de politie van de landen te samen![]()
twitter:martijnrosdorff twitterde op woensdag 18-03-2020 om 20:18:03Hier en daar slaat de verveling reeds toe. #corona #leiden https://t.co/H5e4TYGvrE reageer retweet
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Geniaal.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
ja waarom denk je?
om dat verbrekers de in duitsland wat anstellen dann in de nederlande fflüchten en dann werden ze in 2 landen gezoekt deswegen werken de politie van de landen te samen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat breekt zo lekker de weekquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Jah.quote:
Ik dacht dinsdagquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik dacht eigenlijk de hele dag dat het donderdag was![]()
Dat heb ik ook al.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik dacht eigenlijk de hele dag dat het donderdag was![]()
![]()
Thuis werken zo min mogelijk naar buiten. Leven op water en brood. Een crimineel heeft het beter 😁quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:36 schreef aKboR het volgende:
[..]
jawel..
ff gestopt met koffie/thee
op water en brood geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nix van aantrekken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en net andijviestamppot met worst en sukadelapje gegetenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thuis werken zo min mogelijk naar buiten. Leven op water en brood. Een crimineel heeft het beter 😁en lactosevrij vlaflipje na.
![]()
Rozijnen en krentenbrood.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thuis werken zo min mogelijk naar buiten. Leven op water en brood. Een crimineel heeft het beter 😁“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is in jouw termen een uurquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:42 schreef mario390 het volgende:
als mijn post überhaupt doorgaat moet ik 20 sekonden wachtenZonder wrijving geen glans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |