Je hoeft daar ook niet te gillen.quote:
ja dat kan gebeuren als je geen lading cash hebt om een heel team te bouwen en er twee even niet in de gelegenheid zijn om naar locatie te gaanquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:42 schreef Dotteke het volgende:
Eigenlijk toch jammer dat er maar een is die iets kan als fok het niet goed doet
lukkig nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hoeft daar ook niet te gillen.
wauwquote:
Lekker zingen daarquote:
ij niet gezien. ik zing driestemmingquote:
Dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat kan gebeuren als je geen lading cash hebt om een heel team te bouwen en er twee even niet in de gelegenheid zijn om naar locatie te gaan
Ik word al geil bij de gedachtequote:Op woensdag 18 maart 2020 21:46 schreef Nizno het volgende:
m
[..]
ij niet gezien. ik zing driestemming
hard vals en vol overgave
quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:46 schreef Nizno het volgende:
m
[..]
ij niet gezien. ik zing driestemming
hard vals en vol overgave
als fok een geldkraan van john de mol zou hebben ofzo zou het ook anders gaanquote:
... Quotes gaan nog langzaam en had net nog een 503quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:46 schreef noodgang het volgende:
FOK! Is genezen![]()
Toch die herten immuniteit hè
Ja nu ineens weerquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:48 schreef dud0r het volgende:
Nou
[..]
... Quotes gaan nog langzaam en had net nog een 503
kloptquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:48 schreef dud0r het volgende:
Nou
[..]
Vast wel.quote:
meh te vroeg gejuicht iddquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:48 schreef dud0r het volgende:
Nou
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |