quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Ik ben niet jarig. Althans, niet op mijn werk
En op 2 januari zijn collega’s er inmiddels aan gewend dat ik hooguit een hand geef.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minister Bruinsquote:
Ik zeg altijd dat ik alleen met tong zoen. Dat houdt in ieder geval de ongewenste wel weg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik ben gewoon kieskeurig met wie ik wil zoenen en met wie niet
![]()
waarschijnlijk helemaal uitgeput. krijgt dan bloedhond wilders achter zich aan en stort ten grondequote:
Neeeeeeeeeeeeequote:
Ik alleen met een partner, verder nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik ben gewoon kieskeurig met wie ik wil zoenen en met wie niet
![]()
Wat? Dat Bude een partner heeft?quote:
Ik heb geen partnerquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik alleen met een partner, verder niet
Ik hoop het.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoop maar dat het meevalt. Ik denk dat hij gewoon oververmoeid is.
quote:
Ik las alleen de laatste twee postsquote:
Kan toch best gezellig zijnquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
stel je voor dat je nu 24/7 met je partner zit opgescheept
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
Slapen en eten. Net als Garfield.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En wat doe je dan de rest van de 23 uur en 50 minuten?
quote:
Ik zie hier een opening.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zei vanmiddag toch al dat de huiselijk geweld incidenten verviervoudigd zijn volgens de wijkagentquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En wat doe je dan de rest van de 23 uur en 50 minuten?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
Ik zie hier een opening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]poging tot garpjonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bruinsquote:
die zal wel wat teveel uurtjes gedraaid hebbenquote:
Te vermoeid na werken en ik heb een kapot wasmasjien. Kan dus niet wassenquote:
Corona.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:42 schreef essnhills het volgende:
Jezus ik probeerde al minutenlang dat te posten, maar werd er iedere keer uitgegooid. Wat is dit
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:42 schreef essnhills het volgende:
Jezus ik probeerde al minutenlang dat te posten, maar werd er iedere keer uitgegooid. Wat is dit
Het nieuwe FOK!ken. Forum bokt al een aantal dagenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:42 schreef essnhills het volgende:
FOK! heeft de hikquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:42 schreef essnhills het volgende:
Zie je wel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het nieuwe FOK!ken. Forum bokt al een aantal dagen
Heb je in zee gezwommen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens mijn temperatuur is 36.8
Die van mij was eerder 36.3, toch wat aan de hoge kantquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens mijn temperatuur is 36.8
Teveel gezopen?quote:
Ze zijn daar echt een beetje van "geld lost alles op" he?quote:Het ministerie van Financiën in de VS
wil honderden miljarden overmaken naar
de Amerikaanse huishoudens.De hoogte
van de cheque hangt af van het inkomen
en het aantal gezinsleden.Hoe armer een
familie,hoe meer geld.Het Congres moet
nog instemmen met het voorstel,maar dat
lijkt geen belemmering te zijn.
Ohquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:44 schreef crv het volgende:
ik ben weer weg, wat een kloteperformance op FOK!
op deze manier kunnen ze hier ook wel een lokdown doen
Ja joh mens, ga toch zo metenquote:
Kunnen de armen lekker een dagje naar Disneyland voordat ze zich doodhoestenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zijn daar echt een beetje van "geld lost alles op" he?
Dat is juist een lage temperatuur hoorquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die van mij was eerder 36.3, toch wat aan de hoge kant
Moeten ze het wel eerst openen enzo.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen de armen lekker een dagje naar Disneyland voordat ze zich doodhoesten
I know, mijn temperatuur is normaal gesproken wat aan de lage kantquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is juist een lage temperatuur hoor
Bij mij schijnbaar ookquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know, mijn temperatuur is normaal gesproken wat aan de lage kant
heb je ook een kille persoonlijkheid?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know, mijn temperatuur is normaal gesproken wat aan de lage kant
Niet bepaaldquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je ook een kille persoonlijkheid?
Essje is een lief tijgertje. Warm persoontje hoorquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat jouw temperatuur nou zelden boven de 34 komt wil niet zeggen dat iedereen zo kil is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het schommelt bij mee zo'n beetje rond de 36,3quote:
Wat?quote:
Niks mis meequote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Essje is een lief tijgertje. Warm persoontje hoor![]()
Ik zou zeggen steek een thermometer in zijn hart, dan weet je het.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:54 schreef bitterbal het volgende:
maar wat zou nou de temp zijn van LTVDK?!
Essiequote:Op woensdag 18 maart 2020 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Nou was weer kort maar krachtig crv
Ik weet dat TWSDZ ziek is. Maak je je zorgen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hrksy is ziek dus hij moet zijn temp meten
Dat weet ik, ze is een stuk zachtaardigere en vriendelijkere dame dan jij.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze heeft geen kille persoonlijkheid
beetjequote:Op woensdag 18 maart 2020 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet dat TWSDZ ziek is. Maak je je zorgen?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:55 schreef crv het volgende:
[..]
Essie![]()
voor jouw kom ik graag even terug
Top!quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:55 schreef bitterbal het volgende:
bruinsgod
bruno_bruins twitterde op woensdag 18-03-2020 om 19:52:37
Dank voor al jullie steun voor zojuist. Ik had last van een flauwte door oververmoeidheid en intensieve weken. Inmiddels gaat het weer beter. Ik ga nu naar huis om vanavond uit te rusten, zodat ik morgen weer aan de slag kan om de #coronacrisis zo goed mogelijk te bestrijden.
Verstandig besluit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:55 schreef bitterbal het volgende:
bruinsgod
bruno_bruins twitterde op woensdag 18-03-2020 om 19:52:37
Dank voor al jullie steun voor zojuist. Ik had last van een flauwte door oververmoeidheid en intensieve weken. Inmiddels gaat het weer beter. Ik ga nu naar huis om vanavond uit te rusten, zodat ik morgen weer aan de slag kan om de #coronacrisis zo goed mogelijk te bestrijden.
is dit een open solicitatie?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:57 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n Bruno Bruis kan toch echt niet in tijden van crisis, zet daar dan een vent neer met stalen zenuwen en het uithoudingsvermogen van een woest paard.
Hij heeft me vaker gesprokenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze heeft geen kille persoonlijkheid
Ja zo is ze altijd, hier wil ze vooral heel stoer en ruig doen, maar stiekem is ze best lief.quote:
Dat geloof ik ookquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo is ze altijd, hier wil ze vooral heel stoer en ruig doen, maar stiekem is ze best lief.
Gaat wel weer beter. Pootje revalideert prima, had gehoopt in April weer naar kantoor te gaan, maar zit nu "Opgesloten" en moet home office blijven doen.quote:
ik ben niet beschikbaarquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:57 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n Bruno Bruis kan toch echt niet in tijden van crisis, zet daar dan een vent neer met stalen zenuwen en het uithoudingsvermogen van een woest paard.
Met mijn psychiatrisch verleden zeker?quote:
zit in een lockdownquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze schuiven je zo met rolstoel die zaal in hoor.
ik moet ook thuiswerken nu, maar dat heeft vrij weinig met mij te maken. Wat is er met pootje gebeurd dan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:01 schreef crv het volgende:
[..]
Gaat wel weer beter. Pootje revalideert prima, had gehoopt in April weer naar kantoor te gaan, maar zit nu "Opgesloten" en moet home office blijven doen.
mis mijn collegas wel![]()
overige is same as usual helaas
en bij jouw ?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aangepaste uitzending, tussen hoest & koorts.
Thanksquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
@:haags_kwartiertje is je dochtertje ziek?![]()
Beterschap!
Geeft ie wel het goede voorbeeldquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De thuiswerkminister van Gezondheid.
Ik heb nog onbekende klachten denk ik.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:03 schreef crv het volgende:
Interessant
87% van de geinfecteerden schijnt matige of geen klachten te hebben en daarom verspreid het zich zo snel
https://www.mailman.colum(...)coronavirus-outbreak
AIquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb nog onbekende klachten denk ik.
Borst en buikspieren doen pijn. Ik gok op de hele dag op een thuisstoel zitten voor het thuiswerken.
Beterschap! Hoop dat ze snel opknaptquote:
Nog niet heet?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Borst en buikspieren doen pijn. Ik gok op de hele dag op een thuisstoel zitten voor het thuiswerken.
Hoiquote:
15 Januari ben ik aan mijn linkerenkel geopereerd net als ruim 2 jaar terug mijn rechter.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik moet ook thuiswerken nu, maar dat heeft vrij weinig met mij te maken. Wat is er met pootje gebeurd dan?
Zolang thuiswerken is niks idd, ik doe het nu 3 dagen en was er eigenlijk gister al wel weer klaar mee..
Maar mag verder niet klagen hoor
Ja morgen maar eens meer doen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi
Beter in beweging blijven
Ik heb m'n hometrainer neergezet, als iemand belt loop ik heen en weer en ik ga af en toe een rondje buiten lopen
pluspuntquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met mijn psychiatrisch verleden zeker?![]()
Ojee! Ja dat weet ik nogquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:14 schreef crv het volgende:
[..]
15 Januari ben ik aan mijn linkerenkel geopereerd net als ruim 2 jaar terug mijn rechter.
links is nu ook vastgezet maar nu met een plaat en 8 schroeven
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beterschap! Hoop dat ze snel opknapt
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Borst en buikspieren doen pijn. Ik gok op de hele dag op een thuisstoel zitten voor het thuiswerken FOK!en.
Precies, je moet er even zelf om denkenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja morgen maar eens meer doen.
Op werk normaal loop ik ook vaker naar collegas dat gaat nu niet natuurlijk.
aanstellertquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:16 schreef Arch-Indar het volgende:
Wat is een niet engels gesproken serie kijken toch irritant... dan moet je opletten...
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Naah, meer Call of Duty Warzone en IRacing momenteel
Jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beterschap voor je dochter haags. Voelt ze zich ziek?
Ze ligt nu te slapen in bed.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das kutonder de dekens met mevrouw haags op de bank?
het gaat eigenlijk erg goed.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ojee! Ja dat weet ik nog
Hoop dat het snel herstelt
beterschapsels voor je dochter HQquote:
Oh dat valt niet tegen dan!quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:20 schreef crv het volgende:
[..]
het gaat eigenlijk erg goed.
30 maart moet ik weer röntgen laten maken en mag ik misschien mijn Wacoped (kunstof "gips"schoen) definitief af
met mijn rechterenkel zat ik 8 maanden thuis, nu dus 3 als het meezit.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze ligt nu te slapen in bed.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat valt niet tegen dan!
![]()
Kun je wel een beetje lopen?
P@quote:
Zo iemand als jij bedoel je.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:57 schreef UitStraling het volgende:
Pff wat een sneue column.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:29 schreef UitStraling het volgende:
Het grote witjes discrimineren is begonnen![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-wassen-coronavirus
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:29 schreef UitStraling het volgende:
Het grote witjes discrimineren is begonnen![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-wassen-coronavirus
maar wel het Voer eten uit de supermarkt waar de boer flink mest over heeft geflikkerdquote:Terwijl ik juist vanuit mijn cultuur heb geleerd dat je geen poep met eten mengt
Best moeilijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:31 schreef bitterbal het volgende:
speciale was instructies voor mannen
https://www.facebook.com/(...)81580502043864/?t=11
Dat is te kort hoor, moet minimaal 20 seconden zijnquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:31 schreef bitterbal het volgende:
geen handen gezienquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:31 schreef bitterbal het volgende:
Nee, jij gaat gewoon om 8 uur de huisarts bellen voor dat kind van je.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal ik morgen weer lekker uitslapen?
Wat heeft dat voor nut?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, jij gaat gewoon om 8 uur de huisarts bellen voor dat kind van je.
Pfff wat een gedoe zeg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:30 schreef crv het volgende:
[..]ik loop al stiekem af en toe zonder krukken, mag eigenlijk nog niet maar de boel voelt er stabiel
ben al met spieropbouwende fysio bezig (fietsen/legpress) en vanaf morgen gaan we weer wat meer doen
als ik er kom want lockdown hier. ik moet in frankrijk met een vodje onderweg waar ik aankruis dat ik om medische redenen op pad ben en aan de grens moet ik bewijs tonen dat ik zwitserland in mag vanwege dezelfde reden![]()
![]()
![]()
Je zegt net dat dat kind koorts heeft.quote:
Ik wel. Ik was er vandaag om half acht al uit. Onnodig vroeg, maar ik was gewoon klaafr met slapenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal ik morgen weer lekker uitslapen?
Hij opent bij mij niet, zit ik hier met mijn broek op mijn enkels startklaar en dan bedoel ik ook echt startklaarquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:36 schreef bitterbal het volgende:
raar dat er geen reactie van uitstraling is
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:36 schreef bitterbal het volgende:
raar dat er geen reactie van uitstraling is
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:35 schreef UitStraling het volgende:
"Als je bij een Turkse familie op bezoek gaat, krijg je standaard wat eau de cologne op je handen gesprenkeld om ze mee in te wrijven. Je handen zijn meteen ontsmet."
Want Turken zijn de schoonste mensen op de hele wereld
Aai balenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wel. Ik was er vandaag om half acht al uit. Onnodig vroeg, maar ik was gewoon klaafr met slapenNja wel een uur langer moeten werken daardoor
ja ik ben benieuwd morgen hoe het gaatquote:
Hoe moet ik het dan noemen, die uitgeworpen nakomeling van je.quote:
gewoon even wat startkabels op j noten klemmenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij opent bij mij niet, zit ik hier met mijn broek op mijn enkels startklaar en dan bedoel ik ook echt startklaar
Mijn kind ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zegt net dat dat kind koorts heeft.
Telg. Spruit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe moet ik het dan noemen, die uitgeworpen nakomeling van je.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
jongquote:
Heet jij Nicole en heb je lange zwarte haren?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon even wat startkabels op j noten klemmen
Eensquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
k ben misschien wel de grootste kinderhater in deze sc maar zo kil ben ik nog niet eens
Ja en moet jouw kind die huisarts dan maar zelf bellen?quote:
Waarom zou ik moeten bellen? Wat heeft het voor nut?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en moet jouw kind die huisarts dan maar zelf bellen?
Ehm. Nee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heet jij Nicole en heb je lange zwarte haren?
Nou een afspraak maken zodat ze kunnen onderzoeken misschien?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeten bellen? Wat heeft het voor nut?
Dat doen we wel zodra de klachten erger worden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou een afspraak maken zodat ze kunnen onderzoeken misschien?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon even wat startkabels op j noten klemmen
Dochter een optie?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Super tof!!quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:43 schreef bitterbal het volgende:
gezin haags is de eerste coronaatjes in deze slowchat
Ja ik weet toch ook niet wat die allemaal voor kroost heeft ronddwalen.quote:
Let op de ------->quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:43 schreef bitterbal het volgende:
Dat weet je nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:43 schreef bitterbal het volgende:
Nu had je deze wel kunnen weten, aangezien het letterlijk in dit topic meerdere keren gezegd isquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet toch ook niet wat die allemaal voor kroost heeft ronddwalen.
Ja ik kan toch niet alles lezen, moet ook nog tig coronatopics in de gaten houdenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu had je deze wel kunnen weten, aangezien het letterlijk in dit topic meerdere keren gezegd is
Iets met kille persoonlijkheidquote:
Welnee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kan toch niet alles lezen, moet ook nog tig coronatopics in de gaten houden
Ze doet zich graag voor als kille Fraulein strak in het leer maar eigenlijk is het meer zachte Gerda in omajurk hoor.quote:
Laten we hopen dat het gewoon een griepje is. Jij en mevrouw Haags moeten wel goed op jezelf letten. Voor jullie zou corona gevaarlijker zijn dan voor de kleine.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze doet zich graag voor als kille Fraulein strak in het leer maar eigenlijk is het meer zachte Gerda in omajurk hoor.
Ja uhuquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het gewoon een griepje is. Jij en mevrouw Haags moeten wel goed op jezelf letten. Voor jullie zou corona gevaarlijker zijn dan voor de kleine.
Ik moet zeggen dat ik Gerda niet echt met zachtheid associeerquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze doet zich graag voor als kille Fraulein strak in het leer maar eigenlijk is het meer zachte Gerda in omajurk hoor.
Waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat weet je niet
Misschien zijn er nog meer
Heet jij ook Gerda?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:50 schreef Ygritte het volgende:
Alle Gerda's die ik ken zijn ook echt van die Gerda's
Dan moet je geen porno kijkenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:50 schreef Koen66 het volgende:
Hele internet voelt sloom, maar Fok spant de kroon
Wordt Fok daar sloom van?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moet je geen porno kijken
Fok is geen pornoquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moet je geen porno kijken
Ik ken niet zoveel Gerda's, maar ik associeer het met van die stevige, ietwat lompe, grote dames.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:50 schreef Ygritte het volgende:
Ja dat dus. En zou houden ook allemaal van hobbies en 'home is where teh heart is'.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken niet zoveel Gerda's, maar ik associeer het met van die stevige, ietwat lompe, grote dames.
Ik ken trouwens ook geen enkele Gerda maar ben nu wel razend benieuwd, zie ook werkelijk enorme borsten voor me en een boerse snaakse blik, ooooh en donshaar op de bovenlip.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:50 schreef Ygritte het volgende:
+quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken niet zoveel Gerda's, maar ik associeer het met van die stevige, ietwat lompe, grote dames.
Dat klinkt dan weer gelijk zo Duits. Past wel dus.quote:
Koen heeft jou gemeet?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:54 schreef essnhills het volgende:
Ik heet ook geen Gerda. Koen kan dat bevestigen
De studquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:54 schreef essnhills het volgende:
Was er niet zo'n knutselen met Gerda topic een paar jaar geleden?quote:
Ik weet jouw echte naam ookquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:54 schreef essnhills het volgende:
Koen heet ook geen gerda zekerquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:54 schreef essnhills het volgende:
Nee dat niet.quote:
Kloptquote:
Tijgertje!!!quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Ik heb denk ik 3 FOK!kers gemeet, en nog eentje andersom. Die kende ik van de studie en we kwamen er bij toeval achter dat wie we op FOK! zijn
Ja dat bedoel ik! Daar was toch een topic vanquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat dus. En zou houden ook allemaal van hobbies en 'home is where teh heart is'.
kort pittig kapsel types
Beerquote:
Dat kan ik bevestigenquote:
Iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hoe kom jij hier weer verzeild?quote:
Mijn echte naam heeft geen donder te maken met mijn usernaam.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:00 schreef Bos81 het volgende:
Ik heet ook geen Bos. Nou ja het is een van de helften van mijn achternaam. Dus eigenlijk heet ik wel zo, maar dus niet helemaal![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Eenzaamheid door het thuiswerken en geannuleerde activiteitenquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn echte naam heeft geen donder te maken met mijn usernaam.Dat kan ik bevestigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Zou je kunnen zeggen dat Gerda's over het algemeen geen aantrekkelijke uitstraling hebben?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:01 schreef UitStraling het volgende:
Google images kan bevestigen dat er geen aantrekkelijke Gerda's bestaan.
Wat heeft dat met Ygritte te makenquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:03 schreef Ygritte het volgende:
Mijn ouders waren altijd al fan van George RR
Geen Gerse Gerda's?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:01 schreef UitStraling het volgende:
Google images kan bevestigen dat er geen aantrekkelijke Gerda's bestaan.
Ja vond er eentje met uitstraling maar die is al overleden helaas.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou je kunnen zeggen dat Gerda's over het algemeen geen aantrekkelijke uitstraling hebben?
Wie?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:03 schreef Ygritte het volgende:
Mijn ouders waren altijd al fan van George RR
Ik ken jou helemaal niet van vroegerquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben al best veel Fokkers van vroeger tegengekomen doordat iedereen thuis zit te niksen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |