quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Ik ben niet jarig. Althans, niet op mijn werk
En op 2 januari zijn collega’s er inmiddels aan gewend dat ik hooguit een hand geef.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minister Bruinsquote:
Ik zeg altijd dat ik alleen met tong zoen. Dat houdt in ieder geval de ongewenste wel weg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik ben gewoon kieskeurig met wie ik wil zoenen en met wie niet
![]()
waarschijnlijk helemaal uitgeput. krijgt dan bloedhond wilders achter zich aan en stort ten grondequote:
Neeeeeeeeeeeeequote:
Ik alleen met een partner, verder nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik ben gewoon kieskeurig met wie ik wil zoenen en met wie niet
![]()
Wat? Dat Bude een partner heeft?quote:
Ik heb geen partnerquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik alleen met een partner, verder niet
Ik hoop het.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoop maar dat het meevalt. Ik denk dat hij gewoon oververmoeid is.
quote:
Ik las alleen de laatste twee postsquote:
Kan toch best gezellig zijnquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
stel je voor dat je nu 24/7 met je partner zit opgescheept
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
Slapen en eten. Net als Garfield.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En wat doe je dan de rest van de 23 uur en 50 minuten?
quote:
Ik zie hier een opening.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zei vanmiddag toch al dat de huiselijk geweld incidenten verviervoudigd zijn volgens de wijkagentquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En wat doe je dan de rest van de 23 uur en 50 minuten?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
Ik zie hier een opening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]poging tot garpjonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bruinsquote:
die zal wel wat teveel uurtjes gedraaid hebbenquote:
Te vermoeid na werken en ik heb een kapot wasmasjien. Kan dus niet wassenquote:
Corona.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:42 schreef essnhills het volgende:
Jezus ik probeerde al minutenlang dat te posten, maar werd er iedere keer uitgegooid. Wat is dit
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:42 schreef essnhills het volgende:
Jezus ik probeerde al minutenlang dat te posten, maar werd er iedere keer uitgegooid. Wat is dit
Het nieuwe FOK!ken. Forum bokt al een aantal dagenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:42 schreef essnhills het volgende:
FOK! heeft de hikquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:42 schreef essnhills het volgende:
Zie je wel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het nieuwe FOK!ken. Forum bokt al een aantal dagen
Heb je in zee gezwommen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens mijn temperatuur is 36.8
Die van mij was eerder 36.3, toch wat aan de hoge kantquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens mijn temperatuur is 36.8
Teveel gezopen?quote:
Ze zijn daar echt een beetje van "geld lost alles op" he?quote:Het ministerie van Financiën in de VS
wil honderden miljarden overmaken naar
de Amerikaanse huishoudens.De hoogte
van de cheque hangt af van het inkomen
en het aantal gezinsleden.Hoe armer een
familie,hoe meer geld.Het Congres moet
nog instemmen met het voorstel,maar dat
lijkt geen belemmering te zijn.
Ohquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:44 schreef crv het volgende:
ik ben weer weg, wat een kloteperformance op FOK!
op deze manier kunnen ze hier ook wel een lokdown doen
Ja joh mens, ga toch zo metenquote:
Kunnen de armen lekker een dagje naar Disneyland voordat ze zich doodhoestenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zijn daar echt een beetje van "geld lost alles op" he?
Dat is juist een lage temperatuur hoorquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die van mij was eerder 36.3, toch wat aan de hoge kant
Moeten ze het wel eerst openen enzo.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen de armen lekker een dagje naar Disneyland voordat ze zich doodhoesten
I know, mijn temperatuur is normaal gesproken wat aan de lage kantquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is juist een lage temperatuur hoor
Bij mij schijnbaar ookquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know, mijn temperatuur is normaal gesproken wat aan de lage kant
heb je ook een kille persoonlijkheid?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know, mijn temperatuur is normaal gesproken wat aan de lage kant
Niet bepaaldquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je ook een kille persoonlijkheid?
Essje is een lief tijgertje. Warm persoontje hoorquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat jouw temperatuur nou zelden boven de 34 komt wil niet zeggen dat iedereen zo kil is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het schommelt bij mee zo'n beetje rond de 36,3quote:
Wat?quote:
Niks mis meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |