quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Ik ben niet jarig. Althans, niet op mijn werk
En op 2 januari zijn collega’s er inmiddels aan gewend dat ik hooguit een hand geef.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minister Bruinsquote:
Ik zeg altijd dat ik alleen met tong zoen. Dat houdt in ieder geval de ongewenste wel weg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik ben gewoon kieskeurig met wie ik wil zoenen en met wie niet
![]()
waarschijnlijk helemaal uitgeput. krijgt dan bloedhond wilders achter zich aan en stort ten grondequote:
Neeeeeeeeeeeeequote:
Ik alleen met een partner, verder nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik ben gewoon kieskeurig met wie ik wil zoenen en met wie niet
![]()
Wat? Dat Bude een partner heeft?quote:
Ik heb geen partnerquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik alleen met een partner, verder niet
Ik hoop het.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoop maar dat het meevalt. Ik denk dat hij gewoon oververmoeid is.
quote:
Ik las alleen de laatste twee postsquote:
Kan toch best gezellig zijnquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
stel je voor dat je nu 24/7 met je partner zit opgescheept
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
Slapen en eten. Net als Garfield.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En wat doe je dan de rest van de 23 uur en 50 minuten?
quote:
Ik zie hier een opening.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zei vanmiddag toch al dat de huiselijk geweld incidenten verviervoudigd zijn volgens de wijkagentquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En wat doe je dan de rest van de 23 uur en 50 minuten?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
Ik zie hier een opening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]poging tot garpjonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |