Maar het is geen Big Brother!quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:08 schreef Nizno het volgende:
d
[..]
at vind jij
er zijn er genoeg die daar al heel veel energie en geld in hadden gestoken en nu van slag zijn hoor.
het is niet belangrijk,het is nur vor plezier en bij 9 vrouwen de in brasil zijn vor de oogenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja net als dat UTO en BB voor jou heel belangrijk zijn/waren
Klopt hoor,was soms geen doorkomen aan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwam je wel eens in stream verslagen. Daar was het heel erg
Firefox op Android met 3 add-ons.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welke browser gebruik jij nu dan?
je snapt toch wel dat elk programma alleen maar entertainment is?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is niet belangrijk,het is nur vor plezier en bij 9 vrouwen de in brasil zijn vor de oogen
Belangrijk voor de ogen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is niet belangrijk,het is nur vor plezier en bij 9 vrouwen de in brasil zijn vor de oogen
nog steedsquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:13 schreef FreshFruit het volgende:
Ik las vannacht dat iemand dat 4 keer per dag deed als puber.
zullen zn ouders blij mee geweest zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:13 schreef FreshFruit het volgende:
Ik las vannacht dat iemand dat 4 keer per dag deed als puber.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:11 schreef Nizno het volgende:
mensch
[..]
je snapt toch wel dat elk programma alleen maar entertainment is?
dus dat wij ook kijken met onze ogen maar dan niet omdat we blote tieten willen zien maar omdat we genieten van de slowTV van een stel ouderen dat op vakantie gaat door verschillende landen.
Dat zal meer te maken hebben met je geheugenadrestoewijzing binnen je browser en de dns resolver dan met de server van FOK!zelf.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwam je wel eens in stream verslagen. Daar was het heel erg
Man3,das ist nicht normal.quote:
Ik was niet de enige die last had. Maar goed ik heb er geen verstand van. Zal wel waar zijn wat je zegt 😁quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat zal meer te maken hebben met je geheugenadrestoewijzing binnen je browser en de dns resolver dan met de server van FOK!zelf.
Oké. Maar een ander vind dan weer een ander programma weer mooi.quote:
4 keer per dag?quote:
Yep, gedoe man.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:15 schreef Nizno het volgende:
ow en trouwens, de voetbalwedstrijden afgelasten is ook een strop. de materiaalmannen en bediening en weet ik veel welke mannetjes allemaal niet meer zitten hierdoor ook thuis en die hebben niet het inkomen van een messie enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |