Och erme.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:03 schreef Nizno het volgende:
twitter:bruno_bruins twitterde op woensdag 18-03-2020 om 19:52:37Dank voor al jullie steun voor zojuist. Ik had last van een flauwte door oververmoeidheid en intensieve weken. Inmiddels gaat het weer beter. Ik ga nu naar huis om vanavond uit te rusten, zodat ik morgen weer aan de slag kan om de #coronacrisis zo goed mogelijk te bestrijden. reageer retweet
Ik weet nog uit het uto tijdperk dat als een topic vol met Gifjes of caps stond hij op een gegeven moment niet meer laden en super traag werd hierdoorquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Plaatjes staan extern. Zou dus niets op de werking van FOK! moeten uitmaken.
Ja, erg tochquote:
Welke browser gebruik jij nu dan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Helaas nog geen icoontjes van spoiler e.d. dat moet ik nog even uitdokteren.
n je wel zo zeggen, maar ik denk idd wel dat die ministers achter de schermen vele uren hebben gemaakt afgelopen tijd zonder dat wij het in beeld kregen. weinig slaap en veel hersenkrakers en aandacht er bij moeten houdenquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even morgen aankijken. Ligt nu te slapen, met een paracetamol erin
Weet wel zekerquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:05 schreef Nizno het volgende:
nouja dat ku
[..]
n je wel zo zeggen, maar ik denk idd wel dat die ministers achter de schermen vele uren hebben gemaakt afgelopen tijd zonder dat wij het in beeld kregen. weinig slaap en veel hersenkrakers en aandacht er bij moeten houden
oke, en de serie is belangrijk?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:02 schreef Nizno het volgende:
een nederlands
[..]
TVprogramma op onze favoriete bejaardenzender
Mopquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:06 schreef madam-april het volgende:
[..]Sterkte iig ziek kind is altijd klote
ja net als dat UTO en BB voor jou heel belangrijk zijn/warenquote:
Heb ik nooit last van gehad in grtd en dat was altijd een plaatjesparade.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet nog uit het uto tijdperk dat als een topic vol met Gilles of caps stond hij op een gegeven moment niet meer laden en super traag werd hierdoor
Ja mooiquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:06 schreef madam-april het volgende:
[..]Sterkte iig ziek kind is altijd klote
at vind jijquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:07 schreef mario390 het volgende:
dat de song festival abgesagt is, is geen drama
quote:
Zeg dat wel jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:08 schreef Nizno het volgende:
d
[..]
at vind jij
er zijn er genoeg die daar al heel veel energie en geld in hadden gestoken en nu van slag zijn hoor.
Kwam je wel eens in stream verslagen. Daar was het heel ergquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Heb ik nooit last van gehad in grtd en dat was altijd een plaatjesparade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |