SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat we nog niet weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatjes
Dev-kits / pizza heater.
Mogelijk uitgelekt design (waarschijnlijk fake) en reden voor de gekozen TT
Links naar de vorige delen:
Topicreeks: [PS5#1] Waar de eerste geruchten aankomen
Kusjedoei![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inderdaad, de PS5 is niet zomaar een flop, maar een teraflop.
Als je het op een PC kan emuleren, softwarematig, dan zou Sony dit moeten kunnen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom is er een hele retro-scene, mensen die het ook op de originele console willen spelen. Prima toch? Hoeft er geen duurdere chip in een next-gen om BC mogelijk te maken. Wat in het geval van ps3 al best lastig is met de compleet andere architectuur van dat ding. Ik denk niet dat IBM de Cell -processor nog wil maken
Ik denk dat Sony het dan wel 100% perfect wil hebben, niet een benadering dat vaak genoeg werktquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als je het op een PC kan emuleren, softwarematig, dan zou Sony dit moeten kunnen.
als skate maar werktquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat Sony het dan wel 100% perfect wil hebben, niet een benadering dat vaak genoeg werktAnders krijg je die BC-huilies weer dat game X niet werkt
Mja, wel jammer dat ie niet draadloos kan idd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:50 schreef Jimbo het volgende:
Nou met al dat gelul over audio, mogen ze hun eigen lijn headsets ook wel eens gaan supporten zoals de wh-1000xm3. Betaal je 4 meijer voor een koptelefoon, kan ie niet op je ps4
Beter dat dan helemaal geen bc. Zelfs niet alle ps4 games worden ondersteund. Ik vind dat een lachertje. Jammer weer dit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat Sony het dan wel 100% perfect wil hebben, niet een benadering dat vaak genoeg werktAnders krijg je die BC-huilies weer dat game X niet werkt
Prima, dan wordt het iig geen gedonder in het ps5-games topic laterquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Beter dat dan helemaal geen bc. Zelfs niet alle ps4 games worden ondersteund. Ik vind dat een lachertje. Jammer weer dit.
mja ps4 ondersteunt die versie BT niet, dus zal met de nieuwe wel goed komen....toch....toch....toch...quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, wel jammer dat ie niet draadloos kan idd.
hey...psst... doe niet zo stomquote:
Demo is uitquote:
De PS4 Pro had 60% meer teraflops dan de PS4. Weet je nog hoe reusachtig dat verschil was in de praktijk? Niet zo blindstaren op cijfertjes Royquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Xbox heeft 20% meer teraflops. Dat is echt wel significant.
Nou, van amper 1080p@30fps naar 4k@60fpsquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
De PS4 Pro had 60% meer teraflops dan de PS4. Weet je nog hoe reusachtig dat verschil was in de praktijk? Niet zo blindstaren op cijfertjes Roy
In de praktijk merk je daar niets van inderdaad, digital foundry begon daar al over toen er niets meer was dan geruchten over teraflops in beide consoles.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
De PS4 Pro had 60% meer teraflops dan de PS4. Weet je nog hoe reusachtig dat verschil was in de praktijk? Niet zo blindstaren op cijfertjes Roy
Welke games zijn exclusief voor de PS4 pro ontwikkeld dan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar dat gezeik.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prima, dan wordt het iig geen gedonder in het ps5-games topic later
Horseshit & you know itquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, van amper 1080p@30fps naar 4k@60fps
Wat loop jij nou weer te lullen man. Ik zeg alleen maar dat je je niet blind moet staren op Teraflops als exclusieve indicator voor performance.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Welke games zijn exclusief voor de PS4 pro ontwikkeld dan?
Owja geen.
Jezus 2dope wat een nutteloze comment weer dit. Natuurlijk maken 2 TF, een snellere CPU etc wel uit.
Niet als je hoofd ontwikkel platform de zwakste console is natuurlijk. Leek me logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |