Ik durf nu al te voorspellen dat morgen ook weer een hel wordt bij mij op het werkquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:00 schreef Nick1975 het volgende:
Weer zo'n chaosdag op het werk, maar moet het toch vasthouden.
Bij mij ookquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik durf nu al te voorspellen dat morgen ook weer een hel wordt bij mij op het werk
No one knows.quote:
Ik was vandaag vrij en heb echt heel lang geslapenquote:
Heerlijkquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik was vandaag vrij en heb echt heel lang geslapen
Lekker corbonaadjes grillen jeweetzquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:36 schreef DaMart het volgende:
Iemand hier in de straat heeft de BBQ aangezet....
BUT IT SEEMS LIKE THERE'S NOTING ELSE TO DO BUT DREAM AND FANTASIZEquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
No one knows.
NO ONE CAN RESIST THE DESIRE TO ESCAPE TO PARADISE![]()
Daar komt die lockup lockdown wel op neer jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
BUT IT SEEMS LIKE THERE'S NOTING ELSE TO DO BUT DREAM AND FANTASIZE
onsquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:41 schreef Molo het volgende:
Zo, wederom gesloopt en vanavond nog wat werken
Wat heb ik hier gemist?
Weinig. LTVDK leidt nog steeds het klassement.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:41 schreef Molo het volgende:
Zo, wederom gesloopt en vanavond nog wat werken
Wat heb ik hier gemist?
Ja, ik werk 4x9 uurquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HeerlijkWerk jij vier dagen?
...of een paar hamsters, als je voorraad wc-papier toch voldoende is om de komende 80 jaar chronische diarree door te kunnen komen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker corbonaadjes grillen jeweetz
Nee die hamsters zijn nu juist eruit gehaald nu hequote:Op woensdag 18 maart 2020 17:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
...of een paar hamsters, als je voorraad wc-papier voldoende is om de komende 80 jaar chronische diarree door te kunnen komen.
Ik heb vandaag ook wc-papier gekochtquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
...of een paar hamsters, als je voorraad wc-papier toch voldoende is om de komende 80 jaar chronische diarree door te kunnen komen.
ja echt te vroeg koenquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:54 schreef Koen66 het volgende:
ow heb ik iedereen weer in slaap gesust?
Social distancing he? Dan krijg je datquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:54 schreef Koen66 het volgende:
ow heb ik iedereen weer in slaap gesust?
Ik heb gister ook nog een pak gescoord.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k moet ook denk ik over 2 dagen. schaam mij nu al
hoest met jou?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Social distancing he? Dan krijg je dat
Hoest is het juiste woord inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een beetje eenzamig. Normaal gesproken heb ik de hele dag gezellige collega's om me heen en ben ik in het weekend met vriendinnen of familie op stap. En nu ben ik opeens de hele dag alleen (woon alleen) en wordt dat in het weekend ook niks. Alleen nog maar digitaal of telefonisch contact.. blegh"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Flesquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:03 schreef bitterbal het volgende:
voor uitstraling hebben ze een speciale corona special gemaakt
8 MINUTEN GELEDEN
Begrijpelijke corona-informatie voor laaggeletterden
Het RIVM, de Rijksoverheid, media en andere organisaties zijn druk bezig om het publiek voor te lichten over het coronavirus. Maar daarbij wordt vaak niet gedacht aan mensen die niet goed kunnen lezen. In Nederland zijn er 2,5 miljoen laaggeletterden. Speciaal voor hen heeft expertisecentrum Pharos deze informatiekaarten gemaakt:
Die heeft zoveel bronnen in de zorg, winnen we nooit van.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weinig. LTVDK leidt nog steeds het klassement.
Voor uitstraling?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:03 schreef bitterbal het volgende:
voor uitstraling hebben ze een speciale corona special gemaakt
8 MINUTEN GELEDEN
Begrijpelijke corona-informatie voor laaggeletterden
Het RIVM, de Rijksoverheid, media en andere organisaties zijn druk bezig om het publiek voor te lichten over het coronavirus. Maar daarbij wordt vaak niet gedacht aan mensen die niet goed kunnen lezen. In Nederland zijn er 2,5 miljoen laaggeletterden. Speciaal voor hen heeft expertisecentrum Pharos deze informatiekaarten gemaakt:
Als dat als grapje bedoelt was, kan ik er niet om lachen. MOcht Uitstraling daadwerkelijk laaggeletterd zijn, wil ik bij deze mijn excuses aanbieden.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoest is het juiste woord inderdaadEenzaam zijn sucks. Gelukkig heb je je virtuele vriendjes en vriendinnetjes nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een beetje eenzamig. Normaal gesproken heb ik de hele dag gezellige collega's om me heen en ben ik in het weekend met vriendinnen of familie op stap. En nu ben ik opeens de hele dag alleen (woon alleen) en wordt dat in het weekend ook niks. Alleen nog maar digitaal of telefonisch contact.. blegh
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als dat als grapje bedoelt was, kan ik er niet om lachen. MOcht Uitstraling daadwerkelijk laaggeletterd zijn, wil ik bij deze mijn excuses aanbieden.
Er loopt hier tegenwoordig een user rond met de naam Uitstraling. Je bent echt te lang weggeweestquote:
Oh, uitstraling is een userquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoest is het juiste woord inderdaadHerkenbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een beetje eenzamig. Normaal gesproken heb ik de hele dag gezellige collega's om me heen en ben ik in het weekend met vriendinnen of familie op stap. En nu ben ik opeens de hele dag alleen (woon alleen) en wordt dat in het weekend ook niks. Alleen nog maar digitaal of telefonisch contact.. blegh![]()
Ik had hem doorquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er loopt hier tegenwoordig een user rond met de naam Uitstraling. Je bent echt te lang weggeweest![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet gemaakt voor zolang alleen.quote:
Nou ja bekend. Eigenlijk gewoon een facking nAAbquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had hem door
Blijkbaar, als ik blijkbaar bekende users niet ken
Thanks.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je bnet altijd hier welkom om je dag door te komen :p
Snap ik. Als het er is, toch maar pak meenemen voordat de hamsters uit hun kooi komen om het voor je neus weg te kapenquote:
Is nAAb een bijzondere vorm van n00b?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja bekend. Eigenlijk gewoon een facking nAAb
Ik kan er redelijk tegen, maar na twee weken thuiswerken, begin ik een beetje te vereenzamen. Ik mis de babbeltjes met collega’s.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:09 schreef essnhills het volgende:
J
[..]
Ik ben niet gemaakt voor zolang alleen.
Ik kan prima een weekendje lekker rustig aan doen, even geen contact, of lekker rustig eens een dagje thuiswerken. Maar, de combinatie, en dat dan voor 3 weken?! (minstens!)
Ja, een laaggeletterde vormquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is nAAb een bijzondere vorm van n00b?
Mijn ouders!quote:
Godverquote:
liggen jullie helemaal stil of ben je in de VUT?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik werk gewoon helemaal niet meer.
Gewoon stil.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
liggen jullie helemaal stil of ben je in de VUT?
wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:09 schreef essnhills het volgende:
J
[..]
Ik ben niet gemaakt voor zolang alleen.
Ik kan prima een weekendje lekker rustig aan doen, even geen contact, of lekker rustig eens een dagje thuiswerken. Maar, de combinatie, en dat dan voor 3 weken?! (minstens!)
Ja, even een grapje hier, babbeltje daar..quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan er redelijk tegen, maar na twee weken thuiswerken, begin ik een beetje te vereenzamen. Ik mis de babbeltjes met collega’s.
Mijn vrouw. Zou beetje gek zijn als haar patiënten uit het ziekenhuis hierheen zouden moeten komenquote:
Ik ben adviseur bij een gemeentequote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, even een grapje hier, babbeltje daar..
Al is online vergaderen ook wel lachen om eens te doen. Iedereen in zijn kloffie voor de webcam en een beetje bij de collega's kijken hoe de keuken/woonkamer etc eruit ziet. Mijn boekenkast is al uitgebreid bewonderd bijvoorbeeld
Mevr Koen ook nog zoalang het niet failliet is op het reisbureauquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn vrouw. Zou beetje gek zijn als haar patiënten uit het ziekenhuis hierheen zouden moeten komen.
Ja! Al ben ik wel gewoon even gaan wandelen. Op werk doe ik dat ook. Het is nogal een langgerekt kantoor, en even heen en weer tussen het kantoor en het stadhuis bijvoorbeeld..quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik mis zelfs mijn dagelijkse ritje met de trein. Gewoon even onder de mensen zijn, stukje lopen naar kantoor..
Huizen van collega’s zijn wel heel fascinerend.
Wat staat er in je boekenkast?
oh leukquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben adviseur bij een gemeente
Als er ingewikkelde vraagstukken zijn die met ruimtelijke ordening te maken hebben dan komen ze bij mijn team terecht, en wij geven advies aan collega's, de wethouders en de Raad
Ik heb van het weekend een groene lasagne gemaakt (met pesto en spinazie enzo) en daarvan ben ik nu een stuk aan het opwarmenquote:
Zekerquote:
Het was gewoon nodig, de laatste rol was aangebrokenquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Snap ik. Als het er is, toch maar pak meenemen voordat de hamsters uit hun kooi komen om het voor je neus weg te kapen.
Ik neem me al twee dagen voor om tussen de middag een stuk te gaan lopen, maar het is nog niet gelukt. Te drukquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja! Al ben ik wel gewoon even gaan wandelen. Op werk doe ik dat ook. Het is nogal een langgerekt kantoor, en even heen en weer tussen het kantoor en het stadhuis bijvoorbeeld..
En mijn boekenkast bevat boeken
Anders was je wel lekker snel klaar, even naar je eigen brievenbus lopenquote:
Neeeequote:Op woensdag 18 maart 2020 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker! Met patat en appelmoes?
Ja, precies. Nee ik fiets de laatste tijd flink wat af. Moet bijna iedere week wel een keer naar Geldrop. Dat is al gauw 8km fietsen voordat ik vanuit het werk bij het eerste huis benquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Anders was je wel lekker snel klaar, even naar je eigen brievenbus lopen
Ben nu de satésaus aan het maken voor de Gado Gadoquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend een groene lasagne gemaakt (met pesto en spinazie enzo) en daarvan ben ik nu een stuk aan het opwarmen
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben nu de satésaus aan het maken voor de Gado Gado
Eetse allemaal en laterrrr
Wie bezorgt er kaasfondue?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja broccoli en kaasfondue kan ik wel laten komen voor zaterdag
Ahja, dat valt nu ff niet mee neequote:
Boekenquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik neem me al twee dagen voor om tussen de middag een stuk te gaan lopen, maar het is nog niet gelukt. Te druk![]()
Die van mij ookKomt wel dichtbij zo.
Goed voor de conditie Bosjequote:Op woensdag 18 maart 2020 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, precies. Nee ik fiets de laatste tijd flink wat af. Moet bijna iedere week wel een keer naar Geldrop. Dat is al gauw 8km fietsen voordat ik vanuit het werk bij het eerste huis ben
Broccoliquote:
Eetsmakelijk!quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben nu de satésaus aan het maken voor de Gado Gado
Eetse allemaal en laterrrr
Eigenlijk moet ik een nieuwe boekenkast, deze raakt volquote:
Boekenquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:33 schreef FranticDJ het volgende:
Boeken. Hm, dat kan ik nog wel eens gaan maken met mn 5 kuub hout.
Boekenkasten
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:32 schreef essnhills het volgende:
B
[..]
Broccoli
Er zit broccoli in mijn lasagne
Die is wel goed jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:34 schreef Molo het volgende:
Kaasfondue, goeie voor morgen![]()
Heb nog van Lidl staan, verse met alpenkaas, boh!
Wat is er mis met broccoli?quote:
Ik heb nog tien dozen vol boeken in het buitenland liggen. Maar mijn ene boekenkastje is ook wel bijna vol.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik een nieuwe boekenkast, deze raakt vol
Ik heb ook boven nog wat kisten met boeken, en volgens mij is de helft van de boekenkast bij mijn ouders thuis ook gevuld met mijn boeken..quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog tien dozen vol boeken in het buitenland liggen. Maar mijn ene boekenkastje is ook wel bijna vol.
Die was natuurlijk al goed,quote:
Mijn Billy staat al met een dubbele rij, horizontaal op de verticale boeken gestapeld en boven op de billy gestapeld. En er naast ook nog een berg in een doosquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog tien dozen vol boeken in het buitenland liggen. Maar mijn ene boekenkastje is ook wel bijna vol.
BOSSIEquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die was natuurlijk al goed,![]()
![]()
Al staat het hardlopen momenteel op een laag pitje/helemaal uit
Tótoro, toóoooroooooquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:34 schreef Molo het volgende:
Kaasfondue, goeie voor morgen![]()
Heb nog van Lidl staan, verse met alpenkaas, boh!
Nu even Totoro kijken hier
Lijkt teveel op bloemkoolquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is er mis met broccoli?
Lekker man, even kort koken, lekker fris groen en een lekkere bite
Heerlijk
Ik zag de foto van je hond in het honden topicquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mijn Billy staat al met een dubbele rij, horizontaal op de verticale boeken gestapeld en boven op de billy gestapeld. En er naast ook nog een berg in een doos
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zag de foto van je hond in het honden topic![]()
![]()
Ik had vroeger drie volle Billy’squote:Op woensdag 18 maart 2020 18:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mijn Billy staat al met een dubbele rij, horizontaal op de verticale boeken gestapeld en boven op de billy gestapeld. En er naast ook nog een berg in een doos
De winderige beaglequote:Op woensdag 18 maart 2020 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zag de foto van je hond in het honden topic![]()
![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
FOK!quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat zal ik vanavond eens kijken
Die kan ik ondertussen ook vullenquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vroeger drie volle Billy’s
Bloemkool en broccoli smaken heul anders johquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt teveel op bloemkoolEn doet me denken aan de waterplanten die ik vroeger in m’n aquarium had.
Ladies nightquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat zal ik vanavond eens kijken
Hij zal je bespringen, plat likken en aanbidden met blafjes.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:42 schreef Muck het volgende:
Frantic, hoe boos wordt ie als ik aan zijn oortjes flapper?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:42 schreef FranticDJ het volgende:
Niet.
[..]
Hij zal je bespringen, plat likken en aanbidden met blafjes.
Want aandacht
Blijft het punt van de waterplanten staanquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bloemkool en broccoli smaken heul anders joh
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:42 schreef FranticDJ het volgende:
Niet.
[..]
Hij zal je bespringen, plat likken en aanbidden met blafjes.
Want aandacht
Schriftelijke cursus masseurquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:43 schreef Nick1975 het volgende:
Wellicht een goed moment om een schriftelijke studie te gaan volgen.
We gaan er 2u mee fietsen elke dag.. hij gaat een half uur liggen en staat weer te popelen om te gaan fietsen. keer op keer.quote:
Geen tijd voorquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:43 schreef Nick1975 het volgende:
Nou nee want je vergelijking is tussen je waterplanten en bloemkool. En aangezien broccoli heul aars is kun je dat gewoon etenquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijft het punt van de waterplanten staan
Doe ik meestal welquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:43 schreef Nick1975 het volgende:
testquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat ik het schaken weer eens ga oppakken
Komt er gewoon niet van. De grootste reden is denk ik een beroerte die ik vorig jaar heb gehad. Klinkt heftiger dan het is, het was maar een kleintje en ben heel goed weggekomen.quote:
Mijn broer heeft een border collie...quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
We gaan er 2u mee fietsen elke dag.. hij gaat een half uur liggen en staat weer te popelen om te gaan fietsen. keer op keer.
Yep.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een border collie...
Al komt ze bijna uitgeput terug van uren lopen, zogauw je opstaat, springt zo overeind omdat ze denkt dat we weer naar buiten gaan
Maar zo lief
En luistert fantastisch
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt er gewoon niet van. De grootste reden is denk ik een beroerte die ik vorig jaar heb gehad. Klinkt heftiger dan het is, het was maar een kleintje en ben heel goed weggekomen.
Gelukkig beweeg ik door mijn werk,nog meer dan voldoende
Heb je al eens in de spiegel gekekenquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je quote ziet er ook wat belabberd uit :p
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yep.
Maar die beagle luistert voor geen meter als ie wat ruiktKunnen we ook absoluut niet los laten lopen.
Testquote:
Als ik niet steeds 2-3 maanden weg was had ik ook ene hond van mezelf gehadquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Als ik niet 13 uur per dag van huis was, had ik al lang een hond gehad
Of nog meer katten
ik moest wel lachen hoorquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Test
-ikel?
Het was zo lame, dat het niet eens grappig is
Nee, nee, broccoli doet me denken aan waterplanten. Bloemkool op iets dat uit Chernobyl is ontsnapt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:44 schreef essnhills het volgende:
Jo
[..]
Nou nee want je vergelijking is tussen je waterplanten en bloemkool. En aangezien broccoli heul aars is kun je dat gewoon eten
doe ik liever nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb je al eens in de spiegel gekeken
ik moest serieus lachenquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Test
-ikel?
Het was zo lame, dat het niet eens grappig is
nee juist nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bang dat je een fapje op jezelf gaat doen?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Als ik niet 13 uur per dag van huis was, had ik al lang een hond gehad
Of nog meer katten
marktquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de Plus denk. In van die pakjes. Toch?
Oh ik hb juist het idee dat jij best een mooi dame bent. Geen idee waarom ik dat idee heb trouwens.quote:
ja dat weet ik ook nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik hb juist het idee dat jij best een mooi dame bent. Geen idee waarom ik dat idee heb trouwens.
Ohquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, nee, broccoli doet me denken aan waterplanten. Bloemkool op iets dat uit Chernobyl is ontsnapt.
Zo hebben we nog wat burgemeesters ookquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:53 schreef bitterbal het volgende:
arib
baas
uit marokko gekomen en dan hier voorzitter van de 2e kamer
Goed man, maar voor mijn CV hoef ik het niet te doen. Zou ook iets buiten mijn vakgebied kiezen. Sowieso wordt men er doorgaans niet dommer van.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Doe ik meestal wel
Korte cursussen via mijn werkgever. Altijd handig, staat ook goed op je CV
Echt hequote:Op woensdag 18 maart 2020 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat dat debat nou 24 uur door of zo?Moeten die lui niet eens een hapje eten of zo?
Zometeen ververst de loop weerquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat dat debat nou 24 uur door of zo?Moeten die lui niet eens een hapje eten of zo?
Jij mag ook trots op jezelf zijn. Uit de diepvries gekomen en uitgegroeid tot een trouwe FOK!kerquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:53 schreef bitterbal het volgende:
arib
baas
uit marokko gekomen en dan hier voorzitter van de 2e kamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
zitten ze ergens op een tropisch eiland afgezonderd
Dat zou kunnen. Hebben wel meer mensen last vanquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien heb ik het nooit goed klaargemaakt gegeten
Besmettingen 28.710 (+2.648)quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan de cijfers van Italië niet vinden
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
haags
42 MINUTEN GELEDEN
475 nieuwe coronadoden gemeld in Italië
In Italië zijn de afgelopen 24 uur 475 mensen om het leven gekomen als gevolg van het coronavirus. Dat is een stijging van 19 procent ten opzichte van gisteren, de grootste dagelijkse stijging tot nu toe. In totaal zijn 2.978 om het leven gekomen.
Voor zover bekend zijn 35.713 Italianen besmet geraakt met het virus. 4.025 mensen zijn volledig hersteld van het virus.
Jorritsma. Waarschijnlijk geen Marokkaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
Je hebt ook nog die van eindhoven. ben zijn naam kwijt maar weet niet waar hij is geboren
Teringquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
haags
42 MINUTEN GELEDEN
475 nieuwe coronadoden gemeld in Italië
In Italië zijn de afgelopen 24 uur 475 mensen om het leven gekomen als gevolg van het coronavirus. Dat is een stijging van 19 procent ten opzichte van gisteren, de grootste dagelijkse stijging tot nu toe. In totaal zijn 2.978 om het leven gekomen.
Voor zover bekend zijn 35.713 Italianen besmet geraakt met het virus. 4.025 mensen zijn volledig hersteld van het virus.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
nee hoor gewoon gezellig samen te bunkeren.Zal dat ook niet dicht zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik moet morgen weer naar de rechtbank, maar onze barista is er niet en het restaurant is gisteren ook dicht gegaan
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Jorritsma? lijkt me in Friesland ergens.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
Je hebt ook nog die van eindhoven. ben zijn naam kwijt maar weet niet waar hij is geboren
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Besmettingen 28.710 (+2.648)
Doden 2.978 (+475)
Genezen 4.025
http://www.rai.it/
Arnhem bedoel je?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
Lekker op 1.5m van elkaar eten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Zal dat ook niet dicht zijn?
Ik moet morgen weer naar de rechtbank, maar onze barista is er niet en het restaurant is gisteren ook dicht gegaan
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jorritsma? lijkt me in Friesland ergens.
Poehquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Besmettingen 28.710 (+2.648)
Doden 2.978 (+475)
Genezen 4.025
http://www.rai.it/
Heftigquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat zijn echt ziekelijke cijfers
ja, in Beni-Boughafer https://en.wikipedia.org/wiki/Ahmed_Marcouchquote:
Ik neem gewoon zelf mijn eten mee en thuisbezorgd komt daar ook gewoonquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Lekker op 1.5m van elkaar eten.
Betwijfel echt of de catering daar dicht is. Misschien dat ze nu op hun kamers moeten eten ofzo.
En dit krijgen we in Nederland ookquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
nou ja de huidige maatregelen zijn 9 dagen terug
Ik denk eerlijk gezegd dat dat nog even kan durenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zal toch nu eens minder moeten gaan worden toch
Hoop het niet. Schrik er wel van eigenlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat dat nog even kan duren
Ik las vanmiddag dat in Italië de piek pas over een week verwacht wordt. Als het al niet later is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zal toch nu eens minder moeten gaan worden toch
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
nou ja de huidige maatregelen zijn 9 dagen terug
Natuurlijk hoop ik het ook niet, maar ik vrees er echt voorquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoop het niet. Schrik er wel van eigenlijk.
Jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:04 schreef Muck het volgende:
Als ik zie hoeveel schijt mensen hier aan de maatregelen hebben, gaat het hier ook nog oplopen hoor.
Ja, zekerquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:04 schreef Muck het volgende:
Als ik zie hoeveel schijt mensen hier aan de maatregelen hebben, gaat het hier ook nog oplopen hoor.
Vrees het ook.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:04 schreef Muck het volgende:
Damn!quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag dat in Italië de piek pas over een week verwacht wordt. Als het al niet later is.
Ik heb gisteren een medewerker aangesproken die over mijn schouder heen dingen stond aan te wijzen op mijn beeldscherm.quote:
Gamma hier ook. Mensen parkeren massaal langs de kant van de wegquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:04 schreef Muck het volgende:
Why? Dat kan toch juist nu prima?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Hier valt het wel mee. Bijna niemand op straat, winkels erg leeg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:04 schreef Muck het volgende:
Man man man.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een medewerker aangesproken die over mijn schouder heen dingen stond aan te wijzen op mijn beeldscherm.
Normaal houd ik daar al niet van, maar zou je nu helemaal een beetje afstand willen houden?
Was ie nog beledigd ook
Die regel van anderhalve meter afstand mogen we na de crisis best handhavenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een medewerker aangesproken die over mijn schouder heen dingen stond aan te wijzen op mijn beeldscherm.
Normaal houd ik daar al niet van, maar zou je nu helemaal een beetje afstand willen houden?
Was ie nog beledigd ook
Die had van mij jaren geleden al een elleboog leren eten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Was ie nog beledigd ook
Ik heb hierbij een MI van drie jongens die Billy heten na een avondje barebacken in een gayclubquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vroeger drie volle Billy’s
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb hierbij een MI van drie jongens die Billy heten na een avondje barebacken in een gayclub
Bij de Jumbo vanmiddag ook...quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
G
[..]
Gamma hier ook. Mensen parkeren massaal langs de kant van de wegwant mooi weer dus moet er in de tuin gewerkt worden.. echt. 150 auto's ofzo.
Billy, Billy, Billy en Buda.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb hierbij een MI van drie jongens die Billy heten na een avondje barebacken in een gayclub
at mag van mij altijd wel zoquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
De meubelwinkel deed 't wel ok gisteren.
Moest de aanhanger achteruit voor de deur zetten met de klep naar beneden en wij in de auto. Deur ging open heftruck tieft pallet met stoelen er op en de deur ging gelijk weer dicht
Ik knijp alleen in lekkere groentequote:Op woensdag 18 maart 2020 19:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Bij de Jumbo vanmiddag ook...
Gezellig kletsend bij de broodafdeling, in alle bloemkolen knijpen (jij was het he, Buda?) en elkaar gedag zoenen midden in een gangpad
![]()
HOUD AFSTAND EN GA NAAR HUIS, KLAPJOSTI'S
Welnee, aanraking is belangrijk, voor van allesquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die regel van anderhalve meter afstand mogen we na de crisis best handhaven
Buda is bang voor bloemkoolquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Bij de Jumbo vanmiddag ook...
Gezellig kletsend bij de broodafdeling, in alle bloemkolen knijpen (jij was het he, Buda?) en elkaar gedag zoenen midden in een gangpad
![]()
HOUD AFSTAND EN GA NAAR HUIS, KLAPJOSTI'S
Goed voor de vergrijzing.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Welnee, aanraking is belangrijk, voor van alles
Dit virus fietst er alleen tijdelijk doorheen
Wel debiel hoe schijteigenwijs vooral bejaarden zijn
Sterf dan maar lekker uit, idiots
Ik heb het over collega’s die in je personal space komenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Welnee, aanraking is belangrijk, voor van alles
Dit virus fietst er alleen tijdelijk doorheen
Wel debiel hoe schijteigenwijs vooral bejaarden zijn
Sterf dan maar lekker uit, idiots
Hahaquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:11 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills hier, de Top2000 is toch niet bezig:?
Jammer alleen dat er ook jongeren klachten krijgen, en houdenquote:
Vind ik ook geen probleem eigenlijkquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het over collega’s die in je personal space komen
Ja echt he.quote:
En voor de doorstroming op de woningmarkt, misschien kan ik de komende jaren dan toch wel iets kopenquote:
Ja ok ook wel eens bij het stormlooptopic van de iboodhunt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha
Ik kom heus wel eens in andere topics
Ik heb hier heul lang in de OP gestaan ook
Sup
Ik heb er op zich niet heel veel moeite mee. Maar filipijnen bijvoorbeeld raken je continue aan..quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind ik ook geen probleem eigenlijk
Ik ben pro aanraking
De meeste van mijn collega's respecteren die van mij welquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het over collega’s die in je personal space komen
Hahahaquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok ook wel eens bij het stormlooptopic van de iboodhunt.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja echt he.
Als ze mondkapjes hadden gehamsterd en er veel te veel hadden ingeslagen had Wilders vooraan gestaan om te vragen waarom zoveel en wat een geldverspilling.
Bah
Ja. Dat ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Precies dat ja. Ik vind echte emotie prima, maar dit is alleen maar voor de bühne.
danquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:19 schreef bitterbal het volgende:
denk dat wilders veel slimmer is als wij denken
Ik ben niet jarig. Althans, niet op mijn werkquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
De meeste van mijn collega's respecteren die van mij wel
Ze kwamen zelfs vragen of ze me 3 zoenen mochten geven toen ik op mijn verjaardag trakteerde
Kijk, dat zit er goed in, raak me niet zomaar aan!
Het ging over Wilders he, niet ballie.quote:
ook gecanceldquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:11 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills hier, de Top2000 is toch niet bezig:?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |