Ik durf nu al te voorspellen dat morgen ook weer een hel wordt bij mij op het werkquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:00 schreef Nick1975 het volgende:
Weer zo'n chaosdag op het werk, maar moet het toch vasthouden.
Bij mij ookquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik durf nu al te voorspellen dat morgen ook weer een hel wordt bij mij op het werk
No one knows.quote:
Ik was vandaag vrij en heb echt heel lang geslapenquote:
Heerlijkquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik was vandaag vrij en heb echt heel lang geslapen
Lekker corbonaadjes grillen jeweetzquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:36 schreef DaMart het volgende:
Iemand hier in de straat heeft de BBQ aangezet....
BUT IT SEEMS LIKE THERE'S NOTING ELSE TO DO BUT DREAM AND FANTASIZEquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
No one knows.
NO ONE CAN RESIST THE DESIRE TO ESCAPE TO PARADISE![]()
Daar komt die lockup lockdown wel op neer jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
BUT IT SEEMS LIKE THERE'S NOTING ELSE TO DO BUT DREAM AND FANTASIZE
onsquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:41 schreef Molo het volgende:
Zo, wederom gesloopt en vanavond nog wat werken
Wat heb ik hier gemist?
Weinig. LTVDK leidt nog steeds het klassement.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:41 schreef Molo het volgende:
Zo, wederom gesloopt en vanavond nog wat werken
Wat heb ik hier gemist?
Ja, ik werk 4x9 uurquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HeerlijkWerk jij vier dagen?
...of een paar hamsters, als je voorraad wc-papier toch voldoende is om de komende 80 jaar chronische diarree door te kunnen komen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker corbonaadjes grillen jeweetz
Nee die hamsters zijn nu juist eruit gehaald nu hequote:Op woensdag 18 maart 2020 17:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
...of een paar hamsters, als je voorraad wc-papier voldoende is om de komende 80 jaar chronische diarree door te kunnen komen.
Ik heb vandaag ook wc-papier gekochtquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
...of een paar hamsters, als je voorraad wc-papier toch voldoende is om de komende 80 jaar chronische diarree door te kunnen komen.
ja echt te vroeg koenquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:54 schreef Koen66 het volgende:
ow heb ik iedereen weer in slaap gesust?
Social distancing he? Dan krijg je datquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:54 schreef Koen66 het volgende:
ow heb ik iedereen weer in slaap gesust?
Ik heb gister ook nog een pak gescoord.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k moet ook denk ik over 2 dagen. schaam mij nu al
hoest met jou?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Social distancing he? Dan krijg je dat
Hoest is het juiste woord inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een beetje eenzamig. Normaal gesproken heb ik de hele dag gezellige collega's om me heen en ben ik in het weekend met vriendinnen of familie op stap. En nu ben ik opeens de hele dag alleen (woon alleen) en wordt dat in het weekend ook niks. Alleen nog maar digitaal of telefonisch contact.. blegh"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Flesquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:03 schreef bitterbal het volgende:
voor uitstraling hebben ze een speciale corona special gemaakt
8 MINUTEN GELEDEN
Begrijpelijke corona-informatie voor laaggeletterden
Het RIVM, de Rijksoverheid, media en andere organisaties zijn druk bezig om het publiek voor te lichten over het coronavirus. Maar daarbij wordt vaak niet gedacht aan mensen die niet goed kunnen lezen. In Nederland zijn er 2,5 miljoen laaggeletterden. Speciaal voor hen heeft expertisecentrum Pharos deze informatiekaarten gemaakt:
Die heeft zoveel bronnen in de zorg, winnen we nooit van.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weinig. LTVDK leidt nog steeds het klassement.
Voor uitstraling?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:03 schreef bitterbal het volgende:
voor uitstraling hebben ze een speciale corona special gemaakt
8 MINUTEN GELEDEN
Begrijpelijke corona-informatie voor laaggeletterden
Het RIVM, de Rijksoverheid, media en andere organisaties zijn druk bezig om het publiek voor te lichten over het coronavirus. Maar daarbij wordt vaak niet gedacht aan mensen die niet goed kunnen lezen. In Nederland zijn er 2,5 miljoen laaggeletterden. Speciaal voor hen heeft expertisecentrum Pharos deze informatiekaarten gemaakt:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |