Vandaag van die skaters/goths/random subgroep die met een dozijn aan het hangen waren voor het station.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe eigenlijk alleen jongeren gezien die toch samenschoolden.
Heeft sowieso geen nut. Dan zou ik toch echt voor een soort samenscholingsverbod gaan en niet met vage papiertjes waarop staat dat je de hond moet uitlaten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:19 schreef kwiwi het volgende:
Nou op zich ben ik het daar wel met Wilders eens, dat je de bewegingen wat meer moet beperken - vooral als mensen nog steeds aan het winkelen zijn. Maar iedereen in huis nu, nee.
Hier ook, maandag erg druk. Gisteren en vandaag af en toe 2 kinderen voor 10 minuten in de speeltuin ofzoquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik ook. Maandag nog veel kinderen gezien. Gisteren en vandaag niets meer.
Die bestaan niet meer.quote:
Ja dat bedoel ik ook, gewoon wat meer beperken maar niet zoals in Frankrijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Heeft sowieso geen nut. Dan zou ik toch echt voor een soort samenscholingsverbod gaan en niet met vage papiertjes waarop staat dat je de hond moet uitlaten.![]()
Maar ja mensen geilen op die opsluiting, omdat het harde maatregelen zijn en vergeten dan dat streng niet per se effectiever is.
Duitsland coronavrij?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:23 schreef riazop het volgende:
18.30 Merkel op tv
totale lockdown voor Deutschland of groepsimmuniteit???
quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:23 schreef Kyran het volgende:
Ik dacht even dat Rutte zou zeggen "sowieso ben je gek" toen hij met "sowieso" begon
Wir schaffen das.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:23 schreef riazop het volgende:
18.30 Merkel op tv
totale lockdown voor Deutschland of groepsimmuniteit???
Ze werken met voorspellingsmodellen he... ze weten echt wel wat er in de pijplijn zit en tot nu toe stijgt het aantal IC-patienten niet buitensporig hardquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:23 schreef Richestorags het volgende:
Rutte denkt dat er nog tijd is om uit te breiden / maatregelen te treffen als de IC's gaan knellen. Als ze gaan knellen, is het al te laat door de lag.
Waar is het nu te volgen? NPO1 is MAXquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:13 schreef Vasilevski het volgende:
Ik hou altijd mijn hart vast als Rutte sneller begint te praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |