dat kan ik nog een keer proberen idd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:16 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Even heet uitwassen en azijn en zout erin doen in plaats van wasmiddel
Maar koorts is wel gevaarlijk en benauwdheid!! Dus dat zijn we dingen die je moet testen en dan met die resultaten de huisarts bellen. Zijn ook kids van 4 die ineens blauw aanlopen daar zou ik niet mee sollen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koorts hoeft niet meer perse he, zijn ook al gevallen waarbij geen koorts was
Dat die tent überhaupt nog bestaat.quote:
Wat luister je?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:17 schreef hemarookworst het volgende:
Mot schijte, maar ben een lekkere set aan het luisteren en wil niet opstaan
Dan moet je iemand in je omgeving vragen !quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja leuk jongens, alsof ik dat nog niet gezien heb.
Primark ookquote:
Voor stofkapjes?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Alle winkels dicht en alleen nog supermarkt, apotheker open.
Iedereen gaat ook massaal naar de bouwmarkt.
Dat was uiteindelijk voor alle cruciale beroepen!quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:20 schreef PoezeligDing het volgende:
En wel leuk dat geklap voor 'onze zorgverleners' , maar waar blijft het applaus voor supermarktpersoneel?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:18 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Maar koorts is wel gevaarlijk en benauwdheid!! Dus dat zijn we dingen die je moet testen en dan met die resultaten de huisarts bellen. Zijn ook kids van 4 die ineens blauw aanlopen daar zou ik niet mee sollen.
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:18 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Maar koorts is wel gevaarlijk en benauwdheid!! Dus dat zijn we dingen die je moet testen en dan met die resultaten de huisarts bellen. Zijn ook kids van 4 die ineens blauw aanlopen daar zou ik niet mee sollen.
Ik geef ze allemaal een knuffel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:20 schreef PoezeligDing het volgende:
En wel leuk dat geklap voor 'onze zorgverleners' , maar waar blijft het applaus voor supermarktpersoneel?
om 8u vanavond kun jij buiten staanquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Nee om te klussen ze zitten nu werkloos thuis maar is nu smoordruk bij bouwmarkten, woonwinkels etc etcquote:
Ja, mensen zijn vrij en gaan nu de klusjes die al lang liggen doen natuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Alle winkels dicht en alleen nog supermarkt, apotheker open.
Iedereen gaat ook massaal naar de bouwmarkt.
Moet al een kaarsje voor Jesse Klaver aansteken.quote:
Dan interpreteer je het geklap gewoon als applaus voor alle cruciale beroepenquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:20 schreef PoezeligDing het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |