Wat luister je?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:17 schreef hemarookworst het volgende:
Mot schijte, maar ben een lekkere set aan het luisteren en wil niet opstaan
Dan moet je iemand in je omgeving vragen !quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja leuk jongens, alsof ik dat nog niet gezien heb.
Primark ookquote:
Voor stofkapjes?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Alle winkels dicht en alleen nog supermarkt, apotheker open.
Iedereen gaat ook massaal naar de bouwmarkt.
Dat was uiteindelijk voor alle cruciale beroepen!quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:20 schreef PoezeligDing het volgende:
En wel leuk dat geklap voor 'onze zorgverleners' , maar waar blijft het applaus voor supermarktpersoneel?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:18 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Maar koorts is wel gevaarlijk en benauwdheid!! Dus dat zijn we dingen die je moet testen en dan met die resultaten de huisarts bellen. Zijn ook kids van 4 die ineens blauw aanlopen daar zou ik niet mee sollen.
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:18 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Maar koorts is wel gevaarlijk en benauwdheid!! Dus dat zijn we dingen die je moet testen en dan met die resultaten de huisarts bellen. Zijn ook kids van 4 die ineens blauw aanlopen daar zou ik niet mee sollen.
Ik geef ze allemaal een knuffel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:20 schreef PoezeligDing het volgende:
En wel leuk dat geklap voor 'onze zorgverleners' , maar waar blijft het applaus voor supermarktpersoneel?
om 8u vanavond kun jij buiten staanquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Nee om te klussen ze zitten nu werkloos thuis maar is nu smoordruk bij bouwmarkten, woonwinkels etc etcquote:
Ja, mensen zijn vrij en gaan nu de klusjes die al lang liggen doen natuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Alle winkels dicht en alleen nog supermarkt, apotheker open.
Iedereen gaat ook massaal naar de bouwmarkt.
Moet al een kaarsje voor Jesse Klaver aansteken.quote:
Dan interpreteer je het geklap gewoon als applaus voor alle cruciale beroepenquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Nee, doe doe ik niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan interpreteer je het geklap gewoon als applaus voor alle cruciale beroepen
Kloptquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat was uiteindelijk voor alle cruciale beroepen!
Da's een oudje.quote:
* PoezeligDing klaptquote:
Zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Da's een oudje.
Zou Baudet trouwens echt aan de coke zitten?
Wil liever zo klappenquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, doe doe ik niet.
Gaan we nog een keer klappen dan, wordt dat dagelijks?
Ik vind dat 'ie zo'n bolle harses heeft gekregen. Niks meer over van de pianoman.quote:
Dan doe je dat toch.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil liever zo klappen
[ afbeelding ]
Ga maar vast liggen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil liever zo klappen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |