Ja, goed, tot sociaal minimum, wat wrs bijstand is... daar kan geen hond van leven hè. ZZP'ers hebben meestal wat achter de hand nog, maar stel je hebt afgelopen maanden ook al ingeteerd vanwege misschien een slechte periode rond jaarwisseling?quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:29 schreef D_A het volgende:
[..]
Maar voor de ZZP'ers is er nu een oplossing. Voor de rest eens
HEt heeft niet veel met goede of slechte zorg te maken, je gaat aan de beademing en als ze daar niet genoeg van hebben zoals hier dan ben je de sjaakquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:25 schreef Grishenko_ het volgende:
Lopen trouwens de ICs van Spanje ook al vol aangezien zij Italië gaan inhalen of is hun zorg minder goed?
Ja, hier wel. Hij is tien en baalt als een stekkerquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:27 schreef kwiwi het volgende:
Is er nu eigenlijk thuisonderwijs in Nederland? Hier in Zwitserland en in Oostenrijk hoor ik van collega's dat kinderen les krijgen via Skype en huiswerk moeten maken om zo goed mogelijk bij te blijven.
Ja deels eens, het idee is natuurlijk wel dat zelfstandigen wat meer achterhouden dan 1/2 maandjes.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, goed, tot sociaal minimum, wat wrs bijstand is... daar kan geen hond van leven hè. ZZP'ers hebben meestal wat achter de hand nog, maar stel je hebt afgelopen maanden ook al ingeteerd vanwege misschien een slechte periode rond jaarwisseling?
Ja mensen vieren vakantie.echt.irritantquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net wat foto's gezien hoe het er nu in België aan toe gaat. Semi lege straten, dezelfde straten waar het normaal druk is (bijvoorbeeld de winkelstraat in Antwerpen). Wat een verschil met hier. Moest net even naar een winkelcentrum om de Blokker te bezoeken en daar was het gewoon druk.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:32 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja, hier wel. Hij is tien en baalt als een stekker
Hij kreeg zelfs gym van zijn moeder, in de tuin... helemaal paars
Ik vergeet dat helemaal niet en jij misplaatst - bewust? - mijn woorden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij vergeet dat als iedereen te snel besmet raakt dat er tienduizenden mensen meteen dood gaan omdat de IC vol zit. En je vergeet ook dat immuniteit ook nog niet bewezen is
Ik krijg een piek van Thierry. 🍆quote:
Dat is een aubergine.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:34 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik krijg een piek van Thierry. 🍆
Gek he.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:34 schreef mootie het volgende:
Baudet die boos wordt omdat iemand blijkbaar nav te weinig informatie uitspraken doet
Politiekquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:34 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dit man, lijkt wel een stel kleuters dat staat te ruzien.
Maar er is nergens aangetoond dat je van het SARS gedeelte uberhaupt immuun wordt. Dat is heel wat anders dan de verspreider van dit virus. Ze hebben met 2 dingen te dealen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:28 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Immuniteit is toch immuniteit. Als men ergens immuun voor is, kunnen ze het ook niet meer krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |