Komt goed.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik eis bewijs wanneer de bestelling binnen is gekomen.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt goed.
Hopelijk gaat mijn fototoestel niet onverwachts kapot
Gelukkig heb je dan nog je telefoon en je webcamquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt goed.
Hopelijk gaat mijn fototoestel niet onverwachts kapot
Ik heb geen camquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dan nog je telefoon en je webcam
hoorde m'n collega'squote:Op woensdag 18 maart 2020 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen cam
En ook geen mic
Zojuist toen er via een of ander meetingsysteem een meeting werd georganiseerd hoorde m'n collega's enkel gekraak van mijn kant@:tjacka @:charlotte3
Was je de schappen met chips aan het bijvullen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen cam
En ook geen mic
Zojuist toen er via een of ander meetingsysteem een meeting werd georganiseerd hoorde m'n collega's enkel gekraak van mijn kant@:tjacka @:charlotte3
koekoekquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was je de schappen met chips aan het bijvullen?
BelgieGodenquote:Belgische supermarkt 's ochtends vroeg alleen voor 65-plussers
Een grote supermarktketen in België laat sinds vanochtend het eerste uur alleen 65-plussers toe. "We controleren niet op ID-kaarten, het idee is dat we elkaar allemaal helpen", zegt een woordvoerder. Per 15 m2 winkelruimte wordt 1 klant toegelaten. En de keten heeft meer tips voor het boodschappen doen: "Gebruik bij voorkeur een winkelkar, zo creëer je vanzelf afstand" en "Kom liefst alleen, zonder familie".
Corona is naar je op zoek.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:48 schreef KingRoland het volgende:
Goed nieuws voor iedereen
Ik ben veilig thuis gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |