Bizarquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:49 schreef Newone82 het volgende:
Hier weer vanouds zoals een week geleden helaas.
Alle verse groente, wc papier, melk, eieren en vlees al weg om half 10 (!)
Asociaal gedrag.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:49 schreef Newone82 het volgende:
Hier weer vanouds zoals een week geleden helaas.
Alle verse groente, wc papier, melk, eieren en vlees al weg om half 10 (!)
Doodziek word je ervan. Iedereen die ik in de winkel hoor hamsteren naar eigen zeggen niet en vinden het maar vreemd gedrag. Ondertussen zijn er elke keer een hoop schappen leeg. Die gaan niet vanzelf leeg.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:58 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Asociaal gedrag.
Wat moet je eigenlijk met zoveel eieren? Die gaan snel over de datum. Of je moet alleen maar eieren willen eten de komende tijd?
Hopelijk is het snel beter in jouw supermarkt!
Gewoon zeggen dat jij er ook eentje wil. Tenminste, dat had ik gedaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:06 schreef Momo het volgende:
Ik stond wel voor pannenkoekenschap en zon vrouw gooit alle shakers waar je alleen water bij hoeft te doen (zon 20 stuks) in haar karretje.Wou er misschien ook wel eentje meenemen.
Daar had ik wat van gezegd dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:06 schreef Momo het volgende:
Ik stond wel voor pannenkoekenschap en zon vrouw gooit alle shakers waar je alleen water bij hoeft te doen (zon 20 stuks) in haar karretje.Wou er misschien ook wel eentje meenemen.
Wat een asoquote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:06 schreef Momo het volgende:
Ik gaf haar een blik van die ze wel begreep denk ik, maar ze gooide het snel in de kar en stuifde toen meteen weg.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat jij er ook eentje wil. Tenminste, dat had ik gedaan.
Zou me echt kapot schamenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik gaf haar een blik van die ze wel begreep denk ik, maar ze gooide het snel in de kar en stuifde toen meteen weg.
lokale Plus hier ook.quote:
In dat geval zou ik in een onbewaakt ogenblik een stuk of 3 flessen uit haar kar halen. Dan vraag je er gewoon om.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik gaf haar een blik van die ze wel begreep denk ik, maar ze gooide het snel in de kar en stuifde toen meteen weg.
Ik verbaas mij ook over de hamsterkeuzes die mensen maken. Pannenkoekenshakers.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:06 schreef Momo het volgende:
Hier in Rotterdam vanaf afgelopen vrijdag alle weekmarkten al afgelast. Ook de kleine waar ik altijd heen ga in Schiebroek met iets van 12 kramen en altijd wel rustig (behalve bij de kaaswagen).quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:10 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Daar had ik wat van gezegd dan.
Hier is alle groenten op bij de Appie maar ik had wel wc papierVervolgens naar de Jumbo waar genoeg groenten lag. En toen zag ik dat de weekmarkt gewoon geopend is, onbegrijpelijk. Die kramen staan heel dicht op elkaar, met smalle paadjes er tussen
Tja dan is het verschil gewoon heel groot in 1 land. Of zouden ze toch de winsten aan het maximaliseren zijn?quote:
Moet een vrouw van 80 met 2 volle tassen dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:25 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Ik deed net boodschappen voor een mevrouw van 80, 2 volle tassen, voelde me net een hamsteraar
Shame...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:25 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Ik deed net boodschappen voor een mevrouw van 80, 2 volle tassen, voelde me net een hamsteraar
Je kan pannekoeken ook maken zonder ei.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik verbaas mij ook over de hamsterkeuzes die mensen maken. Pannenkoekenshakers.
Het zijn inderdaad niet de allerslimste mensen die compleet aan het doorslaan zijn...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:26 schreef quirina het volgende:
[..]
Je kan pannekoeken ook maken zonder ei.
Je kan pannekoeken maken met zelfrijzend bakmeel, of bloem, of volkorenmeel.
Wat een muts, ik had haar uitgelachen.
Die mogen toch ook wel een keer hun slag slaan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:31 schreef Xenorium het volgende:
Vandaag komen de toeslagen binnen dus maak je borst maar nat. Plebs hebben weer geld om te besteden.
Ja zoals de afgelopen 2 weken bedoel je.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Die mogen toch ook wel een keer hun slag slaan?
Die hadden toen niet zoveel te besteden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:35 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Ja zoals de afgelopen 2 weken bedoel je.
Het zijn ook echt veel smerige dingen die zijn gehamsterd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad niet de allerslimste mensen die compleet aan het doorslaan zijn...
Dat heeft ze elke week gewoon, alleen nu valt het opquote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:25 schreef Leonos het volgende:
[..]
Moet een vrouw van 80 met 2 volle tassen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |