Is dit serieus? Kan toch niet manquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:39 schreef SuperwormJim het volgende:
Hier worden de schappen met toiletpapier niet meer bijgevuld.
Toiletpapier nodig? Bij de kaas-afdeling kun je er naar vragen. Je krijgt dan 3 rollen in een zakje voor ¤1,80.
Kom je meerdere malen per dag voor toiletpapier, dan behouden ze zich het recht voor om te weigeren.
Bovenstaande geldt ook voor paracetamol.
1 keer per dag ofzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:15 schreef quirina het volgende:
[..]
Dan poepen jullie zeker niet elke dag.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dit serieus? Kan toch niet man
Dit geloof ik nietquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:39 schreef SuperwormJim het volgende:
Hier worden de schappen met toiletpapier niet meer bijgevuld.
Toiletpapier nodig? Bij de kaas-afdeling kun je er naar vragen. Je krijgt dan 3 rollen in een zakje voor ¤1,80.
Kom je meerdere malen per dag voor toiletpapier, dan behouden ze zich het recht voor om te weigeren.
Bovenstaande geldt ook voor paracetamol.
Bizarquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:49 schreef Newone82 het volgende:
Hier weer vanouds zoals een week geleden helaas.
Alle verse groente, wc papier, melk, eieren en vlees al weg om half 10 (!)
Asociaal gedrag.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:49 schreef Newone82 het volgende:
Hier weer vanouds zoals een week geleden helaas.
Alle verse groente, wc papier, melk, eieren en vlees al weg om half 10 (!)
Doodziek word je ervan. Iedereen die ik in de winkel hoor hamsteren naar eigen zeggen niet en vinden het maar vreemd gedrag. Ondertussen zijn er elke keer een hoop schappen leeg. Die gaan niet vanzelf leeg.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:58 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Asociaal gedrag.
Wat moet je eigenlijk met zoveel eieren? Die gaan snel over de datum. Of je moet alleen maar eieren willen eten de komende tijd?
Hopelijk is het snel beter in jouw supermarkt!
Gewoon zeggen dat jij er ook eentje wil. Tenminste, dat had ik gedaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:06 schreef Momo het volgende:
Ik stond wel voor pannenkoekenschap en zon vrouw gooit alle shakers waar je alleen water bij hoeft te doen (zon 20 stuks) in haar karretje.Wou er misschien ook wel eentje meenemen.
Daar had ik wat van gezegd dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:06 schreef Momo het volgende:
Ik stond wel voor pannenkoekenschap en zon vrouw gooit alle shakers waar je alleen water bij hoeft te doen (zon 20 stuks) in haar karretje.Wou er misschien ook wel eentje meenemen.
Wat een asoquote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:06 schreef Momo het volgende:
Ik gaf haar een blik van die ze wel begreep denk ik, maar ze gooide het snel in de kar en stuifde toen meteen weg.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat jij er ook eentje wil. Tenminste, dat had ik gedaan.
Zou me echt kapot schamenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik gaf haar een blik van die ze wel begreep denk ik, maar ze gooide het snel in de kar en stuifde toen meteen weg.
lokale Plus hier ook.quote:
In dat geval zou ik in een onbewaakt ogenblik een stuk of 3 flessen uit haar kar halen. Dan vraag je er gewoon om.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik gaf haar een blik van die ze wel begreep denk ik, maar ze gooide het snel in de kar en stuifde toen meteen weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |