Ik heb net geen chips gepakt omdat ze met 6 man aan het vullen warenquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:45 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat bedacht ik vandaag ook. Pad baricaderen, vullen en volgende pad vullen.
Voorlopig heb ik net zoveel last van hun
Dan had je toch gewoon aan een van die vullers kunnen vragen of ze je die zak wilden gevenquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:05 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik heb net geen chips gepakt omdat ze met 6 man aan het vullen waren
Neee!!! Vragen of ze die in jouw karretje willen gooien ....quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had je toch gewoon aan een van die vullers kunnen vragen of ze je die zak wilden geven
Had ik kunnen doen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had je toch gewoon aan een van die vullers kunnen vragen of ze je die zak wilden geven
om vervolgens 2 minuten later wel zelf op de band/in de boodschappentas te moeten gooienquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:11 schreef maily het volgende:
[..]
Neee!!! Vragen of ze die in jouw karretje willen gooien ....
Dat is ultiem genotquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:22 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nu trouwens wel geloof ik het ideale moment gevonden om naar de lokale AH te gaan. Tussen 18.15 en 18.30 is het daar uitgestorven en is net de koeltruck met verse groenten en zuivel geleegd en in de winkel gelegd. Het fruit en de groentes waren nog koud en het melkschap was vol en bij de kassa was ik de enige
Die zullen wel dubbele diensten draaien nu.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik woon op steenworp afstand van een AH DC en de helft van het verkeer is vrachtwagen. Respect voor de magazijnmedewerkers daarzo.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:53 schreef Landgeld het volgende:
Hamsteren in supermarkten
https://www.telegraaf.nl/(...)arkeerplek-meer-vrij
Die gasten werden in normale tijden al als slaven behandeld, ik denk dat je beter rochelend en reutelend aan de corona kan bezwijken dan nu te moeten werken in een dc van de appie.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik woon op steenworp afstand van een AH DC en de helft van het verkeer is vrachtwagen. Respect voor de magazijnmedewerkers daarzo.
Idd. Te dom om te poepen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dikke vrieskist op de achtergrond. Tja, hoe gaan we die inladen?
Yes. Vanaf volgende week maandag krijgen veel AH winkels een dag en nacht levering.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die zullen wel dubbele diensten draaien nu.
Prachtig idee, maar niet waterdicht.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:39 schreef SuperwormJim het volgende:
Hier worden de schappen met toiletpapier niet meer bijgevuld.
Toiletpapier nodig? Bij de kaas-afdeling kun je er naar vragen. Je krijgt dan 3 rollen in een zakje voor ¤1,80.
Kom je meerdere malen per dag voor toiletpapier, dan behouden ze zich het recht voor om te weigeren.
Bovenstaande geldt ook voor paracetamol.
Zeker niet. Het begint op voedselbonnen-praktijken te lijken hier.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Prachtig idee, maar niet waterdicht.
Dan poepen jullie zeker niet elke dag.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:48 schreef raptorix het volgende:
Ik moet ook nog steeds een pak wc papier scoren, doordat idioten het maar blijven kopen raakt het op. En hoeveel pakken gebruik je nou per week? Wij zijn met ze tweeen en doen meestal 2 weken met een pak van 4.
Is dit serieus? Kan toch niet manquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:39 schreef SuperwormJim het volgende:
Toiletpapier nodig? Bij de kaas-afdeling kun je er naar vragen. Je krijgt dan 3 rollen in een zakje voor ¤1,80.
Kom je meerdere malen per dag voor toiletpapier, dan behouden ze zich het recht voor om te weigeren.
1 keer per dag ofzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:15 schreef quirina het volgende:
[..]
Dan poepen jullie zeker niet elke dag.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dit serieus? Kan toch niet man
Dit geloof ik nietquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:39 schreef SuperwormJim het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |