Ik zie in mijn omgeving dat waar mogelijk iedereen thuiswerkt en er zijn amper mensen op straat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mensen werken zoveel mogelijk thuis?
Hou toch op man, zieke mensen gaan ook nog gewoon naar het werk.
Niemand houdt zich eraan.
Heel erg bedankt!quote:
Dat zeg ik: de uitleg verschilt per land, maar qua maatregelen komt het eigenlijk overal op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:51 schreef riazop het volgende:
[..]
Het beleid wel, de strategie niet
[ afbeelding ]
Globaliseringsproblemen nu. Ooit waren groenen en linksen daar met goede reden tegen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
groenen moeten even hun mond gaat houden met hun politiek correcte gejankmuil. Grote mensen problemen nu.
is inderdaad wel opvallend, ja. waar je ook kijkt zie je de mensen dicht op elkaar gepakt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Man, kijk uit je raam, NIEMAND hier houdt zich zelfs maar aan social distancing, want het is maar een griepje.
Ik zie het ook nergens gebeuren, op een enkeling na dan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Man, kijk uit je raam, NIEMAND hier houdt zich zelfs maar aan social distancing, want het is maar een griepje.
Bruins kijkt van dag tot dag, dus als je niet vooruit kijkt bestel je ook niks.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Zuid Korea had er sowieso twee miljoen, daarom konden ze daar zo enorm veel mensen testen. Sommige landen hebben er imho wel echt een stuk meer dan andere landen. Geen idee of dat aan niet op tijd schakelen en bestellen ligt of niet.
Pics??quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:51 schreef HeatWave het volgende:
ik zie uit mijn raam geen groepen mensen op straat hoor, af en toe iemand met een hond.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Nee, zeker niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:51 schreef KingRadler het volgende:
[..]
als enige land in Europe geen Lockdown hebben dan zit je virtueel al in een Lockdown.
Dat is niet anders in andere landen. Daar werken mensen ook door.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mensen werken zoveel mogelijk thuis?
Hou toch op man, zieke mensen gaan ook nog gewoon naar het werk.
Niemand houdt zich eraan.
En daarom moet er een lockdown komen, want op deze manier blijft iedereen lekker vakantie vieren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:52 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dit is dan ook een groot probleem, mensen die de adviezen in de wind slaan.
Dat doet me denken aan Goebbels in het Sportpalast in 1943:quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:49 schreef Anonymousz het volgende:
Ik vraag het nogmaals
Zijn jullie voor of tegen volledige lockdown?
Tegen. Liever gespreid dat mensen het virus krijgen dan het uitstellen van de enorme piek.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:49 schreef Anonymousz het volgende:
Ik vraag het nogmaals
Zijn jullie voor of tegen volledige lockdown?
Zelfs in Italië eten ze nog gewoon elke dag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:53 schreef junkiesietze het volgende:
godver moet ik nou wiet hamsteren of niet :/
Ik woon aan een winkelcentrum, het is redelijk druk daar. En er lopen zat mensen samen etcquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zie uit mijn raam geen groepen mensen op straat hoor, af en toe iemand met een hond
Maakt niet uit, we hebben zelf genoeg besmette gevallen om die Groepsimmuniteit te bewerkstelligenquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:51 schreef KingRadler het volgende:
[..]
als enige land in Europe geen Lockdown hebben dan zit je virtueel al in een Lockdown.
Hier ook, wel gehoord dat mensen in fabrieken zich soms te verantwoordelijk voelen en wel verkouden op komen dagenquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie in mijn omgeving dat waar mogelijk iedereen thuiswerkt en er zijn amper mensen op straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |