Hier niks van dat gehoord, geven geen fuck. Sta lekker 9 uur lang met corona beademd te worden. Weet niet of ik er nog zin in heb als ze rondom het weekend geen extra maatregelen nemen en ik niet dicht mag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:58 schreef _I het volgende:
Overigens was ik net in een klein winkeltje.. Balie volledig omgeven met plexiglas. Leek wel een tankstation. 2 mensen tegelijk naar binnen.
Thanks!quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:00 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Het is live op NPO1, dat is normaal wel terug te kijken.
aw liefquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:59 schreef Sfancta het volgende:
Zag buurjongetje (jaar of 6) net langslopen met een eigen gemaakt masker van papier![]()
![]()
Debatten zijn altijd terug te kijken op https://debatgemist.tweedekamer.nl/plenaire-debattenquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:00 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Het is live op NPO1, dat is normaal wel terug te kijken.
Kan je zelf niet iets maken. Met wat latjes, plexiglas en wat schroeven?quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier niks van dat gehoord, geven geen fuck. Sta lekker 9 uur lang met corona beademd te worden. Weet niet of ik er nog zin in heb als ze rondom het weekend geen extra maatregelen nemen en ik niet dicht mag.
Nee, meeste onderzoekers menen dat het uit de VS, Kansas, kwam. Van een militaire basis.quote:
Nice. Dit wist ik niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:03 schreef Hz het volgende:
[..]
Debatten zijn altijd terug te kijken op https://debatgemist.tweedekamer.nl/plenaire-debatten
Zogenaamde expert? Jaap is cum laude afgestudeerd, gepromoveerd en nu professor in Leiden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:23 schreef Mani89 het volgende:
Baudet veegt echt de vloer aan met al die zogenaamde “experts”.
Waar Werk je?quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier niks van dat gehoord, geven geen fuck. Sta lekker 9 uur lang met corona beademd te worden. Weet niet of ik er nog zin in heb als ze rondom het weekend geen extra maatregelen nemen en ik niet dicht mag.
Iets meer dan dat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:52 schreef Coelho het volgende:
Hoeveel moeite is het om digitaal te betalen ipv eerst te gaan pinnen en dan cash te betalen? Of hebben FOK!kers stuk voor stuk duizenden euro's aan zwart geld in huis?
Dat wist ik niet. Dat is best heftig. Pfffff, maffe dingen die door deze crisis de revue passeren....quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:59 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Onjuist. Beroepscode in Italië is in leven houden. Daarom zijn er ook tal van rechtszaken tegen artsen geweest die behandeling stopgezet hebben op vraag van bijvoorbeeld familie.
Zit echt nog wel in de cultuur gebakken.
Maar ik las ook China, dus duidelijk is het niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:04 schreef Salina het volgende:
[..]
Nee, meeste onderzoekers menen dat het uit de VS, Kansas, kwam. Van een militaire basis.
China Virus.![]()
![]()
Wat een kutkneus is die Trump toch.
Lol, bedankt! Ik al die moeite doen om ze live te volgen... Nooit geweten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:03 schreef Hz het volgende:
[..]
Debatten zijn altijd terug te kijken op https://debatgemist.tweedekamer.nl/plenaire-debatten
Ligt er vooral aan de setting.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:03 schreef butz0rs het volgende:
Gisteren was er trouwens iemand die zei dat iedereen 9m² heeft als je 1.5m afstand houdt, dat klopt niet.
Het is 0.75²*π=1.77m²
Heb niet direct plexiglas liggen helaas.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:03 schreef _I het volgende:
[..]
Kan je zelf niet iets maken. Met wat latjes, plexiglas en wat schroeven?
Dat is een kwart erbij. Precies volgens de voorspelling dat het virus elke 4 dagen verdubbeld. Dan hebben de maatregelen nog onvoldoende effect.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:05 schreef Sfancta het volgende:
https://www.1limburg.nl/d(...)urg?context=topstory
Voorspelling op cijfers straks om 14h00???
quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:04 schreef nelsonwarm het volgende:
Het debat is begonnen!
https://nos.nl/livestream(...)gen-coronavirus.html
Hij is afgestudeerd viroloogquote:
Heuj, dat doen wij hier al 2 maanden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:07 schreef Momo het volgende:
Lekker discussiëren over dingen die je niet snapt
Maar het duurt iets van 10 dagen voordat de maatregelen effect hebben...quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat is een kwart erbij. Precies volgens de voorspelling dat het virus elke 4 dagen verdubbeld. Dan hebben de maatregelen nog onvoldoende effect.
Ze kunnen ook niet nu al effect hebben, duurt nog tot eind maart.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat is een kwart erbij. Precies volgens de voorspelling dat het virus elke 4 dagen verdubbeld. Dan hebben de maatregelen nog onvoldoende effect.
Zat ie vanmorgen uberhaupt in die zaal bij de briefing, mi gadoquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:07 schreef Momo het volgende:
Lekker discussiëren over dingen die je niet snapt
Dat is waar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Heuj, dat doen wij hier al 2 maanden.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:03 schreef butz0rs het volgende:
Gisteren was er trouwens iemand die zei dat iedereen 9m² heeft als je 1.5m afstand houdt, dat klopt niet.
Het is 0.75²*π=1.77m²
Straal is 1,5 meterquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:03 schreef butz0rs het volgende:
Het is 0.75²*π=1.77m²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |