van Dissel vond ik maar niets . maar die Gommers vodn ik wel een heel goed stuk trouwens .. daar heb je ten minste wat aan , en was ook heel duidelijk in waar en hoe het er aan toe gaat ..quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De berichten vanuit Van Dissel en Gommers stellen toch wel gerust imo.
Groot, had net iemand in de winkel die gisteren van uit Bali gewoon zonder problemen hier heen is gekomen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:39 schreef Cronometer het volgende:
Hoe groot is de kans dat iemand die nu in Indonesië zit nog terug naar NL kan komen binnen een paar dagen?
Wow!quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:37 schreef Sfancta het volgende:
Godverdomme, mijn vrouw stuurt me bericht. Werkt in zorg en is bij iemand geweest die waarschijnlijk besmet is en een noodoproep deed. Ze is niet ziek genoeg om getest te worden
Nee. Je mag het huis niet uit, waarom zeg je dit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:46 schreef _I het volgende:
[..]
Als je niet anders kan, zal je wel moeten. Naar het gras en terug.
Maar als het zover is, is het vroeg genoeg om je hier druk om te maken. Rustig aan en zorg voor je vrouw. Die zal wel stress genoeg hebben.
Die kerel is al jaren volledig de weg kwijt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:45 schreef schommelstoel het volgende:
Ohmy, Jensen is echt een BNW'er geworden.
De Nederlandse Alex Jones
Complotdenker Robert Jensen: "coronavirus is alleen maar een machtsgreep van de overheid"
quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:46 schreef _I het volgende:
[..]
Maar als het zover is, is het vroeg genoeg om je hier druk om te maken. Rustig aan en zorg voor je vrouw. Die zal wel stress genoeg hebben.
Ze kan het bijna niet meer aan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:46 schreef _I het volgende:
[..]
Top. Mensen die anno nu nog betalen met cash geld😂quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:46 schreef RipCity het volgende:
De Nederlandse supermarkten willen dat betalen met contant geld in de winkels wordt verboden vanwege de coronacrisis. Dat schrijft branchevereniging CBL in een brandbrief aan premier Rutte.
De supermarkten hadden al het advies gegeven om zoveel mogelijk met pin te betalen. ,,We zien echter een groeiende onrust en verzoeken om waar nodig contant geld niet langer te accepteren", zo valt te lezen.
___
Lekker voor oudjes en andere. Daarnaast accepteren ze bij Appie ook nooit buitenlandse cc's.
Zo krijgt de regering toch hun zin en wordt cash geld langzaam geweigerd.
Doe even normaal. Alsof geloof invloed heeft op wel of niet behandelen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:46 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Weet ook dat in Italië veel ouderen besmet zijn en dat ze daar langer doorbehandelen. Het zijn en blijven katholieken.
Het moge duidelijk zijn dat ze de achterstanden hebben weggewerkt. Ben nog geen fan, maar stoor me ook niet meer. Heb ook niet meer het idee dat ze informatie achterhouden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De berichten vanuit Van Dissel en Gommers stellen toch wel gerust imo.
Waarheen? Met mijn peuter?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:47 schreef the-eye het volgende:
[..]
Wow!
Kan je niet de komende twee weken ergens anders bivakkeren?
Of hij trolt gewoon en heeft een markt te pakken die makkelijk alles aannemen wat hij meld.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:47 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Die kerel is al jaren volledig de weg kwijt.
Je bent ook wel keidom als je vorige week bent vertrokken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:49 schreef RipCity het volgende:
https://www.ed.nl/show/an(...)evoel-over~a3c96a65/
Vorige week vertrokken. Nu elke dag in Media vanwege haar paniekaanvallen. Vluchten geweigerd naar parijs 'want hotels zitten daar vol (bullshit)' maar daardoor elke dag posten dat je zo graag terug wil en in paniek bent maar niet naar vliegveld willen want daar is het een 'broeinest'.
Anouk![]()
12 dacht ik. Erbij dan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Hoeveel doden hadden we eergisteren?
Ergens wel. Uitbehandeld bestaat in dat soort contreien niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:47 schreef Tris het volgende:
[..]
Doe even normaal. Alsof geloof invloed heeft op wel of niet behandelen.
Dit is wel echt bullshit, is gewoon wettelijk betaalmiddel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:46 schreef RipCity het volgende:
De Nederlandse supermarkten willen dat betalen met contant geld in de winkels wordt verboden vanwege de coronacrisis. Dat schrijft branchevereniging CBL in een brandbrief aan premier Rutte.
De supermarkten hadden al het advies gegeven om zoveel mogelijk met pin te betalen. ,,We zien echter een groeiende onrust en verzoeken om waar nodig contant geld niet langer te accepteren", zo valt te lezen.
___
Lekker voor oudjes en andere. Daarnaast accepteren ze bij Appie ook nooit buitenlandse cc's.
dat zijn postzegels ook maar die nemen ze echt niet aan bij de kassaquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:50 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Dit is wel echt bullshit, is gewoon wettelijk betaalmiddel.
Hier is een grafiekje per dag, als je je muis er op houdt zie je de getallenquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Er zijn domweg al winkels waar ze geen contant geld aan nemen. Ik ken een ijssalon en een bakker. Wegens hygiëne was de reden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:50 schreef Jed1Gam het volgende:
Dit is wel echt bullshit, is gewoon wettelijk betaalmiddel.
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent ook wel keidom als je vorige week bent vertrokken.
Kan ik nog de hond uitlaten?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:47 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee. Je mag het huis niet uit, waarom zeg je dit.
24, gisteren 43.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Ze had gewoon met een vlucht van Transavia terug gekund. Of voelt ze zichzelf daar te goed voor?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:49 schreef RipCity het volgende:
Vorige week vertrokken. Nu elke dag in Media vanwege haar paniekaanvallen. Vluchten geweigerd naar parijs 'want hotels zitten daar vol (bullshit)' maar daardoor elke dag posten dat je zo graag terug wil en in paniek bent maar niet naar vliegveld willen want daar is het een 'broeinest'.
Anouk![]()
Goede ontwikkeling. Contant geld😂quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn domweg al winkels waar ze geen contant geld aan nemen. Ik ken een ijssalon en een bakker. Wegens hygiëne was de reden.
Heb het al gevonden in nieuws artikelen +19 waren er gisteren dus eergisteren hadden we 24 doden. Ben benieuwd naar de cijfers van vandaag. Dan heb ik al 3 data points om een grafiekje te maken.quote:
Nice dit is het helemaal. Thanks!quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:51 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hier is een grafiekje per dag, als je je muis er op houdt zie je de getallen
https://www.parool.nl/wer(...)-nederland~b0ff746f/
Rustig blijven. Buiten je handen wassen en kalm blijven, kan je weinig doen. De kans is groot dat je ziek zou gaan worden in de komende maanden en de kans dat er iets ergs gebeurt is procentueel klein. Ga jezelf en haar niet gek maken met dingen die (nog) niet spelen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:47 schreef Sfancta het volgende:
[..]
[..]
Ze kan het bijna niet meer aan.
@Bosbeetlequote:Op woensdag 18 maart 2020 12:46 schreef RipCity het volgende:
___
quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:52 schreef Coelho het volgende:
Hoeveel moeite is het om digitaal te betalen ipv eerst te gaan pinnen en dan cash te betalen? Of hebben FOK!kers stuk voor stuk duizenden euro's aan zwart geld in huis?
De bank neemt mijn AliExpress geld niet aan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:52 schreef Coelho het volgende:
Hoeveel moeite is het om digitaal te betalen ipv eerst te gaan pinnen en dan cash te betalen? Of hebben FOK!kers stuk voor stuk duizenden euro's aan zwart geld in huis?
De meesten niet denk ik, maar ik heb nog wel wat cash in huis van een opruimingsuitverkoop zeg maar, niet alles was met cash betaald, maar veel wel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:52 schreef Coelho het volgende:
nee die drukken ze nu zelf op de teveel gekochte WC PApierquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:52 schreef Coelho het volgende:
Maar het initiatief om op basis van geloof wel of niet te behandelen komt vanuit de patient.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:50 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ergens wel. Uitbehandeld bestaat in dat soort contreien niet.
Testen..quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat hebben wij nog voor een paar dagen?
Gewoon tijdsbesparing/kosten,hoef je niet naar de bank voorbij.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn domweg al winkels waar ze geen contant geld aan nemen. Ik ken een ijssalon en een bakker. Wegens hygiëne was de reden.
Onjuist. Beroepscode in Italië is in leven houden. Daarom zijn er ook tal van rechtszaken tegen artsen geweest die behandeling stopgezet hebben op vraag van bijvoorbeeld familie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:54 schreef Tris het volgende:
[..]
Maar het initiatief om op basis van geloof wel of niet te behandelen komt vanuit de patient.
Niet vanuit de zorg. Die maken die afweging niet.
Gelukkig in die volgordequote:Op woensdag 18 maart 2020 12:55 schreef _I het volgende:
Nou, nog even snel plassen en even de tuin in, over 5 minuten begint het debat.
Haar video's waren juist integer, waarom haten?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:49 schreef RipCity het volgende:
Anouk![]()
Het is live op NPO1, dat is normaal wel terug te kijken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:59 schreef Kyran het volgende:
Wel jammer dat ik debat ga missen. Kan je dat nog terugkijken later?
Ik wil huilen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:51 schreef _I het volgende:
[..]
Kan ik nog de hond uitlaten?
Als je geen klachten hebt zoals koorts, hoest of verkoudheidsklachten, kun je gewoon je hond uitlaten. Als je tenminste 1,5 meter afstand houdt tot anderen, is de kans klein dat anderen je kunnen besmetten met COVID-19 of dat jij anderen besmet.
RIVM - de toppers
Het verloop is ondanks dat wel redelijk te voorspellenquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:59 schreef Kyran het volgende:
Wel jammer dat ik debat ga missen. Kan je dat nog terugkijken later?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |