Vraag: premium artikels mogen toch niet gepost worden? Bij Show mag het niet. Kan Fok door in de problemen komenquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
openen in prive-modus en je kunt het lezen.
[..]
Je jankt al dagen over corona en dan ga je je srs daar begeven. Zo komen we er niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:31 schreef Sfancta het volgende:
Ben wel blij dat Graspop gewoon doorgaat. SLAYER!!
Misschien is het toch een biomassa wapenquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ze ergens hebben lopen kutten of een foutje gemaakt hebben bij weet ik wat voor 'experiment'
Philips Medical ooit van gehoord?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:25 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad wel benieuwd waar ze alle beademingsapparatuur vandaan willen halen. Er is wereldwijd vraag naar beademingsapparatuur, dus volgens mij is dit alleen mogelijk als je een eigen fabrikant hebt of als je de beademingsapparatuur al hebt staan.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
'spaanse griep'
iedereen: ....
'chinese virus'
idereen: WOAAAH TRUMP KLOOTZAK
Kwam de Spaande griep niet uit de US?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
'spaanse griep'
'chinese virus'
Nee liever niet nee, in NWS willen we dat ook nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:33 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Vraag: premium artikels mogen toch niet gepost worden? Bij Show mag het niet. Kan Fok door in de problemen komen
Iets wat feitelijk juist is mag je niet benoemen? Nee, complete flauwekul, en iets een chinees virus noemen gaat echt niet resulteren in rassen oorlogen hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:33 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Als president moet je zoiets gewoon niet doen. Straks gaan die KKK-groepen Chinese Amerikanen aanvallen.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:13 schreef GeorgeM het volgende:
M'n zwager ligt op de IC en wordt beademd. Hij wordt in slaap gehouden en ligt aan de sondevoeding. Ik kan niet stoppen met huilen, zo erg...![]()
![]()
Fuck.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:32 schreef polderturk het volgende:
[..]
SARS en vogelgriep komen ook uit China.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
'spaanse griep'
'chinese virus'
Weet je waarom het spaanse griep heeft?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
'spaanse griep'
'chinese virus'
Sterkte! Hoe oud was ze?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:34 schreef Minimunt het volgende:
oh man , een oma van een goede vriend van mij is overleden aan het virus. Zag haar wel eens op verjaardagen, was een leuke vrouw.
Dom dingquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Die kutchinezen hebben dit veroorzaakt met hun gore markten.
Zie het probleem niet. En het is al de 2de keer dat er zoiets vandaan komt.
Ze zullen zich echt aan moeten passen en de schuld op zich moeten nemen.
Gecondoleerd .... heb je laatstelijk nog contact gehad met die vriend?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:34 schreef Minimunt het volgende:
oh man , een oma van een goede vriend van mij is overleden aan het virus. Zag haar wel eens op verjaardagen, was een leuke vrouw.
Oh. Ik dacht dat wij, Europeanen, het virus naar Amerika hadden geëxporteerd? Want daarom mochten we niet meer naar Amerika vliegen.quote:
Gommers zei dat ze met Delft en Twente aan het praten waren over het maken van apparatuur.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:32 schreef Coelho het volgende:
[..]
van Dissel zei dat ze met bedrijven bezig zijn en bijvoorbeeld ook met een universiteit, volgens mij zei hij TU Delft.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Misschien is het toch een biomassa wapen
Nee, al meer dan een maand niet. Ze was 82.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:35 schreef maily het volgende:
[..]
Gecondoleerd .... heb je laatstelijk nog contact gehad met die vriend?
ja maar dan wel een harde mus!quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
een biomassawapenis dat doodgemaakt worden met een blije mus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |