Gluten Free Ebola is al goud.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is jammer dat er momenteel geen nieuw seizoen South Park is.. anders zouden we kunnen genieten!
Waarom morgen? Bronnen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat dat morgen gebeuren. Iedere songfestivalfan leeft mee met Litouwen en IJsland.
persist for 7-12 days in moderate cases and up to 2 weeks in severe cases [22]. In faeces, viral RNA has been detected from day 5 after onset and up to 4 to 5 weeks in moderate cases. The virus has beenquote:
SARS en vogelgriep komen ook uit China.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Die kutchinezen hebben dit veroorzaakt met hun gore markten.
Zie het probleem niet. En het is al de 2de keer dat er zoiets vandaan komt.
Ze zullen zich echt aan moeten passen en de schuld op zich moeten nemen.
Gaat echt niet door hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:31 schreef Sfancta het volgende:
Ben wel blij dat Graspop gewoon doorgaat. SLAYER!!
Geen idee waar dat te vinden is, mss wiki?, maar de test methodes zijn al 2 keer veranderd dus benieuwd wat je wil berekenenquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:31 schreef BarryOSeven het volgende:
Op https://www.rivm.nl/coronavirus-kaart-van-nederland-per-gemeente kunnen we het aantal besmettingen en dergelijke zien. Alleen is dit aangegeven per dag. Is er toevallig ook ergens historische data te vinden of heeft iemand dit toevallig bijgehouden?
Ik wil graag wat berekeningetjes maken.
Ik denk dat je niet wil weten hoeveel 'gebruikelijke' influenza varianten daar ook hun oorsprong vinden...quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Die kutchinezen hebben dit veroorzaakt met hun gore markten.
Doet de infectie radar website het al?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:31 schreef BarryOSeven het volgende:
Op https://www.rivm.nl/coronavirus-kaart-van-nederland-per-gemeente kunnen we het aantal besmettingen en dergelijke zien. Alleen is dit aangegeven per dag. Is er toevallig ook ergens historische data te vinden of heeft iemand dit toevallig bijgehouden?
Ik wil graag wat berekeningetjes maken.
Ik sluit niet uit dat ze ergens hebben lopen kutten of een foutje gemaakt hebben bij weet ik wat voor 'experiment'quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
van Dissel zei dat ze met bedrijven bezig zijn en bijvoorbeeld ook met een universiteit, volgens mij zei hij TU Delft.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:25 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad wel benieuwd waar ze alle beademingsapparatuur vandaan willen halen. Er is wereldwijd vraag naar beademingsapparatuur, dus volgens mij is dit alleen mogelijk als je een eigen fabrikant hebt of als je de beademingsapparatuur al hebt staan.
Chinese virus. WOW!quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:28 schreef weetjewel5 het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 18-03-2020 om 12:12:49I will be having a news conference today to discuss very important news from the FDA concerning the Chinese Virus! reageer retweet
quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En hun censuur niet te vergeten. Iets met verdwenen klokkenluiders.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Goed bezig danquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:32 schreef Coelho het volgende:
[..]
van Dissel zei dat ze met bedrijven bezig zijn en bijvoorbeeld ook met een universiteit, volgens mij zei hij TU Delft.
Wat denk je van al onze ziektes die we in de gouden eeuw overal mee naartoe hebben gebrachtquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet wil weten hoeveel 'gebruikelijke' influenza varianten daar ook hun oorsprong vinden...
Overigens gaan 'wij' in het westen ook niet geheel vrijuit met onze intensieve veeteelt, dat brengt ook weer uitdagingen met zich mee.
De spaansegriep kwam niet uit spanje, dat is eigenlijk veel erger... krijgt de dodelijkste griep de naam van jouw land omdat je als enige berichtte van een nare griepquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:32 schreef polderturk het volgende:
[..]
SARS en vogelgriep komen ook uit China.
Als president moet je zoiets gewoon niet doen. Straks gaan die KKK-groepen Chinese Amerikanen aanvallen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ah, Trump zegt iets wat feitelijk juist is, en nog gaan er mensen van over de kook
Bijzonder hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |