Daar begrijp ik dus echt niets van.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, hoe hij het bracht waren het mensen die bewust kozen voor geen verdere behandeling.
Wiki is ook gewoon prima hierin: https://en.wikipedia.org/wiki/2020_coronavirus_pandemic_in_Spainquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:52 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik vind het lastig al die getallen bij te houden, maar hoe verhoudt zich dit met gisteren? Mijn gevoel zegt dat het een afname is van de groei.
Zijn er ergens trendlijnen die elke dag ververst worden?
Ja, op feitelijke inhoud zeker. Op de invalshoek wat minder inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn wij het toch best vaak eens, behalve dat ik soms wat harder uithaal naar het RIVM, maar volgens mij zeggen wij verder wel redelijk hetzelfde.
Dat wil ik ook graag weten. Vanochtend met mijn man over gehad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:50 schreef Greys het volgende:
Ik zou wel willen weten of er al mensen zijn die op de IC terecht kwamen en die daar inmiddels (levend..) af/uit zijn.
Geen dank!quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch wel vriendelijk van Brabant dat ze proefkonijn willen zijn.
Het gaat om (met name) mensen met onderliggend lijden die overlijden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:53 schreef Markesh het volgende:
[..]
Daar begrijp ik dus echt niets van.
Ik kan mij niet voorstellen dat zoveel mensen Geen behandeling willen. Ik denk dat het eerder gewoon heel erg snel is gegaan bij die mensen aangezien je nu niet wordt opgehaald zolang je zelfstandig kan ademen.
Ja, daar zijn nu net niet zo veel resources op gezet als op covid nu. Zeker nemen ze de aanverwante dingen mee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:49 schreef SunZomer het volgende:
Kort gezegd blijven we in deze situatie (of met meer maatregelen) tot er een vaccin is. Zowel de mogelijkheid tot een vaccin als de eventuele groepsimmuniteit opbouwen kan 1 a max ? jaren duren..
(Er is nog geen vaccin voor SARS/MERS en dat is 17() jaar terug. Men kan deze onderzoeken wellicht wel als ''basis'' gebruiken voor dit virus)
So, reality check inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook graag weten. Vanochtend met mijn man over gehad.
Mocht het zover komen, wil ik eerst graag weten hoe je kansen zijn.
Anders maar de behandeling (humaan) stoppen.
Die vermoeiende act mag je best voor andere topics bewaren hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan daar ook alleen omdat niemand verder ene neuk geeft om Bulgarije.
Eens! Maar goed, we hebben natuurlijk 17.000.000 virologen in ons landquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dus die zo bewierrookte lockdown zorgt voor:
a) Een nóg grotere economische crisis dan we al hebben. Dit kunnen mensen op dit moment niet overzien, daarom roepen ze om een lockdown, maar de nakende economische crisis gaat verschroeiend zijn en indirect ook doden tot gevolg hebben. Zelfs als GroenLinkser vind ik dat dit best een argument mag zijn.
b) Méér medische problemen op de lange termijn, omdat je gevoelig blijft voor herbesmettingen.
Uitstekende keuze om de IC-capaciteit te monitoren, te voorspellen wanneer die overbelast raakt, en daaraan voorafgaand maatregelen bij te stellen. Knap dat ze dit beleid volhouden, ondanks de gigantische maatschappelijke druk voor het uitvoeren van paniekreacties.
Ik heb altijd geleerd dat dat in China begonquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:56 schreef heywoodu het volgende:
Eerste geval in Djibouti en de eerste drie in Kirgizië, COVID-19 is eindelijk gearriveerd waar de Zwarte Dood ooit begon.
https://tass.com/world/1131599
Je ligt dan onder narcose dus daar krijg je niet zo veel van mee lijkt me. Ik zou altijd kiezen voor proberen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook graag weten. Vanochtend met mijn man over gehad.
Mocht het zover komen, wil ik eerst graag weten hoe je kansen zijn.
Anders maar de behandeling (humaan) stoppen.
Doe dit nou niet joh. Niet nodig. Ajb.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan daar ook alleen omdat niemand verder ene neuk geeft om Bulgarije.
Min of meer gelijk aantal als gisteren. Dodenaantal is vreemd, sinds verreweg het laagste sinds 10 maart.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:52 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik vind het lastig al die getallen bij te houden, maar hoe verhoudt zich dit met gisteren? Mijn gevoel zegt dat het een afname is van de groei.
Zijn er ergens trendlijnen die elke dag ververst worden?
Er is geen behandeling, er is alleen ondersteuning zoals beademing. Verder niks en moet je lichaam t zelf doen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:53 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat zoveel mensen Geen behandeling willen. Ik denk dat het eerder gewoon heel erg snel is gegaan bij die mensen aangezien je nu niet wordt opgehaald zolang je zelfstandig kan ademen.
Zeker een andere kijk op dit gebeuren is welkom!quote:
Wie zegt dat de helft van de patiënten een onderliggend lijden en een zeer hoge leeftijd had?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het gaat om (met name) mensen met onderliggend lijden die overlijden.
Als jij in het eindstadium kanker zit en 85 bent, zit je er echt niet op te wachten om geïntubeerd te worden met alleen maar uitstel van overlijden.
Het is vermoedelijk bij dit meer begonnen, daar stond een nederzetting/handelsplaats op de zijderoute.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat dat in China begon
ik vind het allemaal maar vergezocht met new world order en Soros etcquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:59 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Zeker een andere kijk op dit gebeuren is welkom!
Normaal mag ik Jensen niet zo maar hier heeft hij wel een goed punt!
Iedereen even ( drie kwarrtier..) de film kijken aub.
Dat bedoel ik ook, ondersteunde behandeling. Infuus, zuurstof en beademingquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:58 schreef funnywell het volgende:
[..]
Er is geen behandeling, er is alleen ondersteuning zoals beademing. Verder niks en moet je lichaam t zelf doen.
Je ligt niet aan narcose, morphine of andere pijnstillers en die krijg je gedoseerd. Wat ze meestal doen als het klaar is gewoon de morphine omhoog en dan vertrek je zeer vreedzaam. Maar of dat mag, op de NICU wel, spreek uit ervaring helaas, maar op de ICU geen idee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Je ligt dan onder narcose dus daar krijg je niet zo veel van mee lijkt me. Ik zou altijd kiezen voor proberen.
Er waren volgens mij ook best wat oudere mensen in een verzorgingshuis die de ene dag de bevestiging kregen dat ze het virus hadden en de volgende dag al waren overleden. Dus sommigen halen de IC niet eens of amper, ben ik bang.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:53 schreef Markesh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |