Mwah. Ze zien het dus wel optie, maar liever niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:34 schreef Confetti het volgende:
Het grote misverstand van het RIVM is dat ze stellen dat de Nederlandse maatschappij niet geschikt is voor een lockdown. Nood breekt wet. En zelfs daar hebben we eigenlijk wetten voor.
Als je hard handhaaft zal de bevolking het wel moeten slikken. Of we het nou willen of niet.
Want? Situaties in bijvoorbeeld Spanje en Italië lopen niet volledig uit de klauwen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh god
Lekker makkelijk lullen weer zeg.
Spreek haar aan, misschien snapt ze het niet aan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is vooral het probleem. Niet de maatregelen, maar juist hoe men het hier opvat en aanpakt. Net een moeder die met 6 kinderen de supermarkt in liep. Dan heb je het dus echt niet begrepem.
En daarom zouden strengere maatregelen goed zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit wg
Slob Cito gekwek
Paar procent is niet erg. Maar maandenlang dubbele kosten is ook niet echt ideaal.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Alleen als ik 2 financierders heb die zeggen het niet te kunnen financieren. De aanvraag bij de eerste loopt nog. Heb nog 4 weken.
Maargoed, een paar procentjes minder verkopen levert ook niet direct een probleem op verder, alleen minder winst.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:36 schreef SpaceOddity het volgende:
Heeft Jaap nog gereageerd op de opmerking van Baudet, dat ie de afgelopen tijd er steeds naast zat?
De NOS zapte even weg....
eindelijk eens goed nieuws denken vele , ach die van mij heb ik 40 jaar geleden al gehad :-)quote:
Zeker Jaap heeft Baudet kort gewiektquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:36 schreef SpaceOddity het volgende:
Heeft Jaap nog gereageerd op de opmerking van Baudet, dat ie de afgelopen tijd er steeds naast zat?
Jaap wist niet welke fouten hij bedoelde. Daarna niet meer aan bod gekomen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:36 schreef SpaceOddity het volgende:
Lokaal ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:35 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Want? Situaties in bijvoorbeeld Spanje en Italië lopen niet volledig uit de klauwen?
Ja ik schreeuw wel over straat de volgende keer dat ze een domme kut is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:35 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Spreek haar aan, misschien snapt ze het niet aan.
Gewoon in je voortuin met een halve liter Pit bier. 7quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:37 schreef KingRadler het volgende:
#lockdownholland is trending hoe moet het dan met de rest die niet in Holland leven zoals Brabant.
Wat een held zeg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:38 schreef SpaceOddity het volgende:
Baudet was is ook de enige die geen veren in de reet van Jaap steekt.
Iedereen begint met ''Ja, dank voor al het werk bla bla'', maar Baudet skipt dat gewoon.
Baudet is een hypocriete populist. Dus dat verbaast me niks. Zal ook niet zijn handen hebben gewassen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:37 schreef alors het volgende:
Baudet lekker steeds met z’n handen aan zijn gezicht.
We kriijgen pas 3 augustus de sleutel. Als financiering rond komt. Daar verwacht ik overigens geen problemen mee hoor. Dus we hebben nog wel ff voordat dubbele lasten aan de orde zijn. Plus we hebben gewoon een gezonde buffer. Dubbele lasten een half jaar betalen met geld wat er nu al is, is geen enkel issue. Ook komt er elke maand voldoende binnen om gewoon die dubbele lasten per maand te betalen. En er wordt nog gespaard voordat het zover is. Dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:36 schreef _I het volgende:
[..]
Paar procent is niet erg. Maar maandenlang dubbele kosten is ook niet echt ideaal.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:37 schreef alors het volgende:
Baudet lekker steeds met z’n handen aan zijn gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |