Doe dit nou niet joh. Niet nodig. Ajb.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan daar ook alleen omdat niemand verder ene neuk geeft om Bulgarije.
Min of meer gelijk aantal als gisteren. Dodenaantal is vreemd, sinds verreweg het laagste sinds 10 maart.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:52 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik vind het lastig al die getallen bij te houden, maar hoe verhoudt zich dit met gisteren? Mijn gevoel zegt dat het een afname is van de groei.
Zijn er ergens trendlijnen die elke dag ververst worden?
Er is geen behandeling, er is alleen ondersteuning zoals beademing. Verder niks en moet je lichaam t zelf doen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:53 schreef Markesh het volgende:
[..]
Daar begrijp ik dus echt niets van.
Ik kan mij niet voorstellen dat zoveel mensen Geen behandeling willen. Ik denk dat het eerder gewoon heel erg snel is gegaan bij die mensen aangezien je nu niet wordt opgehaald zolang je zelfstandig kan ademen.
Zeker een andere kijk op dit gebeuren is welkom!quote:
Wie zegt dat de helft van de patiënten een onderliggend lijden en een zeer hoge leeftijd had?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het gaat om (met name) mensen met onderliggend lijden die overlijden.
Als jij in het eindstadium kanker zit en 85 bent, zit je er echt niet op te wachten om geïntubeerd te worden met alleen maar uitstel van overlijden.
Het is vermoedelijk bij dit meer begonnen, daar stond een nederzetting/handelsplaats op de zijderoute.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat dat in China begon
ik vind het allemaal maar vergezocht met new world order en Soros etcquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:59 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Zeker een andere kijk op dit gebeuren is welkom!
Normaal mag ik Jensen niet zo maar hier heeft hij wel een goed punt!
Iedereen even ( drie kwarrtier..) de film kijken aub.
Dat bedoel ik ook, ondersteunde behandeling. Infuus, zuurstof en beademingquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:58 schreef funnywell het volgende:
[..]
Er is geen behandeling, er is alleen ondersteuning zoals beademing. Verder niks en moet je lichaam t zelf doen.
Je ligt niet aan narcose, morphine of andere pijnstillers en die krijg je gedoseerd. Wat ze meestal doen als het klaar is gewoon de morphine omhoog en dan vertrek je zeer vreedzaam. Maar of dat mag, op de NICU wel, spreek uit ervaring helaas, maar op de ICU geen idee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Je ligt dan onder narcose dus daar krijg je niet zo veel van mee lijkt me. Ik zou altijd kiezen voor proberen.
Er waren volgens mij ook best wat oudere mensen in een verzorgingshuis die de ene dag de bevestiging kregen dat ze het virus hadden en de volgende dag al waren overleden. Dus sommigen halen de IC niet eens of amper, ben ik bang.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:53 schreef Markesh het volgende:
[..]
Daar begrijp ik dus echt niets van.
Ik kan mij niet voorstellen dat zoveel mensen Geen behandeling willen. Ik denk dat het eerder gewoon heel erg snel is gegaan bij die mensen aangezien je nu niet wordt opgehaald zolang je zelfstandig kan ademen.
Dat van die narcose weet ik. Maar zag gisteravond dat filmpje uit Italie, waar de verpleegkundige zei dat niemand er levend uit kwam, dat zette mij wel aan het denken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Je ligt dan onder narcose dus daar krijg je niet zo veel van mee lijkt me. Ik zou altijd kiezen voor proberen.
Dat zag je in China ook binnen een dag was t klaar voor sommige. En dit zag je tijdens de spaanse griep ook.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Er waren volgens mij ook best wat oudere mensen in een verzorgingshuis die de ene dag de bevestiging kregen dat ze het virus hadden en de volgende dag al waren overleden. Dus sommigen halen de IC niet eens of amper, ben ik bang.
In Nederland is er vaak ook een open gesprek over het wel of niet behandelen, zie ook de hele kwestie rondom euthanasie. Dat is sowieso een heel verschil met landen als Italië en China waar dat gesprek überhaupt niet wordt gevoerd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Er waren volgens mij ook best wat oudere mensen in een verzorgingshuis die de ene dag de bevestiging kregen dat ze het virus hadden en de volgende dag al waren overleden. Dus sommigen halen de IC niet eens of amper, ben ik bang.
Dan moet je kappen met het pretentieuze gelul dat ze het daar zogenaamd allemaal zoveel beter voor elkaar hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:56 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Die vermoeiende act mag je best voor andere topics bewaren hoor.
Hij lijkt eerlijk antwoord te geven, ook op de lastige vragen en benadrukt de ernst voor de zorg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:55 schreef Zeroku het volgende:
Gommers wel lekker kritisch op de Kamer.
Dit is een heel andere reactie dan 'niemand geeft een neuk om Bulgarije.' Dus zeg dit soort iets meer inhoudelijke dingen voortaan dan ajb gewoon meteen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan moet je kappen met het pretentieuze gelul dat ze het daar zogenaamd allemaal zoveel beter voor elkaar hebben.
Totaal onvergelijkbaar, Nederland is een internationale zakeneconomie en Schiphol een van de grootste logistieke hubs qua vliegbewegingen. Dus ja, natuurlijk zijn wij kwetsbaarder en uit dat zich in slachtoffers. Een land als Nederland of een stad als Madrid flikker je niet zomaar even volledig op slot. I.t.t. Bulgarije.
Als je pas opgehaald wordt zodra je niet meer zelfstandig kan ademen kan het ontzettend hard gaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg maar gerust vaarwel tegen vrijwel de gehele zomer.quote:
verstandige dingen, net als van Dissel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:03 schreef Kyran het volgende:
Wat zegt Gommers trouwens, kan nu even niet meer volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |