Wordt hier ook maar 13 graden als ik het zo zag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:09 schreef Mrsloveable het volgende:
De zon komt er door, wordt helaas niet zo warm als in het midden van t land
Ik zie net op buienradar dat er vanmiddag gaat regenenquote:Op woensdag 18 maart 2020 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wordt hier ook maar 13 graden als ik het zo zag.
Ik gisteren ook.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:12 schreef Filosoofert het volgende:
Even een korte mededeling. Ik zit momenteel aan de tieten van mijn vriendin
gaat weg met je regen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zie net op buienradar dat er vanmiddag gaat regenen
pics?!quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:12 schreef Filosoofert het volgende:
Tussen detecteren en besmettelijk zijn zit nogal een verschil. Dode virussen kan je ook detecteren namelijkquote:Op woensdag 18 maart 2020 09:13 schreef Dotteke het volgende:
H
et nieuwe coronavirus kan urenlang overleven op oppervlaktes of in de lucht. Dat blijkt uit een door de Amerikaanse overheid gefinancierd onderzoek dat dinsdag is gepubliceerd in het toonaangevende medische tijdschrift New England Journal of Medicine.
Wetenschappers ontdekten dat het virus na twee tot drie dagen nog te detecteren is op plastic en roestvrij staal en tot 24 uur op karton. Het team van wetenschappers van de Centers for Disease Control and Prevention (CDC) en van de universiteiten van Californië, Los Angeles en Princeton gebruikte een vernevelaar om een hoestende of niezende persoon te simuleren en stelde vast dat het virus nog drie uur in de lucht te vinden was.
en terwijl je dat doet meld je dat op fok?quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:12 schreef Filosoofert het volgende:
even met 1 hand vasthouden en ondertussen berichtje typen op je mobiel. Het is net haagsquote:Op woensdag 18 maart 2020 09:14 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
en terwijl je dat doet meld je dat op fok?![]()
medelijden met je vriendin
Het blijft voorlopig nog wel allemaal onduidelijk hoe of wat, waar en hoelang.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tussen detecteren en besmettelijk zijn zit nogal een verschil. Dode virussen kan je ook detecteren namelijk
Zal even kijken of het lukt om de regen weg te blazenquote:
Doe dat, ik wil vanavond nog gaan trainen en dan is het fijn dat het droog is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal even kijken of het lukt om de regen weg te blazen
Ik zag het aan de blauwe plekken jaquote:
Nou is het niet haags?quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
even met 1 hand vasthouden en ondertussen berichtje typen op je mobiel. Het is net haags
Iedereen is toch haags?quote:
Ssssst.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:17 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik zag het aan de blauwe plekken ja
We liggen gelepeld in bed op onze telefoon.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:14 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
en terwijl je dat doet meld je dat op fok?![]()
medelijden met je vriendin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |