Zekerquote:Op woensdag 18 maart 2020 03:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja! Ik wist dat jij het zou weten.
En zie hoe makkelijk het is de 'rollen' om te draaien.
Kapotquote:Op woensdag 18 maart 2020 03:03 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Bijna d 't hoor, of ben je kapot?
Ik leid graag af.quote:Op woensdag 18 maart 2020 03:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker
En met plezier, Ik leid graag op.
Volgens mij hebben ze dat op Fapvid dezelfde naam gegeven.quote:Op woensdag 18 maart 2020 03:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Bestaat daar het vrouwelijke equivalent van?
Pffff... ben druk hier.. wat was de inleiding? .quote:Op woensdag 18 maart 2020 03:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar hoe ik erop kwam, doe je daar ook aan?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 03:05 schreef devzero het volgende:
[..]
De eerste keer dat iemand het zei, geloofde ik het ook nog![]()
We gaan het zien, kan wel wat punten gebruiken. Over de hele dag met tussenpozen maar 9 punten. Onwijs druk hierquote:
Aanleiding.quote:Op woensdag 18 maart 2020 03:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pffff... ben druk hier.. wat was de inleiding? .
Ophouden of ik bel Muti.quote:Op woensdag 18 maart 2020 03:07 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
We gaan het zien, kan wel wat punten gebruiken. Over de hele dag met tussenpozen maar 9 punten. Onwijs druk hier
Ik heb de afgelopen week amper punten gewonnen. Ik denk dat je wel veilig staat voor mij, alleen dot ga je niet meer inhalenquote:Op woensdag 18 maart 2020 03:07 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
We gaan het zien, kan wel wat punten gebruiken. Over de hele dag met tussenpozen maar 9 punten. Onwijs druk hier
Dotje en Niz hequote:Op woensdag 18 maart 2020 03:07 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Há! Daardoor komt er hier vanalles op!quote:Op woensdag 18 maart 2020 03:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Aanleiding.
Kwam in me op toen ik je hier zag. Soms is er niet zoveel nodig om bepaalde schakelingen te maken in mijn hoofd.
Ga je dan wel voor #1?quote:Op woensdag 18 maart 2020 03:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Haha, ja. Blij als deze maand om is
Oh?quote:Op woensdag 18 maart 2020 03:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Há! Daardoor komt er hier vanalles op!
+7quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo erg is nightwish ook weer niet hoor
Van mij mag deze maand nog wel even duren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 03:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Haha, ja. Blij als deze maand om is
Kan het niet helpen, ruime fantasie!quote:
Die heb je wel nodig bij mij.quote:Op woensdag 18 maart 2020 03:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan het niet helpen, ruime fantasie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |