Ik was gisteravond even online, las het, dacht dat het een grap was en poste maar een videoquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:55 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft @:freshfruit gisteravond ingevoerd.
Ik gebruik mijn telefoon en iPad nooit voor FOK!, dus geen idee hoe dat zou moeten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Weet ik, maar zo een geklooi met deze tablet. Huawei, best wel goed merk maar voor muziek en plaatjes pffff
Heb ik nu min punten?quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was gisteravond even online, las het, dacht dat het een grap was en poste maar een video
Nee wel strafwerkquote:
Voyeur? Kan dat niet een vrouw zijn?quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe heet zo'n vent die toekijkt ook alweer?
Heel af en toe wel een plaatje, maar liever niet met dit ding.quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn telefoon en iPad nooit voor FOK!, dus geen idee hoe dat zou moeten.
Naah.. Dat helpt niet, dat laat ik Poezd schrijven.quote:
In de hoek!quote:Op woensdag 18 maart 2020 03:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naah.. Dat helpt niet, dat laat ik Poezd schrijven.
En dan nog...
Nee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voyeur? Kan dat niet een vrouw zijn?
Voyiste?
Of gewoon Vogue
M'n masker is klaar... m'n ketel komt echter net op gang.quote:
Kwartiertje nog en ik ben ook wegquote:
Je zoekt het woord voor een " toekijkende man" ?quote:Op woensdag 18 maart 2020 03:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee.
Vreselijk als ik niet op een woord kan komen dat er op een ander moment zo uitrolt.
Toeschouwerquote:Op woensdag 18 maart 2020 03:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je zoekt het woord voor een " toekijkende man" ?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 03:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je zoekt het woord voor een " toekijkende man" ?
Cuckoldquote:
Ja! Ik wist dat jij het zou weten.quote:
vieze taktikquote:Op woensdag 18 maart 2020 03:03 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Bijna d 't hoor, of ben je kapot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |