Ook wat ik om mij heen hoor zijn er inderdaad veel jongeren op de ICquote:
Je moet ophouden met die suggestieve opmerkingen. Je roept nu in 2 minuten al dat het virus zo ontwikkeld is dat het in warme temperaturen overleefd, dat het de Spaanse griep is, het echt iedereen kan treffen, dat er een veel zwaardere tweede golf komt en dat je om je heen hoort dat er veel jongeren op de IC liggen. Je loopt ongefundeerd te stoken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ook wat ik om mij heen hoor zijn er inderdaad veel jongeren op de IC
Pas op, 'nieuwetijdskinderen' (waarvan hij zegt er één van te zijn) zijn allergisch voor kritiek.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je moet ophouden met die suggestieve opmerkingen. Je roept nu in 2 minuten al dat het virus zo ontwikkeld is dat het in warme temperaturen overleefd, dat het de Spaanse griep is, het echt iedereen kan treffen, dat er een veel zwaardere tweede golf komt en dat je om je heen hoort dat er veel jongeren op de IC liggen. Je loopt ongefundeerd te stoken.
Klopt, komt door carnaval.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ook wat ik om mij heen hoor zijn er inderdaad veel jongeren op de IC
Heb je zitten slapen toen het nieuws opdook dat het virus in Mexico, Brasilie, Saudi Arabië enzo zit? Werk je voor Ruttes trollenleger ofzo dat je dit ontkent?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je moet ophouden met die suggestieve opmerkingen. Je roept nu in 2 minuten al dat het virus zo ontwikkeld is dat het in warme temperaturen overleefd, dat het de Spaanse griep is, het echt iedereen kan treffen, dat er een veel zwaardere tweede golf komt en dat je om je heen hoort dat er veel jongeren op de IC liggen. Je loopt ongefundeerd te stoken.
Ga jij lekker ergens anders trollen....quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:47 schreef firefly3 het volgende:
Het virus pakt nu steeds meer jongeren aan die juist gezond zijn. Ze komen met milde klachten het ziekenhuis in, en na longscans is er te zien dat de longen al in een ver stadium beschadigd zijn.. Dit was gepost door een andere fokker:
Het virus is nu zodanig ontwikkeld dat het in warme temperaturen overleefd en echt iedereen kan treffen..
Stel dit is pas de eerste golf en er komt een nog veel zwaardere aan..
CNN.comquote:
Als er onwaarheden in mijn post zaten, ok... Maar nope. Bekijk het filmpje. En bekijk mijn link. Zuid Amerika wordt gepakt. Jullie met "het gaat over in de lente door het weer"quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:15 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ga jij lekker ergens anders trollen....
Paniek zaaien wat totaal ongepast is.
Wie komt daarbij dat het in de lente overgaat?quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als er onwaarheden in mijn post zaten, ok... Maar nope. Bekijk het filmpje. En bekijk mijn link. Zuid Amerika wordt gepakt. Jullie met "het gaat over in de lente door het weer"![]()
https://www.google.com/am(...)naro-intl/index.html
Lente?? Weet je zelf wel wat je zegt...quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als er onwaarheden in mijn post zaten, ok... Maar nope. Bekijk het filmpje. En bekijk mijn link. Zuid Amerika wordt gepakt. Jullie met "het gaat over in de lente door het weer"![]()
https://www.google.com/am(...)naro-intl/index.html
Fakenews dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |