abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192108814
Het virus pakt nu steeds meer jongeren aan die juist gezond zijn. Ze komen met milde klachten het ziekenhuis in, en na longscans is er te zien dat de longen al in een ver stadium beschadigd zijn.. Dit was gepost door een andere fokker:

Het virus is nu zodanig ontwikkeld dat het in warme temperaturen overleefd en echt iedereen kan treffen..

Stel dit is pas de eerste golf en er komt een nog veel zwaardere aan..
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_192108949
Dit geloven :')
pindazakje
pi_192108970
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 23:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Dit geloven :')
Ook wat ik om mij heen hoor zijn er inderdaad veel jongeren op de IC
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 23:59:31 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_192109026
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 23:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je moet ophouden met die suggestieve opmerkingen. Je roept nu in 2 minuten al dat het virus zo ontwikkeld is dat het in warme temperaturen overleefd, dat het de Spaanse griep is, het echt iedereen kan treffen, dat er een veel zwaardere tweede golf komt en dat je om je heen hoort dat er veel jongeren op de IC liggen. Je loopt ongefundeerd te stoken.
pi_192109133
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 23:59 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Je moet ophouden met die suggestieve opmerkingen. Je roept nu in 2 minuten al dat het virus zo ontwikkeld is dat het in warme temperaturen overleefd, dat het de Spaanse griep is, het echt iedereen kan treffen, dat er een veel zwaardere tweede golf komt en dat je om je heen hoort dat er veel jongeren op de IC liggen. Je loopt ongefundeerd te stoken.
Pas op, 'nieuwetijdskinderen' (waarvan hij zegt er één van te zijn) zijn allergisch voor kritiek.

Voor je het weet wordt je voor de reïncarnatie van Hitler uitgemaakt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2020 00:07:36 ]
pi_192109145
Bron?

Twitter zeker.
Eh.
pi_192109148
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 23:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Klopt, komt door carnaval.
  woensdag 18 maart 2020 @ 00:08:59 #8
490317 Bradge-TV
Live, Love, Laugh
pi_192109159
Het is allemaal de schuld van Oud en Nieuw! 31 December raakte de eerste in China besmet.
BradgeTV met een streepje.
Nu ook op YouTube!
pi_192109177
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 23:59 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Heb je zitten slapen toen het nieuws opdook dat het virus in Mexico, Brasilie, Saudi Arabië enzo zit? Werk je voor Ruttes trollenleger ofzo dat je dit ontkent?
pi_192109179
Die Chinese rol idd.
Eh.
pi_192109215
Sao Paulo(CNN)Brazil confirmed its first coronavirus-related death on Tuesday, as President Jair Bolsonaro continued to deride efforts to mitigate the outbreak as "hysteria."

A 62-year-old man, who tested positive for the virus, died on Monday four days after being admitted to a hospital in Sao Paulo
pi_192109230
Sneeuwvlokjes, het virus overleeft zelfs in Hartje Brazilië!!!!
pi_192109243
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 23:47 schreef firefly3 het volgende:
Het virus pakt nu steeds meer jongeren aan die juist gezond zijn. Ze komen met milde klachten het ziekenhuis in, en na longscans is er te zien dat de longen al in een ver stadium beschadigd zijn.. Dit was gepost door een andere fokker:

Het virus is nu zodanig ontwikkeld dat het in warme temperaturen overleefd en echt iedereen kan treffen..

Stel dit is pas de eerste golf en er komt een nog veel zwaardere aan..
Ga jij lekker ergens anders trollen....
Paniek zaaien wat totaal ongepast is.
pi_192109246
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 00:07 schreef Eh. het volgende:
Bron?

Twitter zeker.
CNN.com
pi_192109262
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 00:15 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Ga jij lekker ergens anders trollen....
Paniek zaaien wat totaal ongepast is.
Als er onwaarheden in mijn post zaten, ok... Maar nope. Bekijk het filmpje. En bekijk mijn link. Zuid Amerika wordt gepakt. Jullie met "het gaat over in de lente door het weer" :')

https://www.google.com/am(...)naro-intl/index.html
pi_192109337
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 00:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als er onwaarheden in mijn post zaten, ok... Maar nope. Bekijk het filmpje. En bekijk mijn link. Zuid Amerika wordt gepakt. Jullie met "het gaat over in de lente door het weer" :')

Wie komt daarbij dat het in de lente overgaat?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_192109352
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 00:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Lente?? Weet je zelf wel wat je zegt...
Je kan beter in ONZ gaan posten ipv een topic in het corona tab te maken.
  woensdag 18 maart 2020 @ 00:25:40 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192109372
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 00:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

CNN.com
Fakenews dus.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator woensdag 18 maart 2020 @ 00:29:18 #19
236264 crew  capricia
pi_192109416
Nee. Geen paniekzaai-topics. En je video is al meerdere malen in het centrale deel besproken.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')