Het was live op nationale tv: https://www.facebook.com/rtlnieuws/videos/1122625508070022quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb dit net even met gekromde tenen op de Twitters bekeken. Er zijn dus non-valeurs die gaan staan klappen (of vuurwerk afsteken) en dan heb je ook nog marginalere figuren die dat dan gaan staan filmen.
Keihard ingegrepen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:51 schreef Koffieplanter het volgende:
COR / Hoe ver zou jij gaan om corona te overleven?
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:51 schreef Koffieplanter het volgende:
COR / Hoe ver zou jij gaan om corona te overleven?
Jammer voor prins pand.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Zandvoort afgelast, wat een prachtig nieuws.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Zandvoort afgelast, wat een prachtig nieuws.
Hetzelfde als altijd. Slechte vragen stellen, slecht luisteren, een vervelend toontje opzetten.quote:
Wat vind je daarvan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hetzelfde als altijd. Slechte vragen stellen, slecht luisteren, een vervelend toontje opzetten.
Dat is gewoon zijn stem toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hetzelfde als altijd. Slechte vragen stellen, slecht luisteren, een vervelend toontje opzetten.
Even kijken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat vind je daarvan?
- Jimek
Dus u zegt ...quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat vind je daarvan?
- Jimek
Van Praag houdt ook niet van schapen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Van Praag houdt ook niet van schapen.
Is dat leuk?quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:15 schreef maxi-mus het volgende:
Jimek wil enkel antwoorden horen die ze zelf acceptabel vindt, met haar suggestieve vragen. En ze kan totaal niet tegen kritiek.
Over niveau gesproken, natte wind is ook gesneuveld zag ik.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik word sowieso altijd wel droevig van die talkshows. Zoveel niveauloosheid bij elkaar, dat lukt zelfs ons niet.
Op de altijd vervelende Jan Roos was ze toen echt ziedend. Met Pauw (die ik nu mis) er minzaam lachend naast.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |